Žalio karvių pieno tyrimų, skirtų saugos ir kokybės stebėsenai bei kontrolei, paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija
188675190
Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Sereikaitė
Telefonas:
+370 52391209
El. paštas:
dalia.sereikaite@zum.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zum.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4900
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=626616Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=626616&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Žemės ūkis
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Žalio karvių pieno tyrimų, skirtų saugos ir kokybės stebėsenai bei kontrolei, paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
73111000
-
Mokslinių tyrimų laboratorinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos šios žalio karvių pieno tyrimų paslaugos, skirtos saugos ir kokybės stebėsenai bei kontrolei (tyrimų skaičius nustatytu periodiškumu):
1) somatinių ląstelių skaičiaus nustatymas (2 kartai per mėn.);
2) inhibitorinių (slopinančiųjų) medžiagų ištyrimas
(3 kartai per mėn.);
3) pieno užšalimo temperatūros (pieno natūralumo rodiklio) nustatymas (0,167 karto per mėn.).
1) somatinių ląstelių skaičiaus nustatymas (2 kartai per mėn.);
2) inhibitorinių (slopinančiųjų) medžiagų ištyrimas
(3 kartai per mėn.);
3) pieno užšalimo temperatūros (pieno natūralumo rodiklio) nustatymas (0,167 karto per mėn.).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
73111000
-
Mokslinių tyrimų laboratorinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos šios žalio karvių pieno tyrimų paslaugos, skirtos saugos ir kokybės stebėsenai bei kontrolei (tyrimų skaičius nustatytu periodiškumu):
1) somatinių ląstelių skaičiaus nustatymas (2 kartai per mėn.);
2) inhibitorinių (slopinančiųjų) medžiagų ištyrimas
(3 kartai per mėn.);
3) pieno užšalimo temperatūros (pieno natūralumo rodiklio) nustatymas (0,167 karto per mėn.).
1) somatinių ląstelių skaičiaus nustatymas (2 kartai per mėn.);
2) inhibitorinių (slopinančiųjų) medžiagų ištyrimas
(3 kartai per mėn.);
3) pieno užšalimo temperatūros (pieno natūralumo rodiklio) nustatymas (0,167 karto per mėn.).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymus teikiantys tiekėjai (taip pat tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiamasi, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi pateikti užpildytus Europos bendruosius viešųjų pirkimų dokumentus (EBVPD). Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu sutartis nutraukiama dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo sumokėti Ministerijai 60 000 Eur (šešiasdešimt tūkstančių eurų) dydžio baudą ir atlyginti Ministerijos patirtus nuostolius. Jeigu Vykdytojas pažeidė Sutartį ir per Ministerijos nurodytą įspėjimo terminą nepašalino įspėjime nurodyto pažeidimo, Vykdytojas privalo sumokėti Ministerijai 300 Eur (trijų šimtų eurų) dydžio baudą per 5 (penkias) darbo dienas nuo Ministerijos nurodyto termino pašalinti trūkumus pabaigos ir atlyginti Ministerijai padarytus nuostolius. Baudos sumokėjimas neatleidžia Vykdytojo nuo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.
Ministerijai vėluojant sumokėti už tinkamai ir laiku suteiktas paslaugas Vykdytojas turi teisę skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Ministerijai vėluojant sumokėti už tinkamai ir laiku suteiktas paslaugas Vykdytojas turi teisę skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-22
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Viešojo pirkimo komisijos nariai su tiekėjų pateiktais pasiūlymais susipažins nuotolinio posėdžio metu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Perkančioji organizacija Viešojo pirkimo komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdytojas PVM sąskaitą (-as) faktūrą (-as) privalo pateikti tik elektroniniu būdu (nesant objektyvių galimybių sąskaitas faktūras pateikti pagal šiame punkte ir jo papunkčiuose nustatytus reikalavimus, jos teikiamos el. paštu):
1. elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis;
2. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis;
3. Ministerija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus Viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus. Elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
1. elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis;
2. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis;
3. Ministerija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus Viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus. Elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/Vasario 16-osios g. 1
Vilnius
01501
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |