Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų plėtros ir modernizavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos
188710780
S. Konarskio g. 35
Vilnius
03123
LT
Asmuo ryšiams:
Beata Miloš
Telefonas:
+370 67448221
El. paštas:
beata.milos@lgt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.lgt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/691
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691171Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=691171&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų plėtros ir modernizavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo tikslas – įsigyti Lietuvos geologijos tarnybos prie Aplinkos ministerijos
valdomo Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų
plėtros ir naujų sąveikių ir kokybiškų viešųjų paslaugų sukūrimo paslaugas.
Sutartis galios iki 2023 m. gruodžio 31 d. Maksimali Sutarties vertė – 240 tūkst. su PVM.
valdomo Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų
plėtros ir naujų sąveikių ir kokybiškų viešųjų paslaugų sukūrimo paslaugas.
Sutartis galios iki 2023 m. gruodžio 31 d. Maksimali Sutarties vertė – 240 tūkst. su PVM.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
S.Konarskio g.35, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo tikslas – įsigyti Lietuvos geologijos tarnybos prie Aplinkos ministerijos
valdomo Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų
plėtros ir naujų sąveikių ir kokybiškų viešųjų paslaugų sukūrimo paslaugas.
Pirkimo uždaviniai: Sukurti naujas elektronines paslaugas: Žemės gelmių tyrimų
užbaigimas ir ataskaitų teikimas; žemės gelmių tyrimo išregistravimas, tyrimo
panaikinimas; Integruoti Žemės gelmių registrą ir Nekilnojamojo turto kadastrą:
sukurti žemės sklypų duomenų atsisiuntimo ir Žemės gelmių registro duomenų
automatizuoto tikrinimo funkcijas; Sukurti patvirtintų paraiškų peržiūros modulį;
Modernizuoti Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektronines paslaugas:
Žemės gelmių tyrimų registravimas; Gręžinių registravimas Požeminio vandens
gavybos duomenų teikimas; Kietųjų naudingųjų iškasenų duomenų teikimas;
Žemės gelmių registro duomenų peržiūros paslaugos ir duomenų išrašų teikimas;
Modernizuoti bendrus ŽGR EP paslaugų teikimo servisus.
valdomo Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų
plėtros ir naujų sąveikių ir kokybiškų viešųjų paslaugų sukūrimo paslaugas.
Pirkimo uždaviniai: Sukurti naujas elektronines paslaugas: Žemės gelmių tyrimų
užbaigimas ir ataskaitų teikimas; žemės gelmių tyrimo išregistravimas, tyrimo
panaikinimas; Integruoti Žemės gelmių registrą ir Nekilnojamojo turto kadastrą:
sukurti žemės sklypų duomenų atsisiuntimo ir Žemės gelmių registro duomenų
automatizuoto tikrinimo funkcijas; Sukurti patvirtintų paraiškų peržiūros modulį;
Modernizuoti Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektronines paslaugas:
Žemės gelmių tyrimų registravimas; Gręžinių registravimas Požeminio vandens
gavybos duomenų teikimas; Kietųjų naudingųjų iškasenų duomenų teikimas;
Žemės gelmių registro duomenų peržiūros paslaugos ir duomenų išrašų teikimas;
Modernizuoti bendrus ŽGR EP paslaugų teikimo servisus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalaujama, kad tiekėjai pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jeigu Tiekėjas nevykdo, netinkamai vykdo arba vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir (arba) Techninėje specifikacijoje nurodytus terminus, Tarnybai raštu pareikalavus, Tiekėjas turi sumokėti 50 Eurų dydžio baudą už kiekvieną uždelstą ar netinkamai vykdomą dieną. Tarnyba baudą Tiekėjui gali išskaičiuoti iš Tiekėjui pagal sutartį mokėtinų sumų.
2. Tarnybai laiku neatsiskaičius už atliktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 procento nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
3. Sutartį nutraukus dėl Tiekėjo kaltės pagal konkurso sąlygų 14.10 papunktį, Tiekėjas privalo sumokėti Tarnybai 10 (dešimt) tūkstančių Eurų dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia Tiekėjo nuo pareigos atlyginti visus Tarnybai patirtus nuostolius. Tiekėjas taip pat privalo padengti visus su sutarties nutraukimu susijusius tiesioginius nuostolius.
2. Tarnybai laiku neatsiskaičius už atliktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 procento nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
3. Sutartį nutraukus dėl Tiekėjo kaltės pagal konkurso sąlygų 14.10 papunktį, Tiekėjas privalo sumokėti Tarnybai 10 (dešimt) tūkstančių Eurų dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia Tiekėjo nuo pareigos atlyginti visus Tarnybai patirtus nuostolius. Tiekėjas taip pat privalo padengti visus su sutarties nutraukimu susijusius tiesioginius nuostolius.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-07-03
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos, 214 kab., S.Konarskio g. 35, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102-103 straipsniuose nustatyta tvarka. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ir priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101,102,104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |