VšĮ Klaros palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje, atnaujinimo (modernizavimo) darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Utenos rajono savivaldybės administracija
188710442
Utenio a. 4, LT-28503 Utena
Utena
28503
LT
Asmuo ryšiams:
Tatjana Baravickienė
Telefonas:
+370 38964044
El. paštas:
tatjana.baravickiene@utena.lt
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.utena.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6787
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759911Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=759911&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VšĮ Klaros palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje, atnaujinimo (modernizavimo) darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Atlikti visus UAB „Synergy Solutions“ parengtame Techniniame darbo projekte „VŠĮ Šv. Klaros pa-laikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje atnaujinimas (modernizavimas)“ (toliau – Techninis darbo projektas) numatytus darbus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71319000
-
Ekspertų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Atlikti visus UAB „Synergy Solutions“ parengtame Techniniame darbo projekte „VŠĮ Šv. Klaros pa-laikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje atnaujinimas (modernizavimas)“ (toliau – Techninis darbo projektas) numatytus darbus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
27
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
susidaro neįprastai nepalankios klimato sąlygos, kurios yra neaprašytos Sutarties dokumentuose
dėl Valdžios institucijų sprendimų ar kitų aplinkybių susidaro darbuotojų ar Prekių trūkumas
sąlygoja Valdžios institucijų, energijos ar vandens tiekėjų sprendimai, veiksmai ar neveikimas
sąlygoja Užsakovo, personalo ar nenurodytų trečiųjų asmenų, sprendimai, veiksmai arba neveikimas
ir kt.
dėl Valdžios institucijų sprendimų ar kitų aplinkybių susidaro darbuotojų ar Prekių trūkumas
sąlygoja Valdžios institucijų, energijos ar vandens tiekėjų sprendimai, veiksmai ar neveikimas
sąlygoja Užsakovo, personalo ar nenurodytų trečiųjų asmenų, sprendimai, veiksmai arba neveikimas
ir kt.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Papildomi darbai – darbai, prekės ar paslaugos arba jų kiekiai, kurie nenurodyti Užsakovo užduotyje arba Statinio projekte, tačiau yra tiesiogiai susiję su Darbais arba kitais Rangovo įsipareigojimais pagal Sutartį ir kuriuos būtina papildomai atlikti dėl Užsakovo užduoties reikalavimų arba Statinio projekto sprendinių būtinų pakeitimų (tarp jų – Darbų apimčių pakeitimo), klaidų ar trūkumų Užsakovo dokumentuose taisymo.
Tuo atveju, kai Sutarties kaina apskaičiuojama taikant fiksuotą kainą (su peržiūra arba be jos), Papildomais darbais taip pat yra laikomos Užsakovo užduotyje bei Statinio projekte nurodytų Darbų apimtis viršijančios apimtys
Tuo atveju, kai Sutarties kaina apskaičiuojama taikant fiksuotą kainą (su peržiūra arba be jos), Papildomais darbais taip pat yra laikomos Užsakovo užduotyje bei Statinio projekte nurodytų Darbų apimtis viršijančios apimtys
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentų standartinė forma (OL 2016 L 3,p. 16).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu Rangovas negauna mokėjimo, Sutartyje nurodytu terminu, Užsakovas moka delspinigius. Delspinigių dėl vėluojančio mokėjimo dydis - 0,02% nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbą pagal suderintą Kalendorinį darbų atlikimo grafiką, Rangovas moka delspinigius, kurių dydis yra 0,02% nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbą pagal suderintą Kalendorinį darbų atlikimo grafiką, Rangovas moka delspinigius, kurių dydis yra 0,02% nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-07
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-07
Vietos laikas:
10:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 45468583
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.4.2)
Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga
Utenos rajono savivaldybės administracija
Utena
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Priežiūros procedūra atliekama Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.4.4)
Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |