Žuvų išteklių įvertinimo valstybiniuose vidaus vandens telkiniuose 2023–2025 m., žuvų išteklių naudojimo ir atkūrimo planų 2023-2028 m. parengimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Sadonija Padarauskienė
Telefonas:
+370 62032716
El. paštas:
sadonija.padarauskiene@am.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.am.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5109
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703447Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703447&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Žuvų išteklių įvertinimo valstybiniuose vidaus vandens telkiniuose 2023–2025 m., žuvų išteklių naudojimo ir atkūrimo planų 2023-2028 m. parengimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
73000000
-
Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos paslaugos bei su jomis susijusios konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos Žuvų išteklių įvertinimo valstybiniuose vidaus vandens telkiniuose 2023–2025 m., žuvų išteklių naudojimo ir atkūrimo planų 2023-2028 m. parengimo paslaugos. Žuvų tyrimai turi būti atlikti 60-yje valstybinių vidaus vandens telkinių ir parengti kiekvieno tiriamo vandens telkinio žuvų išteklių naudojimo ir atkūrimo planai vadovaujantis pirkimo techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 1 priedas) nustatytais reikalavimais.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 82644.63
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
73000000
-
Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos paslaugos bei su jomis susijusios konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, 01105 Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - Žuvų išteklių įvertinimas valstybiniuose vidaus vandens telkiniuose 2023–2025 m., žuvų išteklių naudojimo ir atkūrimo planų 2023-2028 m. parengimas. Tiekėjas turi pateikti 2 tarpines ataskaitas apie atliktus žuvų tyrimus ir įvertintus žuvų rodiklius: I tarpinė ataskaita pagal konkurso sąlygų techninės specifikacijos 4 punkte nurodytus reikalavimus techninės specifikacijos 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nurodytuose vandens telkiniuose, kurie bus tirti 2023 m. – iki 2023 gruodžio 20 d. ir II tarpinė ataskaita pagal techninės specifikacijos 2.1 ir 2.3 papunkčiuose nurodytuose vandens telkiniuose, kurie bus tirti 2024 m. – iki 2024 m. gruodžio 10 d. Taip pat, tiekėjas galutinę ataskaitą (elektronine forma) apie atliktus žuvų tyrimus konkurso sąlygų techninės specifikacijos 2.1, 2.2 ir 2.3 papunkčiuose nurodytuose vandens telkiniuose ir įvertintus žuvų rodiklius pagal techninės specifikacijos 4 punkte nurodytus reikalavimus turi pateikti perkančiajai organizacijai iki 2026 m. kovo 20 d. Ataskaitos prieduose turi būti pateikiamos ir pirminių tyrimų duomenų lentelės (MS Excel formatu). Detali informacija ir reikalavimai pateikiami konkurso sąlygose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2026-04-26
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Gali būti pratęstas 1 mėn., esant konkurso sąlygų 2.4 p. nurodytoms aplinkybėms. Tiekėjas turi pateikti duomenis apie aplinkybes, lemiančias paslaugų atlikimo termino pratęsimą. Perkančiajai organizacijai pripažinus tiekėjo nurodytas aplinkybes objektyviai pateisinamomis, nepriklausančiomis nuo tiekėjo neveiklumo, paslaugų atlikimo termino pratęsimas įforminamas šalių rašytiniu susitarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Į II.2.7 papunktyje nurodytą sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų atlikimo terminas 2026-03-26 ir atsiskaitymo už paslaugas terminas (30 dienų).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Ne vėliau kaip per 20 d. po sutarties sudarymo dienos sumokamas 20 proc. sutarties vertės dydžio avansas (išskaičiuojamas iš galutinio mokėjimo). Už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas galimi 2 tarpiniai mokėjimai ir galutinis (atskaičius avansą) atliekami pagal Vykdytojo pasirašytus paslaugų perdavimo‒priėmimo aktus, pateikus paslaugų įvykdymą įrodančius dokumentus ir PVM sąskaitas faktūras. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo grąžinti avanso dalį, kuriai nebuvo suteikta paslaugų ir sumokėti Užsakovui 10 proc. sutarties vertės dydžio baudą. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartinių įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo neįvykdytos paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 5 proc. sutarties vertės, Užsakovas gali ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas išskaičiuoti delspinigių sumą iš Vykdytojui mokėtinų sumų arba reikalauti sumokėti baudą ir nutraukti sutartį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-08-20
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-22
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
LR aplinkos ministerija, 103 kab., A. Jakšto g. 4, LT-01105 Vilnius (nuotoliniu būdu CVP IS).
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nurodyta konkurso sąlygose.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |