Trečiadienis, gegužės 01 d.

Ukmergės socialinių paslaugų centras - Socialinių paslaugų įstaigos

Ukmergės socialinių paslaugų centras
Ukmergės socialinių paslaugų centras
Deltuvos g. 19, LT-20127 Ukmergė
Į. kodas 300123034
PVM kodas -
Telefonas +370 340 63561
El. paštas info@ukmergesspc.lt
Ukmergės socialinių paslaugų centras

➤Centro misija – grąžinti asmenims gebėjimą pasirūpinti savimi, didinti socialiai pažeidžiamų asmenų (šeimų) galimybes savarankiškai integruotis į visuomenę, mažinti jų socialinę atskirtį.

➤Centro vizija – atvira pokyčiams, bendradarbiaujanti, nuolat tobulėjanti, kokybiškas socialines paslaugas Ukmergės rajono savivaldybės gyventojams teikianti įstaiga, visapusiškai tenkinanti silpniausių visuomenės narių poreikius, veiklą grindžianti holistiniu požiūriu bei aukščiausios darbo kokybės principais.

➤Centro veiklos tikslas – sudaryti asmeniui (šeimai) saugias, žmogaus orumo nežeminančias gyvenimo sąlygas, teikti individualius poreikius atitinkančias socialines paslaugas, užtikrinančias savarankiškumo išsaugojimą bei ugdyti socialinius įgūdžius, skatinančius integruotis į visuomenę.

➤Centro uždaviniai:

  • ugdyti asmeniui (šeimai) socialinius įgūdžius, mokyti savitarnos, asmens higienos bei kitų įgūdžių, reikalingų kasdieniniame gyvenime;
  • padėti asmeniui (šeimai) išsaugoti arba atgauti fizines, psichines funkcijas arba spręsti socialines problemas, rengti savarankiškam gyvenimui ir integracijai į visuomenę;
  • teikti socialines paslaugas prevencijos tikslais, skatinti paslaugų gavėjų aktyvumą, rūpintis, kad jis pagal galimybes gebėtų savarankiškai spręsti savo socialines problemas;
  • plėtoti socialines paslaugas senyvo amžiaus asmenims, neįgaliesiems, socialinę riziką patiriančioms šeimoms bei vaikams ir kitiems asmenims atsižvelgiant į rajono gyventojų poreikius;
  • įgyvendinti socialinių paslaugų teikimo programas, vykdyti projektinę veiklą;
  • didinti socialinių darbuotojų kompetenciją (keliant kvalifikaciją);
  • įtraukti darbuotojus į metinio plano rengimą, skatinti darbuotojus ieškoti naujų galimybių, išklausyti jų siūlymus aktualiems klausimams spręsti;
  • reguliariai įgyvendinti klientų apklausas, siekiant įvertinti klientų pasitenkinimą paslaugomis bei sukurti klientų pažangos (paslaugos poveikio) vertinimo mechanizmą;
  • plėtoti ir užmegzti naujus bendradarbiavimo ryšius su socialinės veiklos partneriais;
  • tobulinti vidinę bei išorinę komunikaciją, viešinant informaciją apie teikiamas paslaugas.

 
Naujienos
Klaipėdoje – trys naujos „Eleport“ įkrovimo stotelės Klaipėdoje – trys naujos „Eleport“ įkrovimo stotelės
2024-04-30
Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vystytoja „Eleport“ atostogų sezoną pasitinka keliautojams svarbių projektų įgyvendin...
Specialios kėdės ir jų poreikis Specialios kėdės ir jų poreikis
2024-04-30
Skirtingos darbo sąlygos ir patalpos reikalauja skirtingų darbo aplinkos sprendimų. Tas pats galioja ir kėdėms. Ne visas kėde...
Išsirinkti kėdę – misija įmanoma! Išsirinkti kėdę – misija įmanoma!
2024-04-30
Aukštas ūgis dažnai gali būti ne tik privalumas, bet ir iššūkis, kuris reikalauja papildomų pastangų ne tik išsirenkant drabu...
Akustika jūsų darbo produktyvumui Akustika jūsų darbo produktyvumui
2024-04-30
Daugelis iš mūsų džiaugiasi aidu vaikščiodami miške, tačiau visai kitaip į jį reaguojame sėdėdami darbe. Aidas biure gali ne...
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.