Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
92138
LT
Asmuo ryšiams: Sonata Rudienė
Telefonas: +370 64075487
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667520
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50500000  -  Siurblių, vožtuvų, čiaupų ir metalinių talpyklų, agregatų ir įrenginių remonto bei priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos. Paslaugos perkamos pagal poreikį. Sutarties vykdymo metu pagal Perkančiosios organizacijos poreikį perkamų paslaugų kiekis gali būti mažinamas arba didinamas. Perkančioji organizacija neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto paslaugų kiekio ar išpirkti Paslaugų visai Sutarties kainai ar bet kokiai jos daliai. Mechaninio atliekų rūšiavimo liniją sudaro apie 70 įrenginių (iš jų 37 yra konvejeriai). Šioje linijoje iš mišrių komunalinių atliekų atrenkamos stiklo, juodojo metalo, spalvotųjų metalų, popieriaus ir kelių rūšių plastiko atliekos. Paslaugų suteikimo vieta – Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 170000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50500000  -  Siurblių, vožtuvų, čiaupų ir metalinių talpyklų, agregatų ir įrenginių remonto bei priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Mechaninio atliekų rūšiavimo technologinės linijos remonto, priežiūros ir gedimų šalinimui reikalingų detalių/ dalių/ medžiagų tiekimo paslaugos. Paslaugos perkamos pagal poreikį. Sutarties vykdymo metu pagal Perkančiosios organizacijos poreikį perkamų paslaugų kiekis gali būti mažinamas arba didinamas. Perkančioji organizacija neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto paslaugų kiekio ar išpirkti Paslaugų visai Sutarties kainai ar bet kokiai jos daliai. Mechaninio atliekų rūšiavimo liniją sudaro apie 70 įrenginių (iš jų 37 yra konvejeriai). Šioje linijoje iš mišrių komunalinių atliekų atrenkamos stiklo, juodojo metalo, spalvotųjų metalų, popieriaus ir kelių rūšių plastiko atliekos. Paslaugų suteikimo vieta – Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 170000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą ir deklaruodamas, kad jis ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka reikalavimus Tiekėjams (pirkimo dokumentuose keliami reikalavimai dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo), pateiktų užpildytą aktualų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) (3 priedas) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėse nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio Tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
Pašalinimo pagrindai taikomi Tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, subtiekėjams, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi. Jei Tiekėjas ketina įdarbinti ekspertą (fizinį asmenį), tai ekspertas (fizinis asmuo) neturi užpildyti atskiro EBVPD.
Perkančioji organizacija Tiekėją pašalina iš pirkimo procedūros bet kuriame pirkimo procedūros etape, jeigu paaiškėja, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš pirkimo procedūrą ar jos metu jis atitinka bent vieną iš pirkimo dokumentuose nustatytų Tiekėjo pašalinimo pagrindų, išskyrus VPĮ 46 straipsnio 10 dalyje nustatytus atvejus (tačiau atsižvelgiant į VPĮ 46 straipsnio 11 ir 12 dalių nuostatas).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nėra
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nėra
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

utartis sudaroma Perkančiosios organizacijos naudai ir jos interesais, todėl Perkančioji organizacija nuo pat sutarties įsigaliojimo dienos turi teisę reikalauti Tiekėjo tinkamai vykdyti savo pareigas. Paslaugos teikiamos 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo dienos. Tiekėjui sumokama už faktiškai suteiktas paslaugas per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos ir akto gavimo dienos.
Dėl Tiekėjo įsipareigojimų nevykdymo, netinkamo vykdymo ar trūkumų nepašalinimo per nustatytą terminą taikoma bauda:
- 50,00 EUR bauda už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Tiekėjas vėluoja laiku suteikti paslaugas;
- 50,00 bauda už kiekvieną uždelstą dieną, jeigu Tiekėjas vėluoja pašalinti trūkumus per sutartyje nurodytą terminą.
Perkančioji organizacija moka 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo sąskaitos vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, kai vėluoja apmokėti Tiekėjo pateiktą Sąskaitą per „E. Sąskaita“ informacinę sistemą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-11-03
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-11-03
Vietos laikas:  14:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-19

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.