Naujienos

Naujasis „Audi Q6 Sportback e-tron“ – ko iš jo tikėtis?

2024-10-15
Naujasis „Audi Q6 Sportback e-tron“ – ko iš jo tikėtis?
„Audi“ pristato vieno labiausiai klientų pamėgto kėbulo dizaino modelį „Q6 Sportback e-tron“. Galingą ir ikonišką „Q6 e-tron“ visureigio dizainą papildė „Sportback“ esmę sudarančios savybės, dar labiau išryškinusios tobulas proporcijas.

Rezultatas – progresyvesnis ir sportiškesnis siluetas, kuris ypač patiks dizainą vertinantiems klientams. Be to, „Q6 Sportback e-tron“ pasižymi gerai pažįstamais „Premium Platform Electric“ (PPE) platformos privalumais, susijusiais su eksploatacinėmis savybėmis, nuvažiuojamu nuotoliu, efektyvumu ir įkrovimu.

Dinamiškos išvaizdos „Sportback“ sujungia visureigio erdvumą ir kupė eleganciją. Dėl ilgos 2 899 milimetrų ratų bazės salone yra daug erdvės – ypač ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams.

Aerodinaminė kėbulo konstrukcija, kurios pasipriešinimo koeficientas siekia tik 0,26 (SUV varianto – 0,28), ir 100 kWh talpos baterija (grynoji talpa 94,9 kWh) šiam 4 771 mm ilgio, 1 965 mm pločio (be veidrodėlių) ir 1 665 mm aukščio „Q6 Sportback e-tron performance“ modeliui viena įkrova leidžia nuvažiuoti iki 656 kilometrų. Tai reiškia, kad „Sportback“ nuvažiuojamas atstumas yra didžiausias „Q6 e-tron“ serijoje.

Kruopščiai keleiviams pritaikytas interjeras

Ikonišką pirmosios kartos „Audi TT Coupé“ modelį atkartojanti nuožulni „Sportback“ stogo linija sustiprina jo sportišką estetiką. Grakščiai nulietas automobilio siluetas primena sraunų vandens lašą. Dizainerių komanda iš naujo sukūrė visą stogo arką, pradedant nuo A statramsčio, todėl „Sportback“ yra 37 milimetrais žemesnis už visureigio variantą. Ši korekcija klasikinėms visureigio proporcijoms suteikia dinamiškumo ir elegancijos, būdingos tik „Sportback“ formai.

„Q6 Sportback e-tron“ interjeras kaip niekad sistemingai orientuotas į keleivių poreikius. Medžiagų savybės buvo kruopščiai apgalvotos nuo pat ankstyvųjų interjero kūrimo etapų. Kartu su „Audi MMI“ panoraminiu ekranu ir MMI keleivio ekranu jos sukuria vizualiai įspūdingą skaitmeninę sceną. Kontrastingo dizaino interjere kai kurie elementai sąmoningai iškeliami į pirmą arba antrą planą, todėl sukuriama trimatės erdvės architektūra, kurioje suderinta estetika ir ergonomika, pritaikyta keleiviams.

Visas pavarų ir baterijų asortimentas

„Q6 Sportback e-tron“ galima rinktis iš dviejų dydžių baterijų ir dviejų pavaros variantų. Net pradinio lygio elektrinis „Sportback“ variantas pasižymi užtikrintomis važiavimo savybėmis. Galiniais ratais varomas „Q6 Sportback e-tron“ išvysto 185 kW (252 AG) galią, o nuo 0 iki 100 km/val. „Launch Control“ režimu įsibėgėja per 7,0 sekundes. 83 kWh talpos baterija šiai „Sportback“ versija leidžia įveikti 545 kilometrų atstumą.

Tuo tarpu 100 kWh talpos bateriją turinčio galiniais ratais varomo „Audi „Audi Q6 Sportback e-tron performance“ elektros variklis generuoja 225 kW (306 AG) galią, o su „Launch Control“ režimu nuo 0 iki 100 km/val. ši versija įsibėgėja per 6,6 sekundės. Didelės talpos baterija šiai „Q6 Sportback e-tron“ versijai leidžia įveikti iki 656 km atstumą.

Dar didesnį pagreitį išvysto visais ratais varomas ir 285 kW (387 AG) galią generuojantis „Q6 Sportback e-tron quattro“, kuris sprintą nuo 0 iki 100 km/val. įveikia per 5,9 sekundės, o jo nuvažiuojamas atstumas siekia 636 kilometrus.

Galingiausia „SQ6 Sportback e-tron“ versija generuoja 360 kW (489 AG) galią, o ant priekinės ir galinės ašies sumontuoti elektros varikliai ir „Launch Control“ režimas nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 4,3 sekundės. Maksimalus sportiškiausio šeimos atstovo greitis siekia 230 km/val., viena įkrova įveikiamas atstumas – 607 kilometrai.

Kitos „Q6 Sportback e-tron” versijos įsibėgėja iki 210 km/val.

Inovatyvus aukštos įtampos baterijos terminis valdymas ir 800 voltų sistema užtikrina įspūdingą naujojo modelio įkrovimo efektyvumą. Pavyzdžiui, „Audi Q6 Sportback e-tron“ energijos atsargas tinkamomis sąlygomis ir maksimalia 270 kW įkrovimo galia vos per 10 minučių galima papildyti 265 kilometrų atstumui.

Važiavimo dinamika ir sauga

Progresyvus ir sportiškas „Q6 Sportback e-tron“ dizainas dera su jo važiavimo dinamika. „Audi“ iš naujo sukūrė daugumą Q6 e-tron serijai skirtų pakabos sistemų ir komponentų.

Visų pirma, buvo perprojektuota didelę įtaką važiavimo dinamikai daranti priekinė ašis, o atraminės svirtys, kaip ir „Q6 e-tron“ SUV versijoje buvo išdėstytos prieš krypties traukes. Optimizavus ašies kinetiką buvo pasiekta pastebimai geresnė važiavimo dinamika ir vairo mechanizmo reakcija. Dėl to automobilis tapo daug judresnis.

„Q6 e-tron“ gavo aukščiausią – penkių žvaigždučių – įvertinimą iš žinomos Europos vartotojų apsaugos organizacijos „Euro NCAP“. Automobilis buvo įvertintas ir pasiekė puikių rezultatų suaugusiųjų keleivių apsaugos, vaikų apsaugos, pažeidžiamų eismo dalyvių ir pagalbinių saugos priemonių kategorijose.

Už suaugusiųjų keleivių apsaugą automobilis gavo beveik idealų 91 proc. įvertinimą, o surinkęs 92 proc. balų už vaikų apsaugą tapo geriausiu šioje kategorijoje testuotu savo klasės modeliu 2023 ir 2024 metais.

Naujausios apšvietimo technologijos

Aktyvus skaitmeninis šviesos parašas spinduliuoja tik „Audi“ būdingu dizainu ir estetika. Antrosios kartos skaitmeniniai galiniai žibintai turi šešias 360 segmentų OLED plokštes, kurios, naudodamos specialiai sukurtą algoritmą, kas dešimt milisekundžių generuoja naują vaizdą, todėl žibintai atrodo ryškūs ir išmanūs. Priekyje aktyvus skaitmeninis šviesos parašas sukuriamas algoritmui sąveikaujant su dvylika reguliuojamo ryškumo segmentų.

Antrosios kartos skaitmeninė OLED technologija formuoja naujų „Audi“ modelių išvaizdą ir ženkliai padidina žibintų funkcijų spektrą. Tai pagerina ir eismo saugumą – skaitmeninių OLED galinių žibintų 2.0 ryšio lemputė įspėja kitus eismo dalyvius apie avarijas ir gedimus. Kritinėse situacijose kelyje ji, be įprastos galinių žibintų grafikos, rodo specifinį statinį galinių žibintų parašą su integruotais įspėjamaisiais simboliais.

Nauja ekrano ir valdymo koncepcija

„Q6 Sportback e-tron“, kaip ir naujieji „A6 e-tron”, A5 ir Q5 serijos modeliai, turi naują ekrano ir jo valdymo koncepciją. Virš minkštojo interjero apmušalo dominuoja skaitmeninė scena su „Audi MMI“ panoraminiu ekranu ir MMI keleivio ekranu.

Plonas, laisvai pastatytas „Audi MMI“ panoraminis ekranas pasižymi lenktu dizainu ir OLED technologija. Jį sudaro 11,9 colio įstrižainės „Audi virtual cockpit“ ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranai. Visą skaitmeninę sceną papildo pasirenkamas 10,9 colio MMI keleivio ekranas su aktyviu privatumo režimu.

Naujojoje informacijos ir pramogų sistemoje pirmą kartą naudojama „Android Automotive OS“. Joje įdiegtos naujausios „Audi connect“ paslaugos, pavyzdžiui, patobulintas „e-tron“ maršrutų planavimo įrankis. Populiarias programėles, pavyzdžiui, „YouTube“, galima rasti trečiųjų šalių programėlių parduotuvėje, integruotoje tiesiai į MMI ekraną, todėl prieigai nereikia išmaniojo telefono.

Verslosavaite.lt

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.