Trečiadienis, lapkričio 13 d.

VšĮ Klaros palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje, atnaujinimo (modernizavimo) darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Utenos rajono savivaldybės administracija
188710442
Utenio a. 4, LT-28503 Utena
Utena
28503
LT
Asmuo ryšiams: Tatjana Baravickienė
Telefonas: +370 38964044
NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.utena.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759911
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VšĮ Klaros palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje, atnaujinimo (modernizavimo) darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Atlikti visus UAB „Synergy Solutions“ parengtame Techniniame darbo projekte „VŠĮ Šv. Klaros pa-laikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje atnaujinimas (modernizavimas)“ (toliau – Techninis darbo projektas) numatytus darbus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71319000  -  Ekspertų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Atlikti visus UAB „Synergy Solutions“ parengtame Techniniame darbo projekte „VŠĮ Šv. Klaros pa-laikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, gydymo paskirties pastato, esančio S. Dariaus ir S. Girėno g. 14, Utenoje atnaujinimas (modernizavimas)“ (toliau – Techninis darbo projektas) numatytus darbus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 27
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
susidaro neįprastai nepalankios klimato sąlygos, kurios yra neaprašytos Sutarties dokumentuose
dėl Valdžios institucijų sprendimų ar kitų aplinkybių susidaro darbuotojų ar Prekių trūkumas
sąlygoja Valdžios institucijų, energijos ar vandens tiekėjų sprendimai, veiksmai ar neveikimas
sąlygoja Užsakovo, personalo ar nenurodytų trečiųjų asmenų, sprendimai, veiksmai arba neveikimas
ir kt.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Papildomi darbai – darbai, prekės ar paslaugos arba jų kiekiai, kurie nenurodyti Užsakovo užduotyje arba Statinio projekte, tačiau yra tiesiogiai susiję su Darbais arba kitais Rangovo įsipareigojimais pagal Sutartį ir kuriuos būtina papildomai atlikti dėl Užsakovo užduoties reikalavimų arba Statinio projekto sprendinių būtinų pakeitimų (tarp jų – Darbų apimčių pakeitimo), klaidų ar trūkumų Užsakovo dokumentuose taisymo.
Tuo atveju, kai Sutarties kaina apskaičiuojama taikant fiksuotą kainą (su peržiūra arba be jos), Papildomais darbais taip pat yra laikomos Užsakovo užduotyje bei Statinio projekte nurodytų Darbų apimtis viršijančios apimtys
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentų standartinė forma (OL 2016 L 3,p. 16).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jeigu Rangovas negauna mokėjimo, Sutartyje nurodytu terminu, Užsakovas moka delspinigius. Delspinigių dėl vėluojančio mokėjimo dydis - 0,02% nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbą pagal suderintą Kalendorinį darbų atlikimo grafiką, Rangovas moka delspinigius, kurių dydis yra 0,02% nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-07
Vietos laikas:  09:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-07
Vietos laikas:  10:00

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765
Faksas: +370 45468583
Interneto adresas: https://pat.teismas.lt/

VI.4.2)

Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga

Utenos rajono savivaldybės administracija
Utena
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Priežiūros procedūra atliekama Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.4.4)

Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.