Vilniaus r. Rudaminos ambulatorijos pastato atnaujinimo (modernizavimo) darbų pirkimas.
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams:
Beata Nenartavičiūtė-Dolgopolova
Telefonas:
+370 52401645
El. paštas:
beata.nenartaviciute-dolgopolova@vrsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vrsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1764
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622197Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622197&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vilniaus r. Rudaminos ambulatorijos pastato atnaujinimo (modernizavimo) darbų pirkimas.
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vilniaus rajono savivaldybės administracija numato pirkti Vilniaus r. Rudaminos ambulatorijos pastato atnaujinimo (modernizavimo) darbus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 194214.88
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos g. 10, Rudaminos sen./k, Vilniaus r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Įgyvendinant rangos sutartį, Rangovas turės:
1. Atlikti rangos darbus pagal techninį darbo projektą Nr. PE14-03-TDP.
2. Parengti ir pateikti į IS „Infostatyba“ visą išpildomąją – vykdomąją dokumentaciją ir kitą dokumentaciją, kuri reikalinga atlikti statybos užbaigimo procedūras ir pagal įgaliojimą atlikti statybos užbaigimo procedūras.
3. Rangovas privalo darbus organizuoti taip, kad dėl Darbų atlikimo įstaigos veikla nebūtų visiškai nutraukta. Darbai vykdomi veikiančioje ambulatorijoje. Bus galimybė organizuoti ne ilgiau kaip 1 mėnesio medicininės veiklos sustabdymą tik dėl vidaus inžinerinių sistemų pertvarkymo.
1. Atlikti rangos darbus pagal techninį darbo projektą Nr. PE14-03-TDP.
2. Parengti ir pateikti į IS „Infostatyba“ visą išpildomąją – vykdomąją dokumentaciją ir kitą dokumentaciją, kuri reikalinga atlikti statybos užbaigimo procedūras ir pagal įgaliojimą atlikti statybos užbaigimo procedūras.
3. Rangovas privalo darbus organizuoti taip, kad dėl Darbų atlikimo įstaigos veikla nebūtų visiškai nutraukta. Darbai vykdomi veikiančioje ambulatorijoje. Bus galimybė organizuoti ne ilgiau kaip 1 mėnesio medicininės veiklos sustabdymą tik dėl vidaus inžinerinių sistemų pertvarkymo.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 194214.88
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Numatoma galimybė pratęsti sutarties galiojimo terminą iki 3 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
04.3.1-FM-F-002 priemonės „Savivaldybių viešųjų pastatų atnaujinimas“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti supaprastinto atviro konkurso sąlygose.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti supaprastinto atviro konkurso sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas užstatu. Užstato vertė: 5 procentai nuo sutarties vertės (be PVM).
Rangovui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius nors vieną iš įsipareigojimų, numatytų šioje Sutartyje, pvz. praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nepasirašius statybvietės perdavimo akto, atsisakius Sutarties vykdymo, nepateikus garantinio laikotarpio prievolių įvykdymo užtikrinimo dokumento ir t.t., Užsakovas turi teisę pasirinkti – pasinaudoti užtikrinimu arba pritaikyti Rangovui 0,2 proc. nuo Sutarties vertės dydžio baudą.
Kiti prievolių užti krinimo būdai: delspinigiai (0,02 proc.) nuo neatliktų darbų kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, nutraukęs sutartį ne dėl Rangovo kaltės, privalo sumokėti Rangovui jo reikalavimu 5 proc. dydžio baudą, skaičiuojamą nuo objekto kainos ir atlygina nuostolius, tačiau tik tą sumą, kurios nepadengia bauda.
Rangovui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius nors vieną iš įsipareigojimų, numatytų šioje Sutartyje, pvz. praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nepasirašius statybvietės perdavimo akto, atsisakius Sutarties vykdymo, nepateikus garantinio laikotarpio prievolių įvykdymo užtikrinimo dokumento ir t.t., Užsakovas turi teisę pasirinkti – pasinaudoti užtikrinimu arba pritaikyti Rangovui 0,2 proc. nuo Sutarties vertės dydžio baudą.
Kiti prievolių užti krinimo būdai: delspinigiai (0,02 proc.) nuo neatliktų darbų kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, nutraukęs sutartį ne dėl Rangovo kaltės, privalo sumokėti Rangovui jo reikalavimu 5 proc. dydžio baudą, skaičiuojamą nuo objekto kainos ir atlygina nuostolius, tačiau tik tą sumą, kurios nepadengia bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-06
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-07-05
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-06
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Rinktinės g. 50, LT-09318 Vilnius, 210 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, verti nimo irpalyginimo procedūros. Apie susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebuspranešama to pageidaujanti ems pasiūlymus pateikusiems ti ekėjams.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos irti ekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |