Lietuvos valstybinių institucijų kontaktai. Čia galite sužinoti Jums reikalingos valstybinės institucijos darbuotojų kontaktinę informaciją. Ieškokite valstybinių institucijų sąraše, arba naudokitės paieškos langeliu.
„Tele2“ pajamas augino pakitę vartojimo įpročiai ir augantis verslo klientų skaičius
2022-02-01
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“
praėjusių metų rezultatams įtakos turėjo kylantis ryšio paslaugų poreikis,
augantis verslo klientų skaičius ir pasikeitę vartojimo įpročiai.
„Praėję
metai buvo kupini iššūkių tiek verslui, tiek ir žmonėms. Dėl pandemijos
pasauliniu mastu sulėtėjo įrangos pristatymo tempai, kita vertus, dėl
besitęsiančio hibridinio darbo, ryšio paslaugų ir įrangos poreikis augo. Tai, kartu
su didėjančia mūsų verslo klientų dalimi, turėjo įtakos sėkmingam finansinių
metų užbaigimui“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
2021-aisiais vyravęs hibridinio darbo modelis turėjo
ypatingos reikšmės mobiliojo interneto duomenų vartojimo augimui. Pernai „Tele2“
tinkle iš viso išnaršyta 325,3 tūkst. TB duomenų, o tai yra 37,2 proc. daugiau
nei tuo pačiu laikotarpiu 2020 m.
Finansinių rezultatų augimui įtakos turėjo ir
sparčiai populiarėjanti namų interneto paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 225
tūkst. arba 16 proc. daugiau nei analogišku laikotarpiu.
Iš viso klientai operatoriaus tinkle per praėjusius metus telefonu
kalbėjo 4,9 mlrd. minučių. Palyginus su2020
m.,iškalbėta 5,8 proc. mažiau.
Mažėjantis prakalbėtų minučių skaičius rodo, kad keičiasi vartojimo įpročiai ir
klientai vis dažniau artimiesiems skambina išmaniosiomis programėlėmis ir
įspūdžiais dalinasi internetu.
2021 m. „Tele2“ paslaugomis naudojosi 1,9 mln. vartotojų. Operatorius visus
metus užtikrintai augino verslo klientų dalį. „Tele2“ verslo klientų skaičius
pernai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2020 m., padidėjo beveik 17 proc. ir
pasiekė 274,5 tūkst.
Sparčiam verslo klientų skaičiaus augimui įtakos turėjo pandemijos
laikotarpiu pasiūlytos aktualios paslaugos ir sprendimai verslui.
Pernai
žmonės daugiau laiko leido namuose, todėl augo ir buitinių pramogų, tokių kaip
televizija, poreikis. 2021 m., lyginant su tuo pačiu metu 2020-aisiais, TV
paslaugų vartotojų skaičius išaugo net 141,1 proc.
Bendrovės pajamos 2021-aisiais, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų
laikotarpiu, padidėjo 11,3 proc. ir pasiekė 298,5 mln.
Eur.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir
amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 36,7 proc. Tai sudarė 109,6
mln. eurų – 10,3 proc. daugiau nei 2020 m. tuo pačiu metu.
2021 m. „Tele2“
sumokėjo 54,2 mln. eurų mokesčių, o investicijos siekė 17,2 mln. eurų.
„Tele2“ nuolat
gerina ryšio kokybę. Daug dėmesio skiriama 5G tinklo diegimo darbams. Praėjusiais
metais operatorius užtvirtino savo bendradarbiavimą su technologijų bendrove
„Nokia“: ji tapo pagrindiniu partneriu diegiant 5G centrinę tinklo dalį ir
radijo prieigos tinklą Baltijos šalyse. Naujos kartos tinklą įmonės yra
pasirengusios pradėti diegti vos tik bus užsitikrinti pakankami dažnių spektrai
kiekvienoje iš šalių. „Tele2“ taip pat orientuojasi ir į 4G+ tinklo gerinimą, kuris „Tele2“
tinkle dengia 99 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Iš
viso šiuo metu veikia 1426 operatoriaus LTE stotys.
Slapukai padeda užtikrinti, kad ateityje Jūsų apsilankymas šioje svetainėje būtų patogesnis. Toliau naršydami šiame puslapyje Jūs sutinkate naudoti slapukus.
Privatumo politika
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.