Trečiadienis, gruodžio 10 d.

Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius rekonstravimo darbų (II etapo) pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Koncertinė įstaiga Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras
190755747
Vilniaus g. 6
Vilnius
01102
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Balčytytė
Telefonas: +370 63046425
El. paštas: agne@lvso.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lvso.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701673
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius rekonstravimo darbų (II etapo) pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius II etapo rekonstravimo darbai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6-1, Vilnius II etapo rekonstravimo darbai (toliau – Darbai). Darbai vykdomi pagal techninį projektą „Vilniaus kongresų rūmų (kultūros paskirties pastato 7.10), Vilniaus g. 6, Vilnius rekonstravimo projektas“, statinio projekto numeris NE15 (konkurso sąlygų 14 priedas) (toliau – Techninis projektas). Perkami visi II etapo pagal Techninį projektą darbai, kurie apima: Architektūriniai sprendiniai: Esamos ir naujai suformuotos pastato sienos apšiltinamos tinkuojamų fasadų termoizoliacine sistema. Įrengiama granitinio tinko apdaila išlaikant fasadų spalviškumą ir stilistiką. Apšiltinamas pastato cokolis. Apšiltinamas kongresų rūmų administracinės ir holo dalies stogas. Pakeičiami administracinės dalies langai, keičiamos pirmo ir antro aukšto holų ir kasų zonos vitrinos (pažymėtos projekte). Sutvarkomos administracinės dalies pirmo, antro ir trečio aukšto patalpos, įrengiamos naujos inžinerinės sistemos. Apšiltinamos lauke esančios perdangos apačia ir atnaujinama jų apdaila. Įrengiamas naujas didesnis liftas keliantis tarp rūsio ir administracinių patalpų. Konstrukciniai sprendiniai: Suformuojama lifto šachta rūsyje. Įrengiamos lifto laikančiosios konstrukcijos. Naujai formuojamo lifto šachtą virš žemės įrengiama metalinio karkaso aptaisyta stiklu. Inžineriniai sprendiniai: Atnaujinamos administracinės dalies vandentiekio ir nuotekų sistemos. Atnaujinama šildymo sistema administracinėje dalyje. Įrengiamos viršslėgio sistemos ir likusi dalis iš oro tiekimo bei šalinimo sistemų aptarnaujančių holus, san. mazgus bei laiptines. Atnaujinama pastato administracinės dalies elektros instaliacija. Įrengiama administracinės dalies interneto tinklų instaliacija. Holų, muzikantų kambarių, administracinių patalpų, kasų ir kasų holų naujai įrengiamų WC patalpų rūsyje vėdinimo, priešdūminių sistemų įrengimas.
Rangovas privalės parengti visas darbo projekto dalis (II etapo rekonstravimo darbų apimčiai).
Darbai taip pat apima visų reikalingų prisijungimų prie inžinerinių tinklų įgyvendinimą, visų reikalingų leidimų ir/ar licencijų gavimą, išpildomųjų (geodezinių) nuotraukų padarymą, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimą perkančiajai organizacijai, o taip pat visus reikalingus matavimo, išbandymų, valymo darbus ir visus kitus darbus, kurie yra reikalingi, kad būtų pasirašytas statybos užbaigimo dokumentas, ir statinys(-iai) būtų tinkamas(-i) eksploatuoti.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas 15 000 Eur sumai bet kuriuo iš tiekėjo pasirinktų užtikrinimo būdų: užstatu, arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos pirmo pareikalavimo neatšaukiama pasiūlymo užtikrinimo garantija, arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės pirmojo pareikalavimo laidavimo draudimu.
2. Tiekėjas kartu su pasiūlymo galiojimo užtikrinimu turi pateikti apmokėjimą, pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusiai finansinei institucijai, patvirtinantį dokumentą arba užstato pervedimo į perkančiosios organizacijos sąskaitą mokėjimo nurodymą ar kitą lygiavertį dokumentą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-12
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-04-03
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.2 papunktį (I tipo ekologinis ženklas)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.