2023 Spausdinimo ir maketavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės Visuomenės sveikatos biuras
301850606
Polocko g. 12
Vilnius
01204
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Bičkauskaitė
Telefonas:
+370 69091338
El. paštas:
daiva.bickauskaite@vvsb.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.vilniussveikiau.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/16972
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682453Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682453&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
2023 Spausdinimo ir maketavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79823000
-
Spausdinimo ir pristatymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Spausdinimo ir maketavimo paslaugos. Paslaugos teikiamos pagal poreikį. Maksimali Sutarties vertė - 50 000,00 Eur (penkiasdešimt tūkstančių eurų, 00 ct) be PVM. Paslaugų suteikimo terminas:
- skaitmeninės spaudos atveju - ne daugiau kaip 3 darbo dienos;
- ofsetinės spaudos - ne daugiau kaip 10 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo dienos. Paslaugos apima spalvotą, nespalvotą spausdinimą, vizitinių kortelių, spalvotų lankstinukų, skrajučių, kvietimų spausdinimą, maketavimo paslaugas.
Atskirais atvejais, raštu (el. paštu) suderinus su Perkančiąja organizacija, paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęsiamas.
- skaitmeninės spaudos atveju - ne daugiau kaip 3 darbo dienos;
- ofsetinės spaudos - ne daugiau kaip 10 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo dienos. Paslaugos apima spalvotą, nespalvotą spausdinimą, vizitinių kortelių, spalvotų lankstinukų, skrajučių, kvietimų spausdinimą, maketavimo paslaugas.
Atskirais atvejais, raštu (el. paštu) suderinus su Perkančiąja organizacija, paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęsiamas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79823000
-
Spausdinimo ir pristatymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Spausdinimo ir maketavimo paslaugos. Paslaugos teikiamos pagal poreikį. Maksimali Sutarties vertė - 50 000,00 Eur (penkiasdešimt tūkstančių eurų, 00 ct) be PVM. Paslaugų suteikimo terminas:
- skaitmeninės spaudos atveju - ne daugiau kaip 3 darbo dienos;
- ofsetinės spaudos - ne daugiau kaip 10 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo dienos. Paslaugos apima spalvotą, nespalvotą spausdinimą, vizitinių kortelių, spalvotų lankstinukų, skrajučių, kvietimų spausdinimą, maketavimo paslaugas.
- skaitmeninės spaudos atveju - ne daugiau kaip 3 darbo dienos;
- ofsetinės spaudos - ne daugiau kaip 10 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo dienos. Paslaugos apima spalvotą, nespalvotą spausdinimą, vizitinių kortelių, spalvotų lankstinukų, skrajučių, kvietimų spausdinimą, maketavimo paslaugas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo ir galioja 24 (dvidešimt keturis) mėnesius. Sutarties galiojimas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui bendru šalių sutarimu raštu sudarius susitarimą dėl Sutarties pratęsimo. Maksimali Sutarties vertė, įskaitant PVM, yra 60 500,00 Eur (šešiasdešimt tūkstančių penki šimtai 00 euro centų).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų, nurodytų Pirkimo sąlygų 2 priede. Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), preliminariai patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl Pirkimo sąlygų 2 priede nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Šalys atsako 6 priedo (Sutarties projektas) VIII skyriuje nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Uždelsus laiku atsiskaityti už suteiktas paslaugas, Užsakovas Tiekėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną vėlavimo dieną. Tiekėjui numatomas baudų taikymas jam pažeidus sutartinius įsipareigojimus.
Uždelsus laiku atsiskaityti už suteiktas paslaugas, Užsakovas Tiekėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną vėlavimo dieną. Tiekėjui numatomas baudų taikymas jam pažeidus sutartinius įsipareigojimus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-10
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-10
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose