Naujienos

Naujiems verslams pagalbos ranką tiesia socialiniai tinklai

2019-03-15
Naujiems verslams pagalbos ranką tiesia socialiniai tinklai
Specialistai pastebi, kad socialiniuose tinkluose atsiveriančios galimybės ne tik padeda jau veikiančiam verslui, bet ir skatina pradėti naujas veiklas, kurios netrunka išaugti iki solidaus verslo.

Komunikacijos agentūros „Promo Service“ socialinių tinklų specialistas Tautvydas Padgurskas sako, kad išpopuliarėję socialiniai tinklai, padeda kurtis ir augti nedideliems verslams.

„Labiausiai padeda tai, kad socialiniais tinklais, kaip informacijos sklaidos kanalu, naudotis nesudėtinga. Ir, palyginti, nebrangu. Anksčiau sunku buvo įsivaizduoti verslo pradžią be patalpų, reklamos laikraščiuose, reklaminių iškabų lauke.

Dabar už keliolika eurų „Facebooke“ ar „Instagrame“ galima pasiekti tūkstančius žmonių, kuriems tikrai įdomus jūsų produktas ar paslauga. Ir čia prieiname kitą svarbų aspektą: dabar reklama gal būti žymiai tikslesnė, nes jūs galite parinkti reikalingas auditorijas, kurios yra nustatomos pagal naudotojų elgesį internete“, - pasakojo T. Padgurskas.

Anot jo, daugelis smulkių ir pradedančių verslininkų gali tokią reklamą efektyviai valdyti patys, nes viskas yra padaryta paprastai ir patogiai.

„Jei iškyla kokių sunkumų, galima pasikonsultuoti su specialistais. O pastovias jų paslaugas pirkti kai verslas įsibėgės. Dauguma pradedančiųjų verslininkų taip ir daro“, - sakė pašnekovas.

Dar vienas svarbus aspektas – per socialinius tinklus galima užmegzti su klientu artimesnį ryšį atsakant į klausimus komentaruose ar žinutėse. O taip pat – organizuoti pardavimus pristatant prekes paštu ar į namus. Pardavimams išaugus galima susikurti ir tikrą elektroninę parduotuvę.

Kaune įsikūrusio prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovas Jonas Plenta sako, kad nemaža dalis čia veikiančių smulkiųjų verslininkų pradėjo veiklą internetu ir po to atsidarė nedideles parduotuves. Didelė dalis jų sulaukia pirkėjų ne tik iš bendro prekybos miestelio srauto bet ir papildomai pritraukia klientų internetu bei konkrečiai per socialinius tinklus.

„Pas mus veikia daugiau kaip 2500 parduotuvių, iš kurių didžiąją dalį sudaro smulkaus ir vidutinio verslo atstovai. Tikrai pastebime, kad augant galimybėms pristatyti save virtualioje erdvėje, smulkieji verslininkai tampa aktyvesni, drąsiau įgyvendina savo idėjas. Daugiau jų apskritai ryžtasi imtis savo verslo“, - pasakojo J. Plenta.

Šiame miestelyje šviestuvais prekiaujančios įmonės „Šviestuvai pigiau“ vadovas Manvydas Dumčius sako, kad internetas ir socialinių tinklų erdvė yra vienas iš pagrindinių būdų pasiekti savo potencialius klientus.

„Dažnai būna taip, kad žmonės ateina į parduotuvę ir sako – matėme internete patinkantį šviestuvą, ar turite. Arba ieško kažko panašaus. Būna, kad atėję dėl vienos, išsirenka daugiau prekių. Įvairiose „Instagram“ paskyrose yra rodoma daug įspūdingų, gražių interjerų pavyzdžių. Tai ir ten nusižiūrėję kokį patinkantį šviestuvą bei sužinoję, kad mes jais prekiaujame, susiranda, ateina“, - pasakojo M. Dumčius.

Nors būti matomam socialiniuose tinkluose labai svarbu, įmonės vadovas akcentavo būtinybę pirmauti „Google“ paieškoje.

„Greita ir kokybiška paieška internete gerokai palengvina gyvenimą tiek pirkėjui, tiek pardavėjui. Pirmasis gali greitai surasti tai ko jam reikia, o antrasis – tai parduoti. Telieka tik pasirūpinti, kad klientas pirmiausia atkreiptų dėmesį į tave, o ne tavo konkurentą“, - sakė pašnekovas.

Verslosavaite.lt

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.