Šeštadienis, gegužės 15 d.

Naujienos

Į ką svarbiausia atkreipti dėmesį renkantis CRM sistemą?

2021-04-28
Į ką svarbiausia atkreipti dėmesį renkantis CRM sistemą?

Šiandieninė rinka siūlo platų CRM sistemų pasirinkimą, todėl nusprendus pradėti dirbti su CRM sistema ar pakeisti senąją iškyla dilema, kokią sistemą pasirinkti? Reikia pastebėti, kad modernios šiuolaikinės CRM sistemos yra universalios ir turi platų funkcionalumą, tačiau manyti, kad tiks bet kuri, gali būti nuostolinga. Jei ieškote patikimo ir ilgalaikio sprendimo, būtinai atlikite „namų darbus“ – pateikiame keletą svarbiausių kriterijų, į ką verta atkreipti dėmesį renkantis.

Funkcionalumas

CRM sistemos funkcionalumas nebūtinai turi būti itin platus. Kai kurie tiekėjai reklamuoja savo sistemas akcentuodami papildomas funkcijas, kurių neturi konkurentai. Vis dėlto klausimas, ar jūsų įmonei iš tikrųjų reikia tų funkcijų? Žinoma, nekalbame apie bazinius modulius, tokius kaip projektų valdymas ar kontaktų duomenų bazės valdymas, tačiau papildomą funkcionalumą reikėtų atidžiai apsvarstyti. Juk papildomos funkcijos nulems ir tai, kokia bus CRM sistemos kaina. Optimalus variantas – rinktis dabar būtiną funkcionalumą su integracijos galimybėmis ateičiai.

Debesijos technologijos

Šiandien CRM sistemos plačiai naudoja debesijos technologijas ir jos tikrai suteikia daugiau lankstumo ir universalumo. Tai galimybė lanksčiai naudoti sistemą įvairiuose įrenginiuose ir iš įvairių vietų bei įvairiu laiku. Šiuolaikinės sistemos „nepririša“ darbuotojo jo darbo vietoje, nes yra pasiekiamos visur. Deja, vis dar yra ir senojo tipo sistemų, tačiau jų rintis tikrai neverta – naujos technologijos veikia efektyviau.

Paprastas naudojimas

Atkreipkite dėmesį į CRM sistemos naudojimą – jis turi būti paprastas. Šiuo atveju paprastumas turėtų būti suvokiamas ne tik kaip aiškus ir intuityvus dizainas, bet ir kaip funkcijų naudojimo patogumas, kai žingsnių skaičius sumažinamas iki minimalaus. Jei svarstote apie CRM sistemos nuomą, būtinai ją išbandykite – tokią galimybę siūlo visi savo produktu užtikrinti tiekėjai – ir pamatysite, ar darbas su sistema yra sklandus.

CRM kaina

Daugiausiai kalbama apie naudą ir funkcionalumą, tačiau CRM kaina taip pat yra ne mažiau svarbus pasirinkimo kriterijus. Gali būti, kad kai kurie tiekėjai siūlys itin brangią sistemą, teigdami, kad jos nešama nauda vis tiek atpirks jos vertę. Taip, jie tikriausiai bus teisūs, tačiau brangesnė sistema ne visada bus geresnė. Dėl to atsakingai įvertinkite CRM kainą ir pasirinkite optimalų variantą. Šis kriterijus itin aktualus mažoms ir vidutinėms įmonėms, kuriose dirba palyginti nedaug darbuotojų, jų atveju CRM kaina gali būti sumažinama pasirenkant ne sistemos pirkimą, o nuomą.

Atnaujinimai

Rinka ir jos reikalavimai nuolat keičiasi, todėl turi keistis ir ją aptarnaujanti sistema. Rinkitės tokią CRM sistemą, kuri yra nuolat prižiūrima ir tobulinama jos kūrėjų komandos. Atnaujinimai kuriami ne šiaip sau ir galbūt dalies jų įtakos sistemai net nepastebėsite, tačiau taip būsite tikri, kad naudojama CRM programa nenuvils svarbiausiu metu ir visada galėsite ja pasitikėti. Kaip ir daugelis sistemų CRM nėra baigtinis produktas – tai nuolat kintanti ir prisitaikanti infrastruktūra.

   
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.