Naujienos
Kuriant įsitraukusių darbuotojų komandą, padeda kūrybiški sprendimai
Įmonė, siekianti sukurti stiprią darbuotojų
komandą, kartais turi pasitelkti nestandartinius sprendimus. Buvimo komandos
dalimi jausmą skatina ir kolegų šeimos narių įtraukimas į bendras kompanijos
veiklas.
Tai patvirtina „Kesko Senukai“ rinkodaros
direktorė Elona Uckutė, pristatanti įmonėje įgyvendintą idėją, skatinančią darbuotojų
vaikų kūrybiškumą.
„Nuolat siekiame savo darbuotojus plačiau
įtraukti į įmonės veiklą, didinti jų motyvaciją, stiprinti bendruomeniškumo ir
buvimo komandos dalimi jausmą. Šį kartą kolegų vaikams suorganizavome piešinių
konkursą „Pasiilgau mokyklos“, skatinantį išreikšti savo kūrybiškumą,
pasitelkti vaizduotę“, – pasakoja E Uckutė.
Anot jos, itin svarbu ugdyti originaliai
mąstančią, pasitikinčią savimi kartą, kuri drąsiai imtųsi spręsti kylančius
gyvenimiškus ir profesinius iššūkius. Todėl svarbu, kad vaikai neprarastų savo
įgimto smalsumo tyrinėti aplinką ir kūrybiškumo jausmo, kuris praverčia ne tik
meninėje srityje. Kūrybiškumas yra pažangos variklis, jis svarbus tiek kuriant
naujus produktus, tiek ieškant išeities nestandartinėse situacijose. Būtent piešimas
lavina vaikų kūrybiškumą, ši veikla taip pat praverčia norint vaikus atitraukti
nuo išmaniųjų ekranų.
„Piešinių konkursą organizavome nuotoliniu
būdu, kad jame galėtų dalyvauti kuo daugiau vaikų: tiek būsimi pirmokai, tiek ir
vyresniųjų klasių moksleiviai. Iš viso sulaukėme daugiau nei 70 dalyvių darbų, mus
nepaprastai sužavėjo jaunosios kartos originalios piešinių idėjos ir meniniai
gebėjimai“, – sako E. Uckutė.
Piešinių konkurso laimėtojai paaiškėjo
balsavimo metu, kurio metu nuomonę išreiškė apie 1000 įmonės darbuotojų. Daugiausiai, net 175 balsus, surinko ir pirmos
vietos laimėtoja tapo Iveta (17 m.).
„Dešimčiai pirmųjų konkurso dalyvių bei
keturiems prizininkams įteiktos laisvalaikį ir mokymosi procesą
praturtinsiantys prizai. O konkurso nugalėtojos Ivetos piešinys papuošė „Senukų“
mokyklinės mugės katalogą, jį naudojame ir kaip pagrindinį mūsų mokyklinės
reklamos kampanijos vizualą. Galbūt toks jaunosios menininkės įvertinimas
įkvėps ją nesustoti kurti ir ateityje Iveta taps puikia reklamų kūrėja,
dailininke ar meno vadove“, – svarsto E. Uckutė.
Anot jos, planuodama ir kurdama kiekvieną reklamos
kampaniją, „Senukų“ rinkodaros komanda siekia būti originali, kitokia, pasakoti
istoriją, kuri įmonei svarbi. E. Uckutė džiaugiasi, kad vaikai aktyviai
prisidėjo prie naujosios reklamos kampanijos kūrybinės idėjos gimimo bei
pasidalijo savo mokyklinėmis istorijomis – juk jie geriausiai pažįsta mokyklą,
yra tikrieji įmonės ambasadoriai.
Vaida Sindaravičiūtė-Kuosė
„Publicum“
+37060636717
v.kuose@publicum.lt