VU padalinių (Vilniaus mieste) šildymo, vėdinimo, vandentiekio bei nuotekų sistemų remonto darbai, Nr. 88/2024/TVPC
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
01513
LT
Asmuo ryšiams:
Viktorija Uzdilienė
Telefonas:
+370 67303875
El. paštas:
viktorija.uzdiliene@cr.vu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761946Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=761946&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VU padalinių (Vilniaus mieste) šildymo, vėdinimo, vandentiekio bei nuotekų sistemų remonto darbai, Nr. 88/2024/TVPC
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vidaus šildymo, vėdinimo, vandentiekio ir nuotekų sistemų paprastojo remonto darbai, kuriems keliami reikalavimai pateikti šių Specialiųjų pirkimo sąlygų priede Nr. 1 „Techninė specifikacija“
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 82644.63
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
VU padalinių (Vilniaus mieste) šildymo, vėdinimo, vandentiekio bei nuotekų sistemų remonto darbai bus perkami pagal poreikį, įsipareigojant neviršyti maksimalios sutarties vertės ir numatant užsakyti darbų už ne mažiau nei 60 proc. pradinės sutarties vertės be PVM. Darbų teikimo laikotarpis – 36 mėnesiai, bet ne ilgiau nei kol bus pasiekta 100 000 EUR (su PVM) pradinė sutarties vertė (maksimali sutarties vertė). Bus sumokama tik už faktiškai užsakytus ir Rangovo tinkamai atliktus darbus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 82644.63
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti nurodytų bendrųjų pirkimo sąlygų 1 priede „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Pašalinimo pagrindų dokumentų nereikalaujama, kai tiekėjas pateikia EBVPD.
Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo.
Atitiktį kvalifikacijos reikalavimams įrodančių dokumentų bus prašoma tik iš galimo laimėtojo.
Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo.
Atitiktį kvalifikacijos reikalavimams įrodančių dokumentų bus prašoma tik iš galimo laimėtojo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas dėl savo kaltės uždelsęs sumokėti Sutartyje nustatyta tvarka įsipareigoja Rangovui pareikalavus mokėti 0,02% delspinigius už kiekv. uždelstą dieną nuo nesumokėtos sumos be PVM.
Rangovas dėl savo kaltės laiku neatlikęs Darbų Sutarties ir/ar užsakymo metu suderintais terminais, moka Užsakovui 0,02% delspinigius nuo neįvykdyto užsakymo Darbų kainos be PVM už kiekv. vėlavimo dieną.
Rangovas, nepagrįstai atsisakęs vykdyti Sutartį ar jeigu daugiau nei 10d.d. vėluoja įvykdyti užsakytus Darbus, ar po Užsakovo įspėjimo raštu Darbus atlieka nekokybiškai ar nevykdo kt. Sutarties sąlygų ar po raštiško Užsakovo įspėjimo jas dar kartą pažeidžia, moka Užsakovui 10% baudą nuo Sutarties kainos be PVM už kiekvieną šiame p. numatytą pažeidimo atvejį.
Tokiu atveju, kai Rangovas nuolat netinkamai ar su dideliais trūkumais vykdo Darbus, o Užsakovas apie netinkamą Darbų vykdymą raštu įspėjo Rangovą daugiau nei 2 k., Užsakovas taiko Rangovui 10% baudą ir gali vienašališkai nutraukti Sutartį.
Rangovas dėl savo kaltės laiku neatlikęs Darbų Sutarties ir/ar užsakymo metu suderintais terminais, moka Užsakovui 0,02% delspinigius nuo neįvykdyto užsakymo Darbų kainos be PVM už kiekv. vėlavimo dieną.
Rangovas, nepagrįstai atsisakęs vykdyti Sutartį ar jeigu daugiau nei 10d.d. vėluoja įvykdyti užsakytus Darbus, ar po Užsakovo įspėjimo raštu Darbus atlieka nekokybiškai ar nevykdo kt. Sutarties sąlygų ar po raštiško Užsakovo įspėjimo jas dar kartą pažeidžia, moka Užsakovui 10% baudą nuo Sutarties kainos be PVM už kiekvieną šiame p. numatytą pažeidimo atvejį.
Tokiu atveju, kai Rangovas nuolat netinkamai ar su dideliais trūkumais vykdo Darbus, o Užsakovas apie netinkamą Darbų vykdymą raštu įspėjo Rangovą daugiau nei 2 k., Užsakovas taiko Rangovui 10% baudą ir gali vienašališkai nutraukti Sutartį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-08
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |