VISAGINO SKAITMENINIO MIESTO DVYNIO INFORMACINĖS SISTEMOS SUKŪRIMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams:
Rūta Mikulėnė
Telefonas:
+370 38636027
El. paštas:
ruta.mikulene@visaginas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.visaginas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6291
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=784431Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=784431&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VISAGINO SKAITMENINIO MIESTO DVYNIO INFORMACINĖS SISTEMOS SUKŪRIMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72262000
-
Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatoma įsigyti Visagino skaitmeninio miesto dvynio informacinės sistemos sukūrimą, įdiegimą, sukonfigūravimą, adaptavimą ir integravimą paslaugų teikėjo virtualiame serveryje. Reikalavimai pirkimo objektui, Paslaugų apimtys ir reikalavimai Paslaugoms nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija".
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72262000
-
Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Visagino skaitmeninio miesto dvynio informacinė sistema turi būti naudojama miesto valdymo tikslams ir turi apimti:
• fizinių miesto objektų perkėlimą į skaitmeninę erdvę, sukuriant jų skaitmenines versijas;
• administracinių, viešojo valdymo, komercinių paslaugų dalies perkėlimą į elektroninę erdvę, siekiant padidinti jų prieinamumą skirtingoms grupėms: gyventojams, svečiams, verslo organizacijoms ir kitoms tikslinėms grupėms;
• naujų skaitmeninių informacijos srautų, užtikrinančių sąsajas tarp fizinių ir skaitmeninių objektų, sukūrimą;
• papildomų įrankių informacijos plėtrai, apdorojimui, tvarkymui ir tolimesniam panaudojimui, kūrimą.
• fizinių miesto objektų perkėlimą į skaitmeninę erdvę, sukuriant jų skaitmenines versijas;
• administracinių, viešojo valdymo, komercinių paslaugų dalies perkėlimą į elektroninę erdvę, siekiant padidinti jų prieinamumą skirtingoms grupėms: gyventojams, svečiams, verslo organizacijoms ir kitoms tikslinėms grupėms;
• naujų skaitmeninių informacijos srautų, užtikrinančių sąsajas tarp fizinių ir skaitmeninių objektų, sukūrimą;
• papildomų įrankių informacijos plėtrai, apdorojimui, tvarkymui ir tolimesniam panaudojimui, kūrimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Numatomų panaudoti duomenų rinkinių skaičius
/
Lyginamasis svoris:
20
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
80
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Tiekėjas privalo užtikrinti savo pasiūlymo galiojimą ne mažesniu kaip 1000 Eur vienu iš šių būdų: užstatu, banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1) Paslaugų teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos, privalo Užsakovui pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą - banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (teikiant laidavimo raštą, kartu turi būti pateiktas draudimo sutarties (draudimo poliso) originalas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 10 (dešimt) procentų nuo pradinės sutarties vertės be PVM. 2) Paslaugų teikėjas Sutartyje nustatyta tvarka nesuteikęs Paslaugų ir neįvykdęs kitų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės (be PVM) už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
3) Užsakovas Sutartyje nustatyta tvarka neatsiskaitęs už suteiktas Paslaugas, Paslaugų teikėjui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
3) Užsakovas Sutartyje nustatyta tvarka neatsiskaitęs už suteiktas Paslaugas, Paslaugų teikėjui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-16
Vietos laikas:
10:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-16
Vietos laikas:
11:00
Vieta:
Parko g. 14, Visaginas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
Telefonas:
+370 645468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |