(2023-PS-096) Viešosios debesijos paslaugų Microsoft Azure platformoje (angl. microsoft azure subscription services) (arba lygiaverčių) licencijų nuomos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „EPSO-G“
302826889
Laisvės pr. 10
Vilnius
04215
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Ramašauskaitė
Telefonas:
+370 63097869
El. paštas:
agne.ramasauskaite@epsog.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34905
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=745593Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=745593&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti valdymo paslaugas ir veikianti pagal įgaliojimą
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti valdymo paslaugas ir veikianti pagal įgaliojimą
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2023-PS-096) Viešosios debesijos paslaugų Microsoft Azure platformoje (angl. microsoft azure subscription services) (arba lygiaverčių) licencijų nuomos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48218000
-
Licencijų valdymo programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Viešosios debesijos paslaugos Microsoft Azure platformoje (angl. Microsoft Azure Subscription Services): Azure DataFactory, Azure Synapse analytics ir kt. (naujausios gamintojo paskelbtos versijos) arba lygiavertės programinės įrangos licencijos nuoma
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 108000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48218000
-
Licencijų valdymo programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Viešosios debesijos paslaugos Microsoft Azure platformoje (angl. Microsoft Azure Subscription Services): Azure DataFactory, Azure Synapse analytics ir kt. (naujausios gamintojo paskelbtos versijos) arba lygiavertės programinės įrangos licencijos nuoma. Preliminarus perkamų Prekių kiekis EUR be PVM/1 mėn. (iki nuolaidos) 3600,00, 36 mėn laikotarpiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 108000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas ir kvalifikacija yra tikrinami šiame Pirkime. Tiekėjai privalo pateikti Pirminį pasiūlymą, Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą ir kitus dokumentus, nurodytus SPS 5.2. punkte. Pašalinimo pagrindų nebuvimą, kvalifikacijos atitiktį pagrindžiančius dokumentus ir kitus dokumentus, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kuris pagal sudarytą pasiūlymų eilę, pateikė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas Prekes tiekia:
36 kalendorinius mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Pardavėjas Prekes aktyvuoja pagal atskirus Pirkėjo užsakymus el. paštu: ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.
Pardavėjas Paslaugas teikia savo buveinės vietoje, nuotoliniu būdu.
Per Sutarties 3.2. punkte nurodytą terminą Pardavėjui neaktyvavus Prekių naudojimo, Pirkėjui raštu pareikalavus Pardavėjas moka Pirkėjui 50,00 (penkiasdešimt) Eur dydžio baudą už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
Pardavėjui tiekiant nekokybiškas Prekes ir (ar) nepašalinus Prekių trūkumų per 5 (penkias) darbo dienas, Pirkėjui raštu pareikalavus Pardavėjas moka Pirkėjui 50 (penkiasdešimt) Eur dydžio baudą už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
36 kalendorinius mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Pardavėjas Prekes aktyvuoja pagal atskirus Pirkėjo užsakymus el. paštu: ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.
Pardavėjas Paslaugas teikia savo buveinės vietoje, nuotoliniu būdu.
Per Sutarties 3.2. punkte nurodytą terminą Pardavėjui neaktyvavus Prekių naudojimo, Pirkėjui raštu pareikalavus Pardavėjas moka Pirkėjui 50,00 (penkiasdešimt) Eur dydžio baudą už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
Pardavėjui tiekiant nekokybiškas Prekes ir (ar) nepašalinus Prekių trūkumų per 5 (penkias) darbo dienas, Pirkėjui raštu pareikalavus Pardavėjas moka Pirkėjui 50 (penkiasdešimt) Eur dydžio baudą už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-15
Vietos laikas:
14:00
IV.2.3)
Kvietimų pateikti pasiūlymus ar dalyvauti pirkimo procedūroje išsiuntimo atrinktiems kandidatams numatyta data
Data: 2024-01-18
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |