(2023-IGN-136) Kontaktų centro paslaugos - laikina sutartis
Skelbimas apie sutarties skyrimą. Komunalinės paslaugos
Pirkimo procedūros rezultatai
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
LT-04215
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Leščiuvienė
Telefonas:
+370 61267387
El. paštas:
loreta.lesciuviene@ignitis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.ignitisgrupe.lt/lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/40209
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2023-IGN-136) Kontaktų centro paslaugos - laikina sutartis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79342320
-
Klientų aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kontaktų centro paslaugos - laikina sutartis
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Vertė be PVM:
3131528.40
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79342320
-
Klientų aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kontaktų centro paslaugos - laikina sutartis
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Sutarties skyrimas be išankstinio skelbimo apie kvietimą dalyvauti konkurse Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje toliau išvardytais atvejais
- Ypatinga skuba dėl įvykių, kurių perkančioji organizacija negalėjo numatyti, griežtai laikantis direktyvoje nustatytų sąlygų
Paaiškinimas
2588040
Laikina sutartis su esamu tiekėju reikalinga nes:
1. Pagal šiuo metu susiklosčiusią situaciją – vykdomo pirkimo laimėtojas yra naujas tiekėjas, kuris bus pripažintas rugsėjo pabaigoje, o pagal pirkimo techninės specifikacijos priedą Nr. 2 „Paslaugų teikimo tvarka“, numatyta, kad 100% skambučių srauto paslaugų teikėjui nukreipiama ne vėliau kaip per 154 (vienas šimtas penkiasdešimt keturias) kalendorines dienas nuo pirmo Paslaugų teikėjo darbuotojų srauto mokymų pradžios. – t.y. iki 2024 vasario mėn. Per šį laiką įmonė negali būti be kontaktų centro, nes privalo užtikrinti viešą interesą, teikiant nepertraukiamą vartotojų aptarnavimą dėl elektros energijos tiekimo, o užtikrinti kontaktų centro paslaugų teikimą per tokį trumpą laikotarpį nuo 2023-09 iki 2024-02 nėra įmanoma technologiškai, nes joks kitas tiekėjas (išskyrus esamą) negalėtų per tą laiką pradėti teikti paslaugų. Ekonominiu požiūriu bet kuriam tiekėjui toks laikotarpis būtų per brangus ir per trumpas, kad atsipirktų, kadangi, patiriami dideli pasiruošimo (tiek IT, tiek žmonių samdos ir apmokinimo) kaštai neatsipirktų, todėl verslo požiūriu tokia šio laikotarpio sutartis, būtų nuostolinga ir jokiai įmonei ekonominiu atžvilgiu nenaudinga.
2. Mokymo sesijų vedimas kito tiekėjo darbuotojams užtruktų apie 800 valandų, kai baigiamas naujas pirkimas, ir naujo pirkimo laimėtojo darbuotojus bus būtina apmokyti, kas mokant naujo tiekėjo darbuotojus, reikštų įmonei dvigubų resursų poreikį mokymams atlikti.
3. Techniniai sprendimai ir infrastruktūra reikalautų dvigubų IT resursų, kadangi reiktų diegti paslaugas ir naujam tiekėjui ir naujo pirkimo laimėtojui. Įmonė patirtų papildomus, kaštus, kadangi įmonės IT priežiūrą vykdo rangovas, kuriam atsiskaitoma už kiekvieną užduotį.
Kadangi įėjimo kaštai (IT sprendimai, žmonių samda ir jų paruošimas) dideli ir per ilgas pasiruošimo terminas, jokiam tiekėjui finansiškai neapsimokės teikti šias paslaugas, nes nebus galimybės užsidirbti iš šios veiklos ir bus patiriami tik pasiruošimo nuostoliai.
Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytą, laikinos (trumpalaikės) sutarties sudarymui būtina atlikti pirkimo procedūras neskelbiamų derybų būdu pagal Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 79 str. 1 d. 4 p. nuostatas
Laikina sutartis su esamu tiekėju reikalinga nes:
1. Pagal šiuo metu susiklosčiusią situaciją – vykdomo pirkimo laimėtojas yra naujas tiekėjas, kuris bus pripažintas rugsėjo pabaigoje, o pagal pirkimo techninės specifikacijos priedą Nr. 2 „Paslaugų teikimo tvarka“, numatyta, kad 100% skambučių srauto paslaugų teikėjui nukreipiama ne vėliau kaip per 154 (vienas šimtas penkiasdešimt keturias) kalendorines dienas nuo pirmo Paslaugų teikėjo darbuotojų srauto mokymų pradžios. – t.y. iki 2024 vasario mėn. Per šį laiką įmonė negali būti be kontaktų centro, nes privalo užtikrinti viešą interesą, teikiant nepertraukiamą vartotojų aptarnavimą dėl elektros energijos tiekimo, o užtikrinti kontaktų centro paslaugų teikimą per tokį trumpą laikotarpį nuo 2023-09 iki 2024-02 nėra įmanoma technologiškai, nes joks kitas tiekėjas (išskyrus esamą) negalėtų per tą laiką pradėti teikti paslaugų. Ekonominiu požiūriu bet kuriam tiekėjui toks laikotarpis būtų per brangus ir per trumpas, kad atsipirktų, kadangi, patiriami dideli pasiruošimo (tiek IT, tiek žmonių samdos ir apmokinimo) kaštai neatsipirktų, todėl verslo požiūriu tokia šio laikotarpio sutartis, būtų nuostolinga ir jokiai įmonei ekonominiu atžvilgiu nenaudinga.
2. Mokymo sesijų vedimas kito tiekėjo darbuotojams užtruktų apie 800 valandų, kai baigiamas naujas pirkimas, ir naujo pirkimo laimėtojo darbuotojus bus būtina apmokyti, kas mokant naujo tiekėjo darbuotojus, reikštų įmonei dvigubų resursų poreikį mokymams atlikti.
3. Techniniai sprendimai ir infrastruktūra reikalautų dvigubų IT resursų, kadangi reiktų diegti paslaugas ir naujam tiekėjui ir naujo pirkimo laimėtojui. Įmonė patirtų papildomus, kaštus, kadangi įmonės IT priežiūrą vykdo rangovas, kuriam atsiskaitoma už kiekvieną užduotį.
Kadangi įėjimo kaštai (IT sprendimai, žmonių samda ir jų paruošimas) dideli ir per ilgas pasiruošimo terminas, jokiam tiekėjui finansiškai neapsimokės teikti šias paslaugas, nes nebus galimybės užsidirbti iš šios veiklos ir bus patiriami tik pasiruošimo nuostoliai.
Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytą, laikinos (trumpalaikės) sutarties sudarymui būtina atlikti pirkimo procedūras neskelbiamų derybų būdu pagal Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 79 str. 1 d. 4 p. nuostatas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
2023-000000
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: VSUT-2023-240
Pavadinimas: (2023-IGN-136) Kontaktų centro paslaugos - laikina sutartis
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2023-10-05
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Gautų pasiūlymų skaičius:
1
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas ( Ar sutinkate skelbti? taip )
UAB Credo Partners
300657981
Kaunas
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM) ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
3131528.40
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-10