VISAGINO SKAITMENINIO MIESTO DVYNIO INFORMACINĖS SISTEMOS SUKŪRIMO PASLAUGOS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Mikulėnė
Telefonas: +370 38636027
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.visaginas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=784431
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VISAGINO SKAITMENINIO MIESTO DVYNIO INFORMACINĖS SISTEMOS SUKŪRIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72262000  -  Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Numatoma įsigyti Visagino skaitmeninio miesto dvynio informacinės sistemos sukūrimą, įdiegimą, sukonfigūravimą, adaptavimą ir integravimą paslaugų teikėjo virtualiame serveryje. Reikalavimai pirkimo objektui, Paslaugų apimtys ir reikalavimai Paslaugoms nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija".
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72262000  -  Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Visagino skaitmeninio miesto dvynio informacinė sistema turi būti naudojama miesto valdymo tikslams ir turi apimti:
• fizinių miesto objektų perkėlimą į skaitmeninę erdvę, sukuriant jų skaitmenines versijas;
• administracinių, viešojo valdymo, komercinių paslaugų dalies perkėlimą į elektroninę erdvę, siekiant padidinti jų prieinamumą skirtingoms grupėms: gyventojams, svečiams, verslo organizacijoms ir kitoms tikslinėms grupėms;
• naujų skaitmeninių informacijos srautų, užtikrinančių sąsajas tarp fizinių ir skaitmeninių objektų, sukūrimą;
• papildomų įrankių informacijos plėtrai, apdorojimui, tvarkymui ir tolimesniam panaudojimui, kūrimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Numatomų panaudoti duomenų rinkinių skaičius  /  Lyginamasis svoris:  20
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  80
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Tiekėjas privalo užtikrinti savo pasiūlymo galiojimą ne mažesniu kaip 1000 Eur vienu iš šių būdų: užstatu, banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1) Paslaugų teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos, privalo Užsakovui pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą - banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (teikiant laidavimo raštą, kartu turi būti pateiktas draudimo sutarties (draudimo poliso) originalas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 10 (dešimt) procentų nuo pradinės sutarties vertės be PVM. 2) Paslaugų teikėjas Sutartyje nustatyta tvarka nesuteikęs Paslaugų ir neįvykdęs kitų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės (be PVM) už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
3) Užsakovas Sutartyje nustatyta tvarka neatsiskaitęs už suteiktas Paslaugas, Paslaugų teikėjui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-16
Vietos laikas:  10:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-16
Vietos laikas:  11:00
Vieta:  
Parko g. 14, Visaginas

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
Telefonas: +370 645468765
Interneto adresas: https://pat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-02

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.