Visagino savivaldybės apšvietimo sistemos remonto ir priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams:
Rūta Mikulėnė
Telefonas:
+370 38636027
El. paštas:
ruta.mikulene@visaginas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.visaginas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6291
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=743637Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=743637&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Visagino savivaldybės apšvietimo sistemos remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50232100
-
Gatvių apšvietimo priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Visagino savivaldybės apšvietimo sistemos remonto ir priežiūros paslaugas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50232100
-
Gatvių apšvietimo priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Teikėjas, pasirašęs su Perkančiąja organizacija Sutartį, privalės taip organizuoti remonto ir priežiūros darbus, kad būtų įvykdyti žemiau išvardinti reikalavimai:
1. Raštu pateikti atsakingų asmenų sąrašą ir kontaktus (telefono numerį, mobiliojo telefono numerį, elektroninio pašto adresą), kad bet kuriuo metu darbo dieną bei poilsio ir švenčių dienomis būtų galimybė Perkančiajai organizacijai ir miesto gyventojams pranešti apie gedimus Visagino savivaldybės gatvių ir kiemų apšvietimo tinkluose.
2. Per 24 val. užregistruoti Perkančiosios organizacijos ir miesto gyventojų pranešimus dėl gedimų Visagino savivaldybės gatvių ir kiemų apšvietimo elektros tinkluose, gedimų atsiradimo priežastis bei gedimų pašalinimo datas tam tikslui sudarytame (-uose) žurnale (-uose) bet kuriuo paros metu, darbo, švenčių ir poilsio dienomis nurodytomis kontaktinėmis ryšio priemonėmis.
3. Perkančiajai organizacijai pareikalavus pateikti nurodytą dieną patikrinti minėtą (-us) žurnalą (-us).
4. Fiksuoti Visagino savivaldybės gatvių ir kiemų apšvietimo elektros tinklų gedimus ir sugadintą elektros įrangą, atsiradusius autoįvykių metu, vandalizmo ir vagysčių atvejais, padaryti nuotraukas ir užrašyti gedimų žurnale, surašyti aktus, nedelsiant apie juos telefonu ir raštu informuoti policiją bei Perkančiąją organizaciją.
5. Teikėjas turi teikti Paslaugas, kurios yra nurodytos techninės užduoties 1 priedo lentelėje.
6. Teikėjo teikiamų Paslaugų kokybė turi atitikti šios techninės užduoties 2 priedo lentelėje nurodytus reikalavimus. Tiekėjas Paslaugas turi suteikti vadovaudamasis techninės užduoties 2 priedo lentelėje nurodytais terminais.
7. Teikėjas yra visiškai atsakingas už žalą, padarytą tretiesiems asmenimis, jų turtui, teikiant Sutartyje numatytas paslaugas. Teikėjas taip pat atsako už subteikėjo, jo įgaliotų atstovų ir darbuotojų veiksmus arba neveikimą.
8. Jei Teikėjas vėluoja pašalinti apšvietimo tinklo gedimus per terminus nurodytus Techninės specifikacijos 2 priede, tai už kiekvieną pavėluotą gedimo pašalinimo atvejį moka Užsakovui baudą, nurodytą 3 priedo lentelėje.
9. Reaguoti į miesto apšvietimo tinklų gedimus šviestuvų avarinio išsijungimo atveju ne vėliau kaip per 1 val. po pranešimo gavimo vienu iš aukščiau nurodytų būdų.
Daugiau reikalavimų yra nurodyta specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija"
1. Raštu pateikti atsakingų asmenų sąrašą ir kontaktus (telefono numerį, mobiliojo telefono numerį, elektroninio pašto adresą), kad bet kuriuo metu darbo dieną bei poilsio ir švenčių dienomis būtų galimybė Perkančiajai organizacijai ir miesto gyventojams pranešti apie gedimus Visagino savivaldybės gatvių ir kiemų apšvietimo tinkluose.
