PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKO S. DARIAUS IR S. GIRĖNO G. BEI M. DAUKŠOS G. (IKI DRAUGYSTĖS G.) REKONSTRAVIMO DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kėdainių rajono savivaldybės administracija
188768545
J.Basanavičiaus g. 36
Kėdainiai
57288
LT
Asmuo ryšiams:
Virginija Vaičiulienė
Telefonas:
+370 34769558
El. paštas:
virginija.vaiciuliene@kedainiai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6611
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=781223Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=781223&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKO S. DARIAUS IR S. GIRĖNO G. BEI M. DAUKŠOS G. (IKI DRAUGYSTĖS G.) REKONSTRAVIMO DARBAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami pėsčiųjų ir dviračių tako S. Dariaus ir S. Girėno g. bei M. Daukšos g. (iki Draugystės g.) Kėdainiuose rekonstravimo darbai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
S. Dariaus ir S. Girėno g. bei M. Daukšos g. (iki Draugystės g.), Kėdainiai.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas: vadovaujantis konkurso sąlygų 6 priede pateiktu supaprastintu rekonstravimo projektu, numatoma įsigyti šias paslaugas ir darbus:
1) įrengti nuolatinę informacinę lentelę;
2) suteikti kontrolinių geodezinių nuotraukų, kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugas;
3) atlikti pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstravimo darbus. Rekonstruojamo pėsčiųjų ir dviračių tako S. Dariaus ir S. Girėno g. bei M. Daukšos g. (iki Draugystės g.) atkarpos ilgis - 3,258 km.
1) įrengti nuolatinę informacinę lentelę;
2) suteikti kontrolinių geodezinių nuotraukų, kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugas;
3) atlikti pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstravimo darbus. Rekonstruojamo pėsčiųjų ir dviračių tako S. Dariaus ir S. Girėno g. bei M. Daukšos g. (iki Draugystės g.) atkarpos ilgis - 3,258 km.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
21
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Darbai atliekami pagal projektą „Dviračių ir pėsčiųjų takų infrastruktūros gerinimas bei darnaus judumo priemonių diegimas Kėdainių mieste“, projekto Nr. 22-106-P-0001, bendrai finansuojamą Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą pirkimo sąlygų 2 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai.
Kai tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
Tais atvejais, kai tiekėjas naudosis trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai nevykdys dalies darbų, neteiks dalies paslaugų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai.
Kai tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
Tais atvejais, kai tiekėjas naudosis trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti pirkimo objektą tenkinimo (tiesiogiai nevykdys dalies darbų, neteiks dalies paslaugų, tiesiogiai neprisidės prie prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį (pavyzdžiui, tik išnuomos patalpas, išnuomos įrangą ar pan.), tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nenustatomi.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nenustatomi.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo Užsakovui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko ar kredito unijos garantiją arba užstatą, lygų 2 proc. Sutarties vertės, nustatytos Sutarties 2.1. punkte, be PVM.
2. Netesybos (bauda, delspinigiai).
3. Rangovas Darbus pradeda įsigaliojus Sutarčiai ir baigia per 20 mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Sutartis įsigalioja Šalims ją pasirašius ir Rangovui pateikus Sutarties IX skyriuje nurodytą Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
4. Už atliktus ir priimtus Darbus atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
2. Netesybos (bauda, delspinigiai).
3. Rangovas Darbus pradeda įsigaliojus Sutarčiai ir baigia per 20 mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Sutartis įsigalioja Šalims ją pasirašius ir Rangovui pateikus Sutarties IX skyriuje nurodytą Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
4. Už atliktus ir priimtus Darbus atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-01
Vietos laikas:
08:30
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2025-01-02
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-01
Vietos laikas:
09:15
Vieta:
Kėdainių rajono savivaldybės administracijos 303 kab., J. Basanavičiaus g. 36, Kėdainiai.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija reikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, ar kredito unijos garantijos, ar draudimo bendrovės laidavimo, ar užstato, pervedant lėšas į Kėdainių rajono savivaldybės administracijos sąskaitą LT507044060006197013 AB SEB bankas, banko kodas 70440. Užtikrinimo vertė – 10 000 Eur.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiksli peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |