ŽEIMELIO MSTL. TINKLŲ, VGĮ IR NVĮ PROJEKTAVIMAS

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Pakruojo vandentiekis"
167922698
Pramonės g. 1, Pakruojis
Pakruojis
LT-83163
LT
Asmuo ryšiams: Dainius Jurgaitis
Telefonas: +370 42165048
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://info@vandentiekis.com

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716622
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ŽEIMELIO MSTL. TINKLŲ, VGĮ IR NVĮ PROJEKTAVIMAS
Nuorodos numeris:  Žeimelio projektas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti Žeimelio mstl. buitinių nuotekų valymo įrenginių rekonstrukcijos, naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, vandens gerinimo įrenginių rekonstrukcijos su nauju požeminiu vandens gręžiniu statybos techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugas. Projektas rengiamas vienu etapu – techninis darbo projektas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 76859.50  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žeimelio mstl., Žeimelio sen., Pakruojo r.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Žeimelio mstl. buitinių nuotekų valymo įrenginių rekonstrukcijos, naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, vandens gerinimo įrenginių rekonstrukcijos su nauju požeminiu vandens gręžiniu statybos techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugas. Projektas rengiamas vienu etapu – techninis darbo projektas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 76859.50  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 22
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Projektavimo paslaugos turi būti atliktos per 8 mėnesius nuo šios sutarties pasirašymo datos. Šalių sutarimu, esant objektyvioms aplinkybėms, gali būti pratęstas terminas, bet ne ilgesniam kaip 2 mėnesio laikotarpiui.
Projekto vykdymo priežiūros paslaugų terminas apie 12 mėnesių, kuris gali keistis priklausomai nuo statybos darbų termino.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas privalo užpildyti EBVPD
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nenustatyti
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Jeigu Teikėjas neįvykdo savo įsipareigojimų laiku, už kiekvieną papildomą dieną po sutartyje numatytų atitinkamų sutarties vykdymo etapų terminų pasibaigimo, Teikėjui mokėtinas atlyginimas už paslaugas, mažinamas 0,1 proc. už tą etapą numatytos mokėtinos sumos
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Tiekėjui sumokama per 5 (penkias) darbo dienas nuo lėšų iš Pakruojo r. sav. administracijos gavimo į Užsakovo sąskaitą. Pakruojo r. sav. planuoja pervesti pinigus už projektavimo paslaugas ne anksčiau kaip po 2024-01-30. Sąskaitos apmokėjimui gali būti pateikiamos tik po to, kai Užsakovas pasirašo konkrečių Paslaugų perdavimo – priėmimo aktus.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Perkančioji organizacija nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Su Teikėju už tinkamai ir laiku suteiktas Paslaugas bus atsiskaitoma pagal darbų priėmimo perdavimo aktus ir pateiktas E-sąskaitas faktūras, kurias paslaugų Teikėjas turės pateikti po kiekvieno paslaugų tiekimo etapo pabaigos:
Kai Tiekėjas gauna teigiamą ekspertizės išvadą ir statybos leidimą -100% projektavimo kainos;
Atlikus suprojektuoto statinio projekto vykdymo priežiūrą - 100 % projekto priežiūros kainos

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-14
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-14
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Pramonės g. 1, Pakruojo m. UAB "Pakruojo vandentiekis" administracinis pastatas projekto vadovo Dainiaus Jurgaičio kabinetas.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
Interneto adresas: https://sat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2023-06-29

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.