VISAGINO SAVIVALDYBĖS KAPINIŲ SKAITMENIZAVIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Jatkevičienė
Telefonas:
+370 38636020
El. paštas:
loreta.jatkeviciene@visaginas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.visaginas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6291
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=776432Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=776432&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VISAGINO SAVIVALDYBĖS KAPINIŲ SKAITMENIZAVIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72262000
-
Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Visagino savivaldybės administracija įgyvendindama projektą „Unikalios skaitmeninės Visagino savivaldybės kapinių duomenų bazės sukūrimas, jos atvėrimas gyventojams ir laidojimo viešųjų paslaugų bei duomenų administravimo procesų skaitmeninimas“, siekia skaitmenizuoti Visagino savivaldybės kapines, sukuriant kapinių duomenų bazę. Skaitmenizavus Visagino savivaldybės kapines būtų automatizuotas leidimo laidoti išdavimo procesas, kuris vyktų skaitmenintų duomenų pagrindu, bei būtų užtikrinta šių centralizuotų duomenų plėtra, taip pagerinant su kapinėmis susijusių paslaugų teikimą, atveriant visus duomenis gyventojams ir skaidrinant laidojimo ir kapinių administravimo procesus, kad asmenys paslaugą galėtų gauti ir nuotoliniu būdu.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 44628.10
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Reikalavimai unikalios skaitmeninės Visagino savivaldybės kapinių duomenų bazės sukūrimas, jos atvėrimas gyventojams ir laidojimo viešųjų paslaugų bei duomenų administravimo procesų skaitmeninimo paslaugoms:
Visagino kapinių skaitmenizavimas turės būti atliktas visose Visagino savivaldybės veikiančiose ir riboto laidojimo kapinėse – iš viso 3 objektai:
1. Visagino sav. Ažukalviškės k. Visagino kel. 1, plotas 7.89 ha, unikalus Nr. 4400-2153-1500.
2. Visagino sav. Magūnų k. Laimės g. 23, plotas 0.19 ha, unikalus Nr. 4400-2405-5221.
3. Visaginas Dūkšto kel. 62, plotas 17.51 ha, unikalus Nr. 4400-4102-5676.
Paslaugos suteikiamos etapais:
I etapas.
1. Per 3 (tris) mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos turi būti:
1.1. surinkta informacija iš kapinių žurnalų ir kita su laidojimais susijusi dokumentacija (prašymai leidimui laidoti, išduoti leidimai laidoti, seni kapinių inventorizavimo planai ir knygos. Teikėjui šiuos dokumentus suteiks Perkančioji organizacija).
1.2. surinkti 3 kapinių duomenys skaitmenizuoti ir integruoti į programinę įrangą (toliau –Sistema).
II etapas.
2. Per 6 (šešis) mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos turi būti:
2.1. realizuotos šioje techninėje specifikacijoje nurodytos integracijos su Valstybės informacinių išteklių platformomis.
2.2. paruošta ir perduota naudojimui Sistema ir suteikta programinės įrangos naudojimosi licencija (visiškos prieigos neriboto naudotojų skaičiaus licencija).
2.3. organizuoti ne mažiau nei 4 val. mokymus Sistemą administruosiantiems ir naudosiantiems Visagino savivaldybės darbuotojams Perkančiosios organizacijos patalpose.
2.4. turi būti atlikta kapinių inventorizacija sudarant koordinuotą ir tikslų kapinių skaitmeninį žemėlapį, kuriame būtų atvaizduota visa reali vietovės situacija – kapinių ribos, parkavimo vietos, keliai, takeliai, stogastulpiai ar paminklai bendrose teritorijose, medžiai, vandens kolonėlės ar vandens prisipylimo vietos ir visos kapinėse esančios kapavietės.
Sistemos programinės įrangos palaikymo ir priežiūros paslaugos teikiamos 6 mėn. po perdavimo-priėmimo akto pasirašymo.