2. Per 24 val. užregistruoti Perkančiosios organizacijos ir miesto gyventojų pranešimus dėl gedimų Visagino savivaldybės gatvių ir kiemų apšvietimo elektros tinkluose, gedimų atsiradimo priežastis bei gedimų pašalinimo datas tam tikslui sudarytame (-uose) žurnale (-uose) bet kuriuo paros metu, darbo, švenčių ir poilsio dienomis nurodytomis kontaktinėmis ryšio priemonėmis.
3. Perkančiajai organizacijai pareikalavus pateikti nurodytą dieną patikrinti minėtą (-us) žurnalą (-us).
4. Fiksuoti Visagino savivaldybės gatvių ir kiemų apšvietimo elektros tinklų gedimus ir sugadintą elektros įrangą, atsiradusius autoįvykių metu, vandalizmo ir vagysčių atvejais, padaryti nuotraukas ir užrašyti gedimų žurnale, surašyti aktus, nedelsiant apie juos telefonu ir raštu informuoti policiją bei Perkančiąją organizaciją.
5. Teikėjas turi teikti Paslaugas, kurios yra nurodytos techninės užduoties 1 priedo lentelėje.
6. Teikėjo teikiamų Paslaugų kokybė turi atitikti šios techninės užduoties 2 priedo lentelėje nurodytus reikalavimus. Tiekėjas Paslaugas turi suteikti vadovaudamasis techninės užduoties 2 priedo lentelėje nurodytais terminais.
7. Teikėjas yra visiškai atsakingas už žalą, padarytą tretiesiems asmenimis, jų turtui, teikiant Sutartyje numatytas paslaugas. Teikėjas taip pat atsako už subteikėjo, jo įgaliotų atstovų ir darbuotojų veiksmus arba neveikimą.
8. Jei Teikėjas vėluoja pašalinti apšvietimo tinklo gedimus per terminus nurodytus Techninės specifikacijos 2 priede, tai už kiekvieną pavėluotą gedimo pašalinimo atvejį moka Užsakovui baudą, nurodytą 3 priedo lentelėje.
9. Reaguoti į miesto apšvietimo tinklų gedimus šviestuvų avarinio išsijungimo atveju ne vėliau kaip per 1 val. po pranešimo gavimo vienu iš aukščiau nurodytų būdų.
Daugiau reikalavimų yra nurodyta specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija"
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 6 mėnesiams
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas laiku neapmokėjęs už suteiktas Paslaugas, Teikėjui pareikalavus, moka 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo neapmokėtų Paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną.
Tiekėjas įsipareigoja:
1) už netinkamą (kai Paslaugos suteiktos pažeidžiant Techninės specifikacijos 2 priedo lentelėje nurodytus terminus) Paslaugų suteikimą įsipareigoja sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis priklauso nuo Paslaugų termino konkretaus reikalavimo pažeidimo ir yra nurodytas Techninės specifikacijos 3 priedo lentelėje;
2) mokėti Užsakovui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo neapmokėtos baudos už netinkamą Paslaugų suteikimą nebuvo sumokėta per 15 kalendorinių dienų nuo Užsakovo išrašytos sąskaitos dienos, skaičiuojamus už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną.
Tiekėjas įsipareigoja:
1) už netinkamą (kai Paslaugos suteiktos pažeidžiant Techninės specifikacijos 2 priedo lentelėje nurodytus terminus) Paslaugų suteikimą įsipareigoja sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis priklauso nuo Paslaugų termino konkretaus reikalavimo pažeidimo ir yra nurodytas Techninės specifikacijos 3 priedo lentelėje;
2) mokėti Užsakovui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo neapmokėtos baudos už netinkamą Paslaugų suteikimą nebuvo sumokėta per 15 kalendorinių dienų nuo Užsakovo išrašytos sąskaitos dienos, skaičiuojamus už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-03
Vietos laikas:
10:45
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-03
Vietos laikas:
11:30
Vieta:
Parko g. 14, Visaginas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
Telefonas:
+370 645468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |