Socialinių išmokų (tikslinių kompensacijų, išmokų vaikams ir kitų teisės aktuose numatytų socialinių išmokų) pristatymo ir išmokėjimo gavėjams paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Alytaus rajono savivaldybės administracija
188718528
Pulko g. 21, Alytus
Alytus
62135
LT
Asmuo ryšiams:
Eremita Salickienė
Telefonas:
+370 68321066
El. paštas:
eremita.salickiene@arsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.arsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=791111Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=791111&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių išmokų (tikslinių kompensacijų, išmokų vaikams ir kitų teisės aktuose numatytų socialinių išmokų) pristatymo ir išmokėjimo gavėjams paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Socialinių išmokų (tikslinių kompensacijų, išmokų vaikams ir kitų teisės aktuose numatytų socialinių išmokų) pristatymo ir išmokėjimo gavėjams paslaugos. Vidutiniškai gavėjų - 650 per mėnesį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 104400.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
64100000
-
Pašto ir kurjerių paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Socialinių išmokų (tikslinių kompensacijų, išmokų vaikams ir kitų teisės aktuose numatytų socialinių išmokų) pristatymo ir išmokėjimo gavėjams paslaugos. Vidutiniškai 650 gavėjų per mėnesį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas moka 0,02 proc. dydžio delspinigius dėl vėlavimo nuo laiku nesuteiktų Paslaugų vertės.
Sutarties vykdymo metu Paslaugų teikėjas, pasitelkęs subtiekėjus, kurių nebuvo išviešinęs pasiūlymų vertinimo metu ir kurie nenumatyti šioje Sutartyje, ar pasitelkęs papildomus subtiekėjus, ar sukeitęs šioje Sutartyje numatytą subtiekėją su kitu Sutartyje nenumatytu subtiekėju ir apie tai nepranešęs Užsakovui, moka 1 000,00 Eur (vieno tūkstančio eurų) baudą už kiekvieną nustatytą tokį pažeidimą.
Sutarties vykdymo metu Tiekėjas, nesilaikantis žaliųjų reikalavimų nurodytų 1.3 punkte Užsakovui, moka 500 eurų baudą už kiekvieną tokį pažeidimą.
Paslaugų teikėjui įsipareigojus Sutarties vykdymui naudoti netaršias transporto priemones arba rinktis netaršų ar mažiau taršų pristatymo būdą, o sutarties vykdymo metu nustačius, kad Tiekėjas savo įsipareigojimų nevykdo, Tiekėjas moka Pirkėjui 100 Eur baudą už kiekvieną atvejį.
Sutarties vykdymo metu Paslaugų teikėjas, pasitelkęs subtiekėjus, kurių nebuvo išviešinęs pasiūlymų vertinimo metu ir kurie nenumatyti šioje Sutartyje, ar pasitelkęs papildomus subtiekėjus, ar sukeitęs šioje Sutartyje numatytą subtiekėją su kitu Sutartyje nenumatytu subtiekėju ir apie tai nepranešęs Užsakovui, moka 1 000,00 Eur (vieno tūkstančio eurų) baudą už kiekvieną nustatytą tokį pažeidimą.
Sutarties vykdymo metu Tiekėjas, nesilaikantis žaliųjų reikalavimų nurodytų 1.3 punkte Užsakovui, moka 500 eurų baudą už kiekvieną tokį pažeidimą.
Paslaugų teikėjui įsipareigojus Sutarties vykdymui naudoti netaršias transporto priemones arba rinktis netaršų ar mažiau taršų pristatymo būdą, o sutarties vykdymo metu nustačius, kad Tiekėjas savo įsipareigojimų nevykdo, Tiekėjas moka Pirkėjui 100 Eur baudą už kiekvieną atvejį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-12-09
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-12-09
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 8A
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37201467
El. paštas:
kauno.administracinis@teismas.lt
Faksas:
+370 37753030
Interneto adresas:
https://administracinis.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |