Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų plėtros ir modernizavimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos
188710780
S. Konarskio g. 35
Vilnius
03123
LT
Asmuo ryšiams: Beata Miloš
Telefonas: +370 67448221
El. paštas: beata.milos@lgt.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.lgt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691171
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų plėtros ir modernizavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72000000  -  IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo tikslas – įsigyti Lietuvos geologijos tarnybos prie Aplinkos ministerijos
valdomo Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų
plėtros ir naujų sąveikių ir kokybiškų viešųjų paslaugų sukūrimo paslaugas.
Sutartis galios iki 2023 m. gruodžio 31 d. Maksimali Sutarties vertė – 240 tūkst. su PVM.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72000000  -  IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
S.Konarskio g.35, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo tikslas – įsigyti Lietuvos geologijos tarnybos prie Aplinkos ministerijos
valdomo Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektroninių paslaugų
plėtros ir naujų sąveikių ir kokybiškų viešųjų paslaugų sukūrimo paslaugas.
Pirkimo uždaviniai: Sukurti naujas elektronines paslaugas: Žemės gelmių tyrimų
užbaigimas ir ataskaitų teikimas; žemės gelmių tyrimo išregistravimas, tyrimo
panaikinimas; Integruoti Žemės gelmių registrą ir Nekilnojamojo turto kadastrą:
sukurti žemės sklypų duomenų atsisiuntimo ir Žemės gelmių registro duomenų
automatizuoto tikrinimo funkcijas; Sukurti patvirtintų paraiškų peržiūros modulį;
Modernizuoti Žemės gelmių registro duomenų tvarkymo elektronines paslaugas:
Žemės gelmių tyrimų registravimas; Gręžinių registravimas Požeminio vandens
gavybos duomenų teikimas; Kietųjų naudingųjų iškasenų duomenų teikimas;
Žemės gelmių registro duomenų peržiūros paslaugos ir duomenų išrašų teikimas;
Modernizuoti bendrus ŽGR EP paslaugų teikimo servisus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Reikalaujama, kad tiekėjai pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jeigu Tiekėjas nevykdo, netinkamai vykdo arba vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir (arba) Techninėje specifikacijoje nurodytus terminus, Tarnybai raštu pareikalavus, Tiekėjas turi sumokėti 50 Eurų dydžio baudą už kiekvieną uždelstą ar netinkamai vykdomą dieną. Tarnyba baudą Tiekėjui gali išskaičiuoti iš Tiekėjui pagal sutartį mokėtinų sumų.
2. Tarnybai laiku neatsiskaičius už atliktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 procento nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
3. Sutartį nutraukus dėl Tiekėjo kaltės pagal konkurso sąlygų 14.10 papunktį, Tiekėjas privalo sumokėti Tarnybai 10 (dešimt) tūkstančių Eurų dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia Tiekėjo nuo pareigos atlyginti visus Tarnybai patirtus nuostolius. Tiekėjas taip pat privalo padengti visus su sutarties nutraukimu susijusius tiesioginius nuostolius.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-07-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos, 214 kab., S.Konarskio g. 35, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102-103 straipsniuose nustatyta tvarka. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ir priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101,102,104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-02

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.