ŽEIMELIO MSTL. TINKLŲ, VGĮ IR NVĮ PROJEKTAVIMAS
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Pakruojo vandentiekis"
167922698
Pramonės g. 1, Pakruojis
Pakruojis
LT-83163
LT
Asmuo ryšiams:
Dainius Jurgaitis
Telefonas:
+370 42165048
El. paštas:
dainius.jurgaitis@vandentiekis.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://info@vandentiekis.com
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/13775
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716622Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=716622&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŽEIMELIO MSTL. TINKLŲ, VGĮ IR NVĮ PROJEKTAVIMAS
Nuorodos numeris:
Žeimelio projektas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Žeimelio mstl. buitinių nuotekų valymo įrenginių rekonstrukcijos, naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, vandens gerinimo įrenginių rekonstrukcijos su nauju požeminiu vandens gręžiniu statybos techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugas. Projektas rengiamas vienu etapu – techninis darbo projektas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 76859.50
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žeimelio mstl., Žeimelio sen., Pakruojo r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Žeimelio mstl. buitinių nuotekų valymo įrenginių rekonstrukcijos, naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, vandens gerinimo įrenginių rekonstrukcijos su nauju požeminiu vandens gręžiniu statybos techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugas. Projektas rengiamas vienu etapu – techninis darbo projektas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 76859.50
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
22
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Projektavimo paslaugos turi būti atliktos per 8 mėnesius nuo šios sutarties pasirašymo datos. Šalių sutarimu, esant objektyvioms aplinkybėms, gali būti pratęstas terminas, bet ne ilgesniam kaip 2 mėnesio laikotarpiui.
Projekto vykdymo priežiūros paslaugų terminas apie 12 mėnesių, kuris gali keistis priklausomai nuo statybos darbų termino.
Projekto vykdymo priežiūros paslaugų terminas apie 12 mėnesių, kuris gali keistis priklausomai nuo statybos darbų termino.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas privalo užpildyti EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nenustatyti
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Jeigu Teikėjas neįvykdo savo įsipareigojimų laiku, už kiekvieną papildomą dieną po sutartyje numatytų atitinkamų sutarties vykdymo etapų terminų pasibaigimo, Teikėjui mokėtinas atlyginimas už paslaugas, mažinamas 0,1 proc. už tą etapą numatytos mokėtinos sumos
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Tiekėjui sumokama per 5 (penkias) darbo dienas nuo lėšų iš Pakruojo r. sav. administracijos gavimo į Užsakovo sąskaitą. Pakruojo r. sav. planuoja pervesti pinigus už projektavimo paslaugas ne anksčiau kaip po 2024-01-30. Sąskaitos apmokėjimui gali būti pateikiamos tik po to, kai Užsakovas pasirašo konkrečių Paslaugų perdavimo – priėmimo aktus.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Su Teikėju už tinkamai ir laiku suteiktas Paslaugas bus atsiskaitoma pagal darbų priėmimo perdavimo aktus ir pateiktas E-sąskaitas faktūras, kurias paslaugų Teikėjas turės pateikti po kiekvieno paslaugų tiekimo etapo pabaigos:
Kai Tiekėjas gauna teigiamą ekspertizės išvadą ir statybos leidimą -100% projektavimo kainos;
Atlikus suprojektuoto statinio projekto vykdymo priežiūrą - 100 % projekto priežiūros kainos
Kai Tiekėjas gauna teigiamą ekspertizės išvadą ir statybos leidimą -100% projektavimo kainos;
Atlikus suprojektuoto statinio projekto vykdymo priežiūrą - 100 % projekto priežiūros kainos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-14
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-14
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Pramonės g. 1, Pakruojo m. UAB "Pakruojo vandentiekis" administracinis pastatas projekto vadovo Dainiaus Jurgaičio kabinetas.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |