Vietinės rinkliavos už automobilių statymą Palangos m. savivaldybės teritorijoje įmokų administravimo, kontrolės, klientų savitarnos informacinės sistemos sukūrimo, diegimo ir priežiūros pirkimas

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Paslaugos

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga
Palanga
LT-00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=747911
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Vietinės rinkliavos už automobilių statymą Palangos m. savivaldybės teritorijoje įmokų administravimo, kontrolės, klientų savitarnos informacinės sistemos sukūrimo, diegimo ir priežiūros pirkimas
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72243000  -  Programavimo paslaugos
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-02-08
Vietos laikas:  10:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1. Sutartis bus pasirašoma su biudžetine įstaiga Palangos miesto rinkliavų centru.
2. Sutartis įsigalioja pasirašius abiem šalims ir galioja iki 2024-12-31.
3. Vietinės rinkliavos už automobilių statymą Palangos miesto savivaldybės teritorijoje įmokų administravimo, kontrolės, klientų savitarnos informacinės sistemos sukūrimas ir įdiegimas turi būti atliktas per 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
4. Pristatymo adresas: Gintaro g. 33A-1, Palanga.
5. Perkančioji organizacija apmoka Tiekėjui už paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos ir Šalių pasirašyto paslaugų perdavimo-priėmimo akto.
III.2)

Paskelbimo data

2024-01-25

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.