Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
92138
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Rudienė
Telefonas:
+370 64075487
El. paštas:
sonata.rudiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667520Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=667520&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50500000
-
Siurblių, vožtuvų, čiaupų ir metalinių talpyklų, agregatų ir įrenginių remonto bei priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos. Paslaugos perkamos pagal poreikį. Sutarties vykdymo metu pagal Perkančiosios organizacijos poreikį perkamų paslaugų kiekis gali būti mažinamas arba didinamas. Perkančioji organizacija neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto paslaugų kiekio ar išpirkti Paslaugų visai Sutarties kainai ar bet kokiai jos daliai. Mechaninio atliekų rūšiavimo liniją sudaro apie 70 įrenginių (iš jų 37 yra konvejeriai). Šioje linijoje iš mišrių komunalinių atliekų atrenkamos stiklo, juodojo metalo, spalvotųjų metalų, popieriaus ir kelių rūšių plastiko atliekos. Paslaugų suteikimo vieta – Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 170000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50500000
-
Siurblių, vožtuvų, čiaupų ir metalinių talpyklų, agregatų ir įrenginių remonto bei priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos. Paslaugos perkamos pagal poreikį. Sutarties vykdymo metu pagal Perkančiosios organizacijos poreikį perkamų paslaugų kiekis gali būti mažinamas arba didinamas. Perkančioji organizacija neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto paslaugų kiekio ar išpirkti Paslaugų visai Sutarties kainai ar bet kokiai jos daliai. Mechaninio atliekų rūšiavimo liniją sudaro apie 70 įrenginių (iš jų 37 yra konvejeriai). Šioje linijoje iš mišrių komunalinių atliekų atrenkamos stiklo, juodojo metalo, spalvotųjų metalų, popieriaus ir kelių rūšių plastiko atliekos. Paslaugų suteikimo vieta – Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 170000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą ir deklaruodamas, kad jis ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka reikalavimus Tiekėjams (pirkimo dokumentuose keliami reikalavimai dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo), pateiktų užpildytą aktualų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) (3 priedas) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėse nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio Tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
Pašalinimo pagrindai taikomi Tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, subtiekėjams, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi. Jei Tiekėjas ketina įdarbinti ekspertą (fizinį asmenį), tai ekspertas (fizinis asmuo) neturi užpildyti atskiro EBVPD.
Perkančioji organizacija Tiekėją pašalina iš pirkimo procedūros bet kuriame pirkimo procedūros etape, jeigu paaiškėja, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš pirkimo procedūrą ar jos metu jis atitinka bent vieną iš pirkimo dokumentuose nustatytų Tiekėjo pašalinimo pagrindų, išskyrus VPĮ 46 straipsnio 10 dalyje nustatytus atvejus (tačiau atsižvelgiant į VPĮ 46 straipsnio 11 ir 12 dalių nuostatas).
Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėse nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio Tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
Pašalinimo pagrindai taikomi Tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, subtiekėjams, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi. Jei Tiekėjas ketina įdarbinti ekspertą (fizinį asmenį), tai ekspertas (fizinis asmuo) neturi užpildyti atskiro EBVPD.
Perkančioji organizacija Tiekėją pašalina iš pirkimo procedūros bet kuriame pirkimo procedūros etape, jeigu paaiškėja, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš pirkimo procedūrą ar jos metu jis atitinka bent vieną iš pirkimo dokumentuose nustatytų Tiekėjo pašalinimo pagrindų, išskyrus VPĮ 46 straipsnio 10 dalyje nustatytus atvejus (tačiau atsižvelgiant į VPĮ 46 straipsnio 11 ir 12 dalių nuostatas).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nėra
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nėra
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
utartis sudaroma Perkančiosios organizacijos naudai ir jos interesais, todėl Perkančioji organizacija nuo pat sutarties įsigaliojimo dienos turi teisę reikalauti Tiekėjo tinkamai vykdyti savo pareigas. Paslaugos teikiamos 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo dienos. Tiekėjui sumokama už faktiškai suteiktas paslaugas per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos ir akto gavimo dienos.
Dėl Tiekėjo įsipareigojimų nevykdymo, netinkamo vykdymo ar trūkumų nepašalinimo per nustatytą terminą taikoma bauda:
- 50,00 EUR bauda už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Tiekėjas vėluoja laiku suteikti paslaugas;
- 50,00 bauda už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Tiekėjas vėluoja pašalinti trūkumus per sutartyje nurodytą terminą.
Perkančioji organizacija moka 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo sąskaitos vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, kai vėluoja apmokėti Tiekėjo pateiktą Sąskaitą per „E. Sąskaita“ informacinę sistemą.
Dėl Tiekėjo įsipareigojimų nevykdymo, netinkamo vykdymo ar trūkumų nepašalinimo per nustatytą terminą taikoma bauda:
- 50,00 EUR bauda už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Tiekėjas vėluoja laiku suteikti paslaugas;
- 50,00 bauda už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Tiekėjas vėluoja pašalinti trūkumus per sutartyje nurodytą terminą.
Perkančioji organizacija moka 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo sąskaitos vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, kai vėluoja apmokėti Tiekėjo pateiktą Sąskaitą per „E. Sąskaita“ informacinę sistemą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-03
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-03
Vietos laikas:
14:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |