ŽEMĖS NAUDOJIMO VALSTYBINĖS PRIEŽIŪROS ELEKTRONINĖS PASLAUGOS MODIFIKAVIMO IR KONSULTAVIMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos
288600210
A. Vienuolio g. 8
Vilnius
01104
LT
Asmuo ryšiams:
Mindaugas Petkelis
Telefonas:
+370 60476199
El. paštas:
m.petkelis@vtpsi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://vtpsi.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2819
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=767095Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=767095&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŽEMĖS NAUDOJIMO VALSTYBINĖS PRIEŽIŪROS ELEKTRONINĖS PASLAUGOS MODIFIKAVIMO IR KONSULTAVIMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72266000
-
Programinės įrangos konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
ŽEMĖS NAUDOJIMO VALSTYBINĖS PRIEŽIŪROS ELEKTRONINĖS PASLAUGOS MODIFIKAVIMO IR KONSULTAVIMO PASLAUGOS
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72240000
-
Sisteminės analizės ir programavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
ŽEMĖS NAUDOJIMO VALSTYBINĖS PRIEŽIŪROS ELEKTRONINĖS PASLAUGOS MODIFIKAVIMO IR KONSULTAVIMO PASLAUGOS
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Nurodyta pirkimo dokumentuose.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: ąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Paslaugų teikėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.
16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, pagal Perkančiosios organizacijos pateiktą formą ją pildo adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, pagal Perkančiosios organizacijos pateiktą formą ją pildo adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija prašo paslaugų teikėjo per 10 d. d. nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo arba užstatą sumokėdamas į Užsakovo depozitinę sąskaitą (savo pasirinkimu))., kurio vertė - 5 000,00 Eur.
2. Už suteiktas paslaugas Perkančioji organizacija atsiskaito pavedimu į tiekėjo nurodytą banko sąskaitą:
1. paslaugas tinkamai suteikus per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros priėmimo dienos arba,
2. šalims susitarus dėl išankstinio mokėjimo, – per 30 kalendorinių dienų nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Sutarties įvykdymas taip pat bus užtikrinamas netesybomis (delspinigiais ir baudomis).
2. Už suteiktas paslaugas Perkančioji organizacija atsiskaito pavedimu į tiekėjo nurodytą banko sąskaitą:
1. paslaugas tinkamai suteikus per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros priėmimo dienos arba,
2. šalims susitarus dėl išankstinio mokėjimo, – per 30 kalendorinių dienų nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Sutarties įvykdymas taip pat bus užtikrinamas netesybomis (delspinigiais ir baudomis).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-11
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-11
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |