Naujienos
„Tele2“ sprendimas išsaugojo 1,1 tūkst. medžių
Mobiliojo
ryšio operatorė „Tele2“ suskaičiavo, kad popierinių sutarčių atsisakymas
bendrovėje pernai išsaugojo 1,1 tūkst. medžių – tris kartus daugiau nei 2019 m.
Popierinių sutarčių kiekį bendrovė mažinti pradėjo prieš ketverius metus.
„Šis
sprendimas, pirmiausia, atsirado stengiantis supaprastinti paslaugų teikimą
klientams. Be to, teigiamas poveikis gamtai didžiulis – turime 1,9 mln. klientų
Lietuvoje, todėl elektroninės sutartys tapo mūsų kasdienybe. Džiaugiamės, kad
galime ne tik paspartinti
paslaugų teikimą, bet ir reaguoti
į ekologinius iššūkius bei žmonių tvarumo lūkesčius“, – sakė Petras
Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Lietuvai.
Suskaičiuota,
kad 2020-aisiais metais bendrovė sutaupė 9,2 mln. popierinių
sutarčių lapų – 3 kartus daugiau nei 2019 m. Kitaip tariant, buvo atsisakytos
46 tonos popieriaus, išsaugota 1,1 tūkst. medžių bei sutaupyta 2369 MJ energijos.
Popierinių sutarčių bendrovė dar 2016 m. atsisakė salonuose,
įvedus pasirašymą planšetėje. Nuo 2020-ųjų elektroninis sutarčių ir kitų
dokumentų pasirašymas pradėtas diegti ir biure.
Praėjusiais metais operatorius pripažintas tvariausiu
mobiliojo ryšio operatoriumi Lietuvoje. Tvariausių įmonių reitingas kasmet
sudaromas vienos didžiausių nepriklausomų tyrimų bendrovių Europoje
„Sustainable Brand Index™️“ (liet. Prekių ženklo tvarumo indeksas).
Taip pat Švedijoje ir Baltijos šalyse „Tele2“ tapo
pirmuoju mobiliojo ryšio operatoriumi, kurio vykdoma veikla turi neutralų
poveikį klimatui. Bendrovė naudoja vien iš atsinaujinančių šaltinių pagamintą
elektros energiją, o likusią dalį sukuriamų anglies dioksido emisijų kompensuoja.
Neutraliu klimatui operatorius pripažintas remiantis pasauliniu Šiltnamio
efektą sukeliančių dujų protokolu, įgyvendinus korporacijoms taikomus
standartus (angl. GHG Protocol Corporate Standard).
Tapusi savo
veikla neutralia klimatui įmone, „Tele2“ daugiausiai dėmesio ketina skirti savo
verslo grandinei – tiek klientams, tiek partneriams kurdama sprendimus,
padėsiančius tapti draugiškesniais aplinkai.
Popierinių sutarčių
skaitmenizavimas yra tik vienas iš „Tele2“ įgyvendinamų tvarių sprendimų. Prie aplinkos
tausojimo operatorius prisideda verslo klientams siūlydamas išmanius sprendimus
„Tasker“, HANNA ar „Microsoft 365“, kurie taip pat prisideda prie popieriaus
sunaudojimo mažinimo.
Taip pat, siekiant
išvengti perteklinio automobilių naudojimo, bendrovėje „Tele2“ taikoma automobilių
politika (angl. Car policy), o bazinėms stotims aprūpinti naudojama tik „žalioji“
energija.
Daugiau informacijos:
Andrius Baranauskas
„Tele2“
korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
M +370 683 66319