Naujienos
Lietuvos ūkininkai Kaziuko mugei rado alternatyvą
Be Kaziuko mugės Vilniuje šiemet likę ūkininkai ir
smulkieji Lietuvos gamintojais vis aktyviau išnaudoja kitas galimybes pasiekti
pirkėjus. Daugiau negu 500 skirtingų produktų iš įvairių Lietuvos ūkių šiandien
galima rasti lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ didžiosiose parduotuvėse. Čia
esantys specializuoti „Linkėjimai iš kaimo“ skyreliai plečiasi ir augina
pardavimus. Smulkiesiems gamintojams ir šeimos ūkiams tai užtikrina stabilų
pajamų srautą ir įkvepia naujiems sumanymams.
„Bendradarbiaujame su daugiau nei pusšimčiu smulkiųjų Lietuvos
gamintojų ir šeimos ūkių, kurie savo produkciją pristato į specializuotus
„Linkėjimai iš kaimo“ skyrius. Kartu padedame pirkėjams atrasti skirtingų
šalies regionų kulinarines tradicijas bei skonius. Pirkėjai vertina lietuvišką
produktų kilmę ir savo pasirinkimais palaiko šalies ekonomiką ir žemės ūkį“, –
teigia „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Paminėti Lietuvos globėjo šv. Kazimiero dieną šiemet ji
kviečia saugiai namuose mėgaujantis riestainiais, sūriu, pyragais ir kitais
tradiciniais lietuviškais produktais, tikintis, kad sostinės centre
šurmuliuojančią mugę bus galima aplankyti kitąmet.
Prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys rodo, kad
pernai Lietuvos ūkiuose pagamintų dešrų ir dešrelių, uogienių, medaus ir
konservuotos mėsos gaminių, kiaušinių paklausa augo kone trečdaliu lyginant su
2019 metais. Iš viso „Linkėjimai iš kaimo“ prekių pardavimai pernai padidėjo
beveik dešimtadaliu.
Paklausiausi yra plikyti riestainiai, lietuviškos
konditerijos klasika tapę sausainiai „Riešutėliai“ ir „Grybukai“, ruginė
kaimiška duona.
Žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ vadovas
Mindaugas Maciulevičius sako, kad kasmet žmonių jūras į Vilniaus centrą
sutraukdavusi Kaziuko mugė visada buvo didelė ir labai svarbi šventė smulkiesiems
gamintojams ir šeimų ūkiams. Dalies jų produkciją dabar galima rasti „Maximoje“.
„Mūsų
bendradarbiavimas yra pagrįstas abipusiais įsipareigojimais, siekiant
aukščiausios produktų kokybės. Pirkėjai gali
būti tikri, jog „Maxima“ parduotuvių lentynose ras šviežią ir natūralią vietinę
produkciją. Taip pat labai svarbu, kad ūkininkams nereikia patiems tiesiogiai bendrauti
su kiekvienu pirkėju, taigi, per COVID-19 pandemiją jie išvengia
gausybės kontaktų“, – dėsto ūkininkus vienijančio kooperatyvo vadovas M.
Maciulevičius.
Jis priduria, kad partnerystė su prekybos tinklu „Maxima“
ūkininkams atneša kur kas geresnių rezultatų nei bandymai karantino metu
produkciją pardavinėti internetu.
M. Maciulevičius džiaugiasi, kad smulkieji Lietuvos
gamintojai ir šeimos ūkiai geba būti patrauklūs ir atkreipti didžiųjų Lietuvos
prekybos tinklų pirkėjų dėmesį. „Galimybė atsidurti „Maximos“ lentynose yra
didžiulė paspirtis tobulėti, o mūsų ūkininkai sugeba nuolat nustebinti naujų
produktų idėjomis arba netikėtomis tradicinių receptų interpretacijomis.
Svarbiausia, kad išlaikomi labai aukšti kokybės standartai – didžiuojamės
kiekvienu produktu“, – tvirtina žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“
vadovas M.Maciulevičius
Apie prekybos
tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės
– mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti
bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių
mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų
kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“
parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien
apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.
Daugiau informacijos
Ernesta Dapkienė
„Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų
departamento direktorė
Mob. +370 611 43548
El. paštas ernesta.dapkiene@maxima.lt