Visagino kapinių skaitmenizavimas turės būti atliktas visose Visagino savivaldybės veikiančiose ir riboto laidojimo kapinėse – iš viso 3 objektai:
1. Visagino sav. Ažukalviškės k. Visagino kel. 1, plotas 7.89 ha, unikalus Nr. 4400-2153-1500.
2. Visagino sav. Magūnų k. Laimės g. 23, plotas 0.19 ha, unikalus Nr. 4400-2405-5221.
3. Visaginas Dūkšto kel. 62, plotas 17.51 ha, unikalus Nr. 4400-4102-5676.
Paslaugos suteikiamos etapais:
I etapas.
1. Per 3 (tris) mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos turi būti:
1.1. surinkta informacija iš kapinių žurnalų ir kita su laidojimais susijusi dokumentacija (prašymai leidimui laidoti, išduoti leidimai laidoti, seni kapinių inventorizavimo planai ir knygos. Teikėjui šiuos dokumentus suteiks Perkančioji organizacija).
1.2. surinkti 3 kapinių duomenys skaitmenizuoti ir integruoti į programinę įrangą (toliau –Sistema).
II etapas.
2. Per 6 (šešis) mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos turi būti:
2.1. realizuotos šioje techninėje specifikacijoje nurodytos integracijos su Valstybės informacinių išteklių platformomis.
2.2. paruošta ir perduota naudojimui Sistema ir suteikta programinės įrangos naudojimosi licencija (visiškos prieigos neriboto naudotojų skaičiaus licencija).
2.3. organizuoti ne mažiau nei 4 val. mokymus Sistemą administruosiantiems ir naudosiantiems Visagino savivaldybės darbuotojams Perkančiosios organizacijos patalpose.
2.4. turi būti atlikta kapinių inventorizacija sudarant koordinuotą ir tikslų kapinių skaitmeninį žemėlapį, kuriame būtų atvaizduota visa reali vietovės situacija – kapinių ribos, parkavimo vietos, keliai, takeliai, stogastulpiai ar paminklai bendrose teritorijose, medžiai, vandens kolonėlės ar vandens prisipylimo vietos ir visos kapinėse esančios kapavietės.
Sistemos programinės įrangos palaikymo ir priežiūros paslaugos teikiamos 6 mėn. po perdavimo-priėmimo akto pasirašymo.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 44628.10
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam nei 6 (šešių) mėnesių terminui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Ekonomikos ir inovacijų ministrės 2024 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. 4-351 buvo patvirtintas projektų finansavimo sąlygų aprašas (PFSA), skirtas pažangos priemonės Nr. 05-002-01-07-08 „Kurti technologinius sprendimus ir įrankius, leidžiančius saugiai ir patogiai naudotis paslaugomis" 7 veiklai "Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas"
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties netinkamas įvykdymas iš Vykdytojo pusės yra užtikrinamas netesybomis — 10 proc. bauda nuo Sutarties kainos be PVM.
2. Dėl Užsakovo kaltės neatlikus apmokėjimo Sutartyje nustatytais terminais, Vykdytojo raštišku pareikalavimu, Užsakovas privalo sumokėti Vykdytojui 0,02 proc. delspinigių, nuo laiku neapmokėtos sumos, už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Vykdytojas Sutartyje nustatytais terminais ir tvarka vėluoja, neatlieka ar netinkamai teikia paslaugas, Užsakovas įgyja teisę reikalauti 0,02 proc. delspinigių nuo Sutarties kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Dėl Užsakovo kaltės neatlikus apmokėjimo Sutartyje nustatytais terminais, Vykdytojo raštišku pareikalavimu, Užsakovas privalo sumokėti Vykdytojui 0,02 proc. delspinigių, nuo laiku neapmokėtos sumos, už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Vykdytojas Sutartyje nustatytais terminais ir tvarka vėluoja, neatlieka ar netinkamai teikia paslaugas, Užsakovas įgyja teisę reikalauti 0,02 proc. delspinigių nuo Sutarties kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-19
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-08-19
Vietos laikas:
10:00
Vieta:
Parko g. 14, Visaginas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Užsakovas įsipareigoja už tinkamai ir kokybiškas atliktas Paslaugas (ar jų dalį) sumokėti Vykdytojui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo suteiktų Paslaugų (ar jų dalies) priėmimo – perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Sąskaita teikiama naudojantis SABIS (sąskaitų administravimo bendroji informacine sistema).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
Telefonas:
+370 645468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-08-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |