22008 VILNIAUS GELEŽINKELIO MAZGO PROJEKTAVIMO IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Geležinkelio g. 16
Vilnius
02100
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Prieskienė
Telefonas:
+370 61306189
El. paštas:
jurate.prieskiene@ltg.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.litrail.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4670
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=676774Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=676774&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Geležinkelio paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
22008 VILNIAUS GELEŽINKELIO MAZGO PROJEKTAVIMO IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projekto „Rail Baltica“ Geležinkelių infrastruktūros susisiekimo komunikacijų ir inžinerinių tinklų Vilniaus geležinkelių mazge statybos/rekonstravimo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projekto „Rail Baltica“ Geležinkelių infrastruktūros susisiekimo komunikacijų ir inžinerinių tinklų Vilniaus geležinkelių mazge statybos/rekonstravimo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
32
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Žiūrėti Sutarties 26.13. punktą.
III etapas – Statinio projekto vykdymo priežiūra (užsakoma atskirai). Atliekama visą statinio statybos laikotarpį iki statybos darbų užbaigimo dokumentų pasirašymo dienos.
III etapas – Statinio projekto vykdymo priežiūra (užsakoma atskirai). Atliekama visą statinio statybos laikotarpį iki statybos darbų užbaigimo dokumentų pasirašymo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Nr. 101079279, 29-EU-TC-RBGP Part. VII C "Standartinės (1435 mm) geležinkelio linijos tiesimas koridoriuje "Rail Baltica" (RB) per Estiją, Latviją ir Lietuvą (VII dalis).
II.2.14)
Papildoma informacija
Atsižvelgiant į tai, kad Skelbimo II.2.7. punkte nurodytas terminas vienas iš ekonominio naudingumo kriterijų, todėl yra nurodoma preliminari sutarties trukmė.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dokumentų, patvirtinančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, įskaitant reikalavimus dėl atitikties nacionalinio saugumo reikalavimams bei kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams, LTG reikalauja pateikti visus Tiekėjus, kurie teikia Paraiškas, kartu su Paraiškomis.
Taip pat Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) .
Taip pat Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) .
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjai, kurie bus kviečiami pateikti Galutinius pasiūlymus, kartu su Galutiniais pasiūlymais turės pateikti Pasiūlymų galiojimo užtikrinimą banko garantiją. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo dydis – ne mažiau kaip 183 000,00 EUR.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Žiūrėti Sutarties Specialiųjų sąlygų 2.6 punktą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymas užtikrinamas - banko garantija/draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo draudimo raštas. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė ne mažesnė nei 5 (penki) proc. nuo Maksimalios Sutarties kainos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-07
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimą vykdo AB „Lietuvos geležinkeliai“ (toliau – LTG) pagal AB „LTG Infra“ suteiktą įgaliojimą pirkimams organizuoti, pirkimo procedūroms atlikti taip, kaip nustatyta pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
06115
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose