Naujienos
„Tele2“ plėtra: atidarė nuosavą kontaktų centrą
„Tele2“ plėtra: atidarė nuosavą kontaktų centrą
Telekomunikacijų
bendrovė „Tele2“ atidarė nuosavą kontaktų centrą, kurio padaliniai įsikūrė Vilniuje
ir Kaune. Juose telefonu ir el. kanalais naujai suburta komanda pradėjo tiesiogiai
aptarnauti tiek operatoriaus privačius, tiek verslo klientus.
„Džiaugiuosi,
kad mums pavyko greitai suburti tokią stiprią komandą – dalį jos sudarėme iš turėtų
vidinių resursų, o naujai įdarbinome daugiau nei 40 specialistų“, – sakė Petras
Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Planuojama,
kad iš viso naujajame kontaktų centre dirbs apie 100 darbuotojų.
Anksčiau privačių „Tele2“ klientų aptarnavimo paslaugas operatoriui
teikė įmonė „Transcom Worldwide Vilnius“.
Anot P. Masiulio, sprendimą turėti nuosavą kontaktų centrą ir patiems
tiesiogiai aptarnauti savo klientus priimti paskatino daugiau nei prieš dvejus
metus įkurtas verslo klientų aptarnavimo centras Kaune.
„Pamatėme, kad vidaus komanda greičiau priima sprendimus, todėl gali
sparčiau bei kokybiškiau aptarnauti klientus. Dabar gerąja praktika norime
pasidalinti ir su privačiais klientais“, – teigė P. Masiulis.
Daugiau informacijos:
Andrius
Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
mob.
+370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com