(8304) Apsauginės signalizacijos, įeigos kontrolės, vaizdo stebėjimo sistemų patikros ir remonto paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "KN Energies"
110648893
Burių g. 19
Klaipėda
92276
LT
Asmuo ryšiams:
Gintarė Žilinskienė
Telefonas:
+370 69744891
El. paštas:
g.zilinskiene@kn.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kn.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6813
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=748322Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=748322&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Uostų veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(8304) Apsauginės signalizacijos, įeigos kontrolės, vaizdo stebėjimo sistemų patikros ir remonto paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50610000
-
Apsaugos įrangos remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Apsauginės signalizacijos, įeigos kontrolės (leidimų kontrolės), vaizdo stebėjimo sistemų ir automatinių užkardų (pakeliamų kelio atitvarų, turniketų, elektra valdomų durų) patikra ir (ar) remonto paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50610000
-
Apsaugos įrangos remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Apsauginės signalizacijos, įeigos kontrolės (leidimų kontrolės), vaizdo stebėjimo sistemų ir automatinių užkardų (pakeliamų kelio atitvarų, turniketų, elektra valdomų durų) patikra ir (ar) remonto paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jeigu per Paslaugų teikimo laikotarpį nebuvo įsigyta Paslaugų už maksimalią Sutarties kainą ir, ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų iki Paslaugų teikimo termino pabaigos nė viena iš Šalių raštu nepraneša kitai Šaliai apie numatomą Sutarties nutraukimą, Paslaugų teikimo laikotarpis laikomas automatiškai pratęstu dar 12 (dvylikai) mėnesių Sutartyje numatytomis sąlygomis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdymas praleidžiant paraiškų teikimo etapą.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD turi būti pasirašytas tiekėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, nurodant pasirašiusio asmens pareigas, vardą, pavardę.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už Prekes apmoka ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo įgaliotų asmenų pasirašyto priimto priėmimo-perdavimo akto ir PVM sąskaitos–faktūros gavimo „E. sąskaita“ sistemoje dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už laiku ir (ar) tinkamai nesuteiktas Paslaugas, Bendrovei raštu pareikalavus, Tiekėjas moka Bendrovei 0,02 (dviejų šimtųjų) procentų delspinigius nuo Sutarties vertės be PVM, už kiekvieną uždelstą dieną.
Bendrovei nesumokėjus Tiekėjui už suteiktas Paslaugas per šioje Sutartyje numatytą terminą, Bendrovė, Tiekėjo raštišku reikalavimu įsipareigoja mokėti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą atsiskaityti dieną.
Bendrovei nesumokėjus Tiekėjui už suteiktas Paslaugas per šioje Sutartyje numatytą terminą, Bendrovė, Tiekėjo raštišku reikalavimu įsipareigoja mokėti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą atsiskaityti dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose