Naujienos

„Tele2“ investuoja į klientų aptarnavimo kokybę

2019-11-05
„Tele2“ investuoja į klientų aptarnavimo kokybę

„Tele2“ investuoja į klientų aptarnavimo kokybę

Mobiliojo ryšio bendrovė „Tele2“ kuria vidinį kontaktų centrą, kuriame telefonu ir el. kanalais bus tiesiogiai aptarnaujami visi operatoriaus klientai. Planuojama, kad kitais metais veikti pradėsiančiame operatoriaus kontaktų centre iš viso dirbs 100 darbuotojų, o iš jų net 70 bus įdarbinti naujai.

„Šį sprendimą priimti paskatino mūsų prieš daugiau kaip dvejus metus įkurtas verslo klientų aptarnavimo centras Kaune. Pamatėme, kad vidaus komanda greičiau priima sprendimus, todėl gali sparčiau bei kokybiškiau aptarnauti klientus – dabar gerąja praktika norime pasidalinti ir su privačiais klientais“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Naujajam, ne tik verslo, bet ir privačius operatoriaus klientus aptarnaujančiam kontaktų centrui vadovaus neseniai prie „Tele2“ komandos prisijungusi Vitalija Barzdėnė. Planuojama, kad iš viso vidiniame „Tele2“ kontaktų centre dirbs daugiau nei 100 darbuotojų. 

„Jau pradedame atrankas – planuojame priimti iki 70 naujų darbuotojų, dirbsiančių pilnu etatu arba dalį darbo dienos. Pirmiausiai ieškosime komandų vadovų ir mokymų specialistų, rinksimės tiek iš vidinių, tiek iš išorės kandidatų“, – teigė P. Masiulis. 

Iki šiol privačių „Tele2“ klientų aptarnavimo paslaugas operatoriui teikė įmonė „Transcom Worldwide Vilnius“. 

„Dėkojame savo ilgamečiams partneriams, kurie patikino, kad pereinamasis etapas vyks sklandžiai, išlaikant aukštus standartus ir verslo etiką“, – sakė P. Masiulis. Naujasis „Tele2“ kontaktų centras veiks Vilniuje ir Kaune.

Daugiau informacijos:

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims.

Mob.: +370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com