Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius rekonstravimo darbų (II etapo) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Koncertinė įstaiga Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras
190755747
Vilniaus g. 6
Vilnius
01102
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Balčytytė
Telefonas:
+370 63046425
El. paštas:
agne@lvso.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.lvso.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4718
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701673Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=701673&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius rekonstravimo darbų (II etapo) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius II etapo rekonstravimo darbai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius II etapo rekonstravimo darbai (toliau – Darbai). Darbai vykdomi pagal techninį projektą „Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6, Vilnius rekonstravimo projektas“, statinio projekto numeris NE15 (konkurso sąlygų 14 priedas) (toliau – Techninis projektas). Perkami visi II etapo pagal Techninį projektą darbai, kurie apima: Architektūriniai sprendiniai: Esamos ir naujai suformuotos pastato sienos apšiltinamos tinkuojamų fasadų termoizoliacine sistema. Įrengiama granitinio tinko apdaila išlaikant fasadų spalviškumą ir stilistiką. Apšiltinamas pastato cokolis. Apšiltinamas kongresų rūmų administracinės ir holo dalies stogas. Pakeičiami administracinės dalies langai, keičiamos pirmo ir antro aukšto holų ir kasų zonos vitrinos (pažymėtos projekte). Sutvarkomos administracinės dalies pirmo, antro ir trečio aukšto patalpos, įrengiamos naujos inžinerinės sistemos. Apšiltinamos lauke esančios perdangos apačia ir atnaujinama jų apdaila. Įrengiamas naujas didesnis liftas keliantis tarp rūsio ir administracinių patalpų. Konstrukciniai sprendiniai: Suformuojama lifto šachta rūsyje. Įrengiamos lifto laikančiosios konstrukcijos. Naujai formuojamo lifto šachtą virš žemės įrengiama metalinio karkaso aptaisyta stiklu. Inžineriniai sprendiniai: Atnaujinamos administracinės dalies vandentiekio ir nuotekų sistemos. Atnaujinama šildymo sistema administracinėje dalyje. Įrengiamos viršslėgio sistemos ir likusi dalis iš oro tiekimo bei šalinimo sistemų aptarnaujančių holus, san. mazgus bei laiptines. Atnaujinama pastato administracinės dalies elektros instaliacija. Įrengiama administracinės dalies interneto tinklų instaliacija. Holų, muzikantų kambarių, administracinių patalpų, kasų ir kasų holų naujai įrengiamų WC patalpų rūsyje vėdinimo, priešdūminių sistemų įrengimas.
Rangovas privalės parengti visas darbo projekto dalis (II etapo rekonstravimo darbų apimčiai).
Darbai taip pat apima visų reikalingų prisijungimų prie inžinerinių tinklų įgyvendinimą, visų reikalingų leidimų ir/ar licencijų gavimą, išpildomųjų (geodezinių) nuotraukų padarymą, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimą perkančiajai organizacijai, o taip pat visus reikalingus matavimo, išbandymų, valymo darbus ir visus kitus darbus, kurie yra reikalingi, kad būtų pasirašytas statybos užbaigimo dokumentas, ir statinys(-iai) būtų tinkamas(-i) eksploatuoti.
Rangovas privalės parengti visas darbo projekto dalis (II etapo rekonstravimo darbų apimčiai).
Darbai taip pat apima visų reikalingų prisijungimų prie inžinerinių tinklų įgyvendinimą, visų reikalingų leidimų ir/ar licencijų gavimą, išpildomųjų (geodezinių) nuotraukų padarymą, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimą perkančiajai organizacijai, o taip pat visus reikalingus matavimo, išbandymų, valymo darbus ir visus kitus darbus, kurie yra reikalingi, kad būtų pasirašytas statybos užbaigimo dokumentas, ir statinys(-iai) būtų tinkamas(-i) eksploatuoti.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
48
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas 15 000 Eur sumai bet kuriuo iš tiekėjo pasirinktų užtikrinimo būdų: užstatu, arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos pirmo pareikalavimo neatšaukiama pasiūlymo užtikrinimo garantija, arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės pirmojo pareikalavimo laidavimo draudimu.
2. Tiekėjas kartu su pasiūlymo galiojimo užtikrinimu turi pateikti apmokėjimą, pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusiai finansinei institucijai, patvirtinantį dokumentą arba užstato pervedimo į perkančiosios organizacijos sąskaitą mokėjimo nurodymą ar kitą lygiavertį dokumentą.
2. Tiekėjas kartu su pasiūlymo galiojimo užtikrinimu turi pateikti apmokėjimą, pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusiai finansinei institucijai, patvirtinantį dokumentą arba užstato pervedimo į perkančiosios organizacijos sąskaitą mokėjimo nurodymą ar kitą lygiavertį dokumentą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-12
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.2 papunktį (I tipo ekologinis ženklas)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje