Administracinių pastatų Totorių g. 25, 27, Šv. Ignoto g. 6, 8 ir Šilo g. 5A (21B1 /p) patalpų ir teritorijų valymo ir priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Pirkimas gynybos sektoriuje
Direktyva 2009/81/EB
Paslaugos
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
Pavadinimas, adresas ir kontaktinis punktas(-ai)
188602751
Totorių g. 25/3
LT-01121 Vilnius
LT
Kam: Miglė Žukauskaitė
Telefonas: +370 52785268
El. paštas: migle.laima.zukauskaite@kam.lt
Pagrindinis perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto adresas: http://www.kam.lt
Pirkėjo profilio adresas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/4603
Elektroninė prieiga prie informacijos: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666711&B=PPO
Elektroninis pasiūlymų ir paraiškų dalyvauti pirkimo procedūroje teikimas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666711&B=PPO
Perkančiosios organizacijos tipas
Pagrindinė veikla
- Gynyba
Sutarties sudarymas kitų perkančiųjų organizacijų ar perkančiųjų subjektų vardu
II dalis: Sutarties objektas
Aprašymas
Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas suteikė sutarčiai:
Administracinių pastatų Totorių g. 25, 27, Šv. Ignoto g. 6, 8 ir Šilo g. 5A (21B1 /p) patalpų ir teritorijų valymo ir priežiūros paslaugos
Sutarties tipas ir darbų atlikimo vieta, prekių pristatymo ar paslaugų teikimo vieta
Vilnius
Trumpas sutarties ar pirkimo(-ų) aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti administracinių pastatų, esančių Totorių g. 25, Totorių g. 27, Šv. Ignoto g. 6, Šv. Ignoto g. 8 ir Šilo g. 5a (21B1/p) Vilniuje, patalpų ir teritorijų valymo ir priežiūros paslaugas. Pirkimas nėra skaidomas į dalis.
Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)
Pirkimo dalys
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Kiekis arba sutarties apimtis
Visas kiekis ar visa apimtis:
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija numato įsigyti administracinių pastatų ir teritorijų, esančių Totorių g. 25, Totorių g. 27, Šv. Ignoto g. 6, Šv. Ignoto g. 8 ir Šilo g. 5A (21B1/p), Vilniuje, patalpų ir teritorijų valymo ir priežiūros paslaugas
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Informacija apie pratęsimus
mėnesių: 12
Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
Su sutartimi susijusios sąlygos
Reikalaujami užstatai ir garantijos:
Banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštu užtikrinama suma 20 661,16 (dvidešimt tūkstančių šeši šimtai šešiasdešimt vienas euras 16 ct) Eur (5 % nuo Sutarties specialiosios dalies 2.1 punkte nurodytos maksimalios sutarties vertės be PVM (413 223.14 Eur)).
Banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo rašto galiojimo terminas turi būti ne mažiau kaip dviem mėnesiais ilgesnis nei Sutarties Specialiosios dalies 10.1 punkte nurodytas Sutarties galiojimo terminas. Banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštai privalo atitikti Sutarties Bendrosios dalies 12.1, 12.2 ir 12.3 punktuose nurodytus reikalavimus, jei Sutarties specialiojoje dalyje nenustatyta kitaip.
Pardavėjas kartu su Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentais pateikia patvirtinimą, kad tuo atveju, jei sutarties galiojimas yra pratęsiamas pagal Sutarties specialiosios dalies 10.2 punktą, banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštas bus pratęstas iki jo galiojimo pabaigos likus ne mažiau kaip 60 dienų, o jo galiojimo laikotarpis turi būti ne mažiau kaip dviem mėnesiais ilgesnis nei sutarties pratęsimo laikotarpis. (skaičiuojant nuo jo pasibaigimo dienos).
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas su Teikėju atsiskaito kiekvieną mėnesį už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų nuo Paslaugų perdavimo-priėmimo akto pagal 7 priede nustatytą formą pasirašymo ir sąskaitos gavimo dienos.
Avanso mokėjimas nenumatomas.
Kitos sutarties vykdymui taikomos ypatingos sąlygos, visų pirma dėl tiekimo ir informacijos saugumo
1. Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo (toliau – VTPĮ) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintos informacijos apsaugą, nustatyta tvarka organizuoti ir vykdyti patikėtos ar įslaptinto sandorio metu sukurtos įslaptintos informacijos apsaugą;
2. užtikrinti, kad su įslaptinta informacija dirbs ar susipažins tik teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, ar leidimus dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija turintys asmenys ir tik vadovaujantis principu „Būtina žinoti“. Principas „Būtina žinoti“ reiškia, kad įslaptinta informacija gali būti patikėta tik atitinkamus leidimus ar teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija turintiems asmenims, kuriems vykdant tarnybines pareigas reikalinga susipažinti su įslaptinta informacija. Asmeniui gali būti patikėta tokios apimties įslaptinta informacija, kokios reikia jo pareigoms atlikti;
3. užtikrinti, kad ryšių ir informacinėse sistemose neapdoros ir neperduos jokios įslaptintos informacijos, išskyrus atvejį, kai Teikėjui (subteikėjui) Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra išduotas leidimas naudoti savo įslaptintos informacijos ryšių ir informacinę sistemą (toliau – ĮIRIS), o visa įslaptinto sandorio metu perduota ar sukurta įslaptinta informacija bus apdorojama ir saugoma atskirame ir aiškiai įvardintame ĮIRIS aplanke;
4. užtikrinti, kad įslaptinta informacija nebus saugoma ir su tokia informacija nebus dirbama patalpose, kurios Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka nėra pripažintos tinkamomis dirbti su įslaptinta informacija ar tokią informaciją saugoti;
5. pasikeitus Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo 35 straipsnio 1 dalies 3, 4, 5 punktuose nurodytai informacijai ar atsiradus 37 straipsnio 1 dalies 1, 4, 5, 8, 9, 11 punktuose nurodytoms aplinkybėms, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas apie tai informuoti Valstybės saugumo departamentą, Antrąjį operatyvinių tarnybų departamentą prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – AOTD prie KAM) ir Pirkėją;
6. įslaptintą sandorį įvykdžius ar jos vykdymą nutraukus prieš terminą, ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo įslaptinto sandorio įvykdymo ar nutraukimo dienos už įslaptinto sandorio reikalavimų vykdymo priežiūrą atsakingam asmeniui perduoti visą įslaptinto sandorio vykdymo metu gautą ar sukurtą įslaptintą informaciją ir, jeigu sandorio vykdymo metu įslaptintai informacijai apdoroti ar perduoti buvo naudojama Teikėjui (subteikėjui) priklausanti ĮIRIS, neatkuriamai ištrinti šią informaciją bei raštu informuoti Pirkėją apie sukurtos informacijos neatkuriamą ištrynimą;
7. viešai neskelbti informacijos apie įslaptintus sandorius, sudarytus ir vykdytus su krašto apsaugos sistemos KAS institucijomis, įstaigomis ir jų padaliniais sudarytus įslaptintus sandorius ir, taip pat saugoti įslaptintą informaciją, kurią jis jie žino ar sužinos vykdydami įslaptintą sandorį, taip pat įslaptintą sandorį jį įvykdžius ar jį nutraukus;
8. Nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną nuo minėtų aplinkybių atsiradimo dienos, pranešti AOTD prie KAM, už įslaptinto sandorio reikalavimų vykdymo priežiūrą atsakingam asmeniui ir VSD apie visus įvykusius įslaptintos informacijos apsaugos reikalavimų pažeidimus, dėl kurių įslaptinta informacija buvo arba galėjo būti neteisėtai atskleista ar prarasta, arba kilus įtarimų, kad tokių pažeidimų buvo padaryta;
9. leisti AOTD prie KAM atlikti įslaptintos informacijos apsaugos priežiūros veiksmus, numatytus Specialiosios dalies 9.2 punkte, ir vykdyti AOTD prie KAM ir Pirkėjo teisėtus reikalavimus, susijusius su įslaptintos informacijos apsauga;
10. pasikeitus įslaptintame sandoryje dalyvaujantiems Teikėjo (subteikėjo) darbuotojams, kurie vykdys šį sandorį ir kuriems yra suteikta teisė dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, ar išduoti leidimai dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, per 5 (penkias) darbo dienas apie tai pranešti Pirkėjui, nurodyti naujus darbuotojus, kuriems reikės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, ir užtikrinti, kad nauji darbuotojai su šia informacija nesusipažins, iki jiems bus išduoti leidimai dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija arba suteikta teisė susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“;
11. Įslaptinto sandorio vykdymo metu numačius pakeisti įslaptintos informacijos saugojimo vietą ar pasikeitus informacijai, pateiktai siekiant gauti leidimą naudoti ĮIRIS, ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas apie tai pranešti Pirkėjui ir užtikrinti, kad naujose patalpose įslaptinta informacija nebus saugoma ar su ja dirbama, iki bus suteikti nauji leidimai tiekėjo patalpose dirbti su įslaptinta informacija ar tokią informaciją saugoti, taip pat užtikrinti, kad įslaptinta informacija nebus apdorojama ar perduodama Teikėjo informacinėmis sistemomis, kol nesuteikti nauji leidimai naudoti ĮIRIS;
12. pasirašytinai instruktuoti apie įslaptintos informacijos apsaugos reikalavimus ir teisės aktų nustatytą atsakomybę už tokių reikalavimų pažeidimus savo ir subteikėjo darbuotojus ir apie tai informuoti Pirkėjo už įslaptinto sandorio reikalavimų vykdymo priežiūrą atsakingą asmenį;
13. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas raštu pranešti Pirkėjui ir AOTD prie KAM apie sutarties su įslaptinto sandorio dalį vykdančiu subteikėju nutraukimą, taip pat apie darbo santykių nutraukimą su Teikėjo (subteikėjo) darbuotojais, kurie vykdys šį sandorį ir kuriems yra išduoti leidimai dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija arba suteikta teisė dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ ar išduoti leidimai dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
14. nutraukus sutartį su įslaptinto sandorio dalį vykdančiu subteikėju, pasitelkti naują subteikėją, tik gavus rašytinį Pirkėjo sutikimą ;
15. patvirtinti įslaptintos informacijos evakuacijos arba sunaikinimo planus karo, nepaprastosios padėties ar ekstremaliųjų situacijų atveju, jeigu įslaptinta informacija bus saugoma Teikėjo (subteikėjo) patalpose.
16. nedauginti ir nekopijuoti Teikėjui (subteikėjui) patikėtos ir Teikėjo (subteikėjo) įslaptinto sandorio vykdymo metu sukurtos įslaptintos informacijos. Sprendimą dėl įslaptintos informacijos dauginimo ar kopijavimo priima paslapčių subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo;
Dalyvavimo sąlygos
Asmeninė padėtis
Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:
1. Teikėjas, kuris yra fizinis asmuo, arba teikėjo, kuris yra juridinis asmuo, vadovas ar ūkinės bendrijos tikrasis (tikrieji) narys (nariai), turintis (turintys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, buhalteris (buhalteriai), ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (turintys) teisę surašyti ir pasirašyti teikėjo apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo, dėl teikėjo (juridinio asmens) per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam, už teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą, valstybės paslapties atskleidimą ar praradimą, už kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, sukčiavimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, mokesčių nesumokėjimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą apskaitos tvarkymą ar piktnaudžiavimą, kai šiomis nusikalstamomis veikomis kėsinamasi į Europos Sąjungos finansinius interesus, kaip apibrėžta Konvencijos dėl Europos Bendrijų finansinių interesų apsaugos, parengtos vadovaujantis Europos Sąjungos sutarties K.3 straipsniu, 1 straipsnyje, nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą arba dėl kitų valstybių teikėjų nėra priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už Direktyvos 2009/81/EB 39 straipsnio 1 dalyje išvardytuose Europos Sąjungos teisės aktuose apibrėžtus nusikaltimus.
Pateikiama: Išrašas iš teismo sprendimo
arba
Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pažyma (pagal Įstatymo 34 straipsnio 1 dalies 1 punktą)
Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.
2. Teikėjas nėra padaręs profesinio pažeidimo, kai už finansinės atskaitomybės ir audito teisės aktų pažeidimus teikėjui ar jo vadovui paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kitų valstybių teisės aktuose, ir nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos arba nuo dienos, kai asmuo įvykdė administracinį nurodymą, praėjo mažiau kaip vieni metai.
Pateikiama: Tiekėjo deklaracija pagal pirkimo sąlygų 5 priedą „Tiekėjo deklaracija“.
3. Teikėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, su kreditoriais nėra sudaręs taikos sutarties (teikėjo ir kreditorių susitarimo tęsti teikėjo veiklą, kai teikėjas prisiima tam tikrus įsipareigojimus, o kreditoriai sutinka savo reikalavimus atidėti, sumažinti ar jų atsisakyti), sustabdęs ar apribojęs savo veiklos arba jo padėtis pagal valstybės, kurioje jis registruotas, įstatymus nėra tokia pati ar panaši. Jam nėra iškelta restruktūrizavimo, bankroto byla arba bankroto procesas vykdomas ne teismo tvarka, inicijuotos priverstinio likvidavimo ar susitarimo su kreditoriais procedūros arba jam atliekamos analogiškos procedūros pagal valstybės, kurioje jis registruotas, įstatymus.
pateikiama: 1) Jeigu teikėjas yra fizinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, pateikiama:
Išrašas iš teismo sprendimo
arba
Valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduota pažyma, patvirtinanti jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis
arba
Valstybės įmonės Registrų centro išrašas.
Kitos valstybės teikėjas, kuris yra fizinis arba juridinis asmuo, pateikia šalies, kurioje jis yra registruotas, atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotą dokumentą, patvirtinantį, kad teikėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, jam nėra iškelta restruktūrizavimo, bankroto byla, nėra vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka, nėra inicijuotos priverstinio likvidavimo procedūros.
Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.
Jeigu teikėjas yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, iš jo nereikalaujama pateikti jokių dokumentų, pagrindžiančių, kad teikėjas nebankrutavęs, nelikviduojamas, teikėjui neiškelta restruktūrizavimo, bankroto byla arba bankroto procesas nevykdomas ne teismo tvarka, neinicijuotos priverstinio likvidavimo procedūros. Perkančioji organizacija tikrina paskutinės paraiškų priėmimo termino dienos, nurodytos skelbime apie pirkimą, duomenis.
2) Tiekėjo deklaracija pagal pirkimo sąlygų 5 priedą „Tiekėjo deklaracija“.
4. Teikėjas, kuris yra fizinis asmuo, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo arba dėl teikėjo, kuris yra juridinis asmuo, per pastaruosius 5 metus nėra įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už nusikalstamas veikas nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, intelektinei ar pramoninei nuosavybei, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, taip pat už nusikalstamas veikas, susijusias su disponavimu ginklais, šaudmenimis, karine įranga, sprogmenimis, sprogstamosiomis bei radioaktyviosiomis medžiagomis, išskyrus 1 ir 2 punkte išvardytas veikas.
Pateikiama: Išrašas iš teismo sprendimo
arba
Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pažyma (pagal Įstatymo 34 straipsnio 2 dalies 3 punktą)
arba
atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas.
Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas
5. Teikėjas nėra padaręs rimto profesinio pažeidimo, kurį perkančioji organizacija gali įrodyti bet kokiomis teisėtomis priemonėmis, kai yra bent vienas iš šių nurodytų pažeidimų:
a) konkurencijos, socialinės ir darbo teisės, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos, informacijos apsaugos, intelektinės nuosavybės apsaugos, už kurį teikėjui ar jo vadovui yra paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos ar kitų valstybių įstatymuose, kai nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip vieni metai;
b) draudimo sudaryti draudžiamus susitarimus, įtvirtintus Konkurencijos įstatyme ar panašaus pobūdžio kitos valstybės teisės akte, pažeidimas, kai nuo sprendimo paskirti Konkurencijos įstatyme ar kitos valstybės teisės akte nustatytą ekonominę sankciją įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip 3 metai;
c) profesinės etikos pažeidimas, kai nuo teikėjo pripažinimo nesilaikančiu profesinės etikos normų momento praėjo mažiau kaip vieni metai;
d) teikėjas yra neįvykdęs pirkimo sutarties, sudarytos vadovaujantis Įstatymu, Viešųjų pirkimų įstatymu ar Pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymu, ar koncesijos sutarties arba netinkamai ją įvykdęs ir tai buvo esminis sutarties pažeidimas, kaip nustatyta Civiliniame kodekse (toliau – esminis pirkimo sutarties pažeidimas), dėl kurio per pastaruosius 3 metus buvo nutraukta sutartis arba per pastaruosius 3 metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs teismo sprendimas, kuriuo tenkinamas perkančiosios organizacijos reikalavimas atlyginti nuostolius, patirtus dėl to, kad teikėjas sutartyje nustatytą esminę sutarties sąlygą vykdė su dideliais arba nuolatiniais trūkumais. Šiuo pagrindu teikėjas taip pat pašalinamas iš pirkimo procedūros, kai vadovaujantis kitų valstybių teisės aktais per pastaruosius 3 metus nustatyta, kad jis, vykdydamas ankstesnę pirkimo ar koncesijos sutartį, sutartyje nustatytą esminį reikalavimą įgyvendino su dideliais arba nuolatiniais trūkumais ir dėl to ta ankstesnė sutartis buvo nutraukta anksčiau laiko, buvo pareikalauta atlyginti žalą ar taikomos kitos panašios sankcijos. Perkančioji organizacija iš pirkimo procedūros pašalina teikėją ir tuo atveju, kai ji turi įtikinamų duomenų, kad teikėjas yra įsteigtas siekiant išvengti šio pašalinimo pagrindo taikymo.
Pateikiama: Tiekėjo deklaracija pagal pirkimo sąlygų 5 priedą „Tiekėjo deklaracija“.
6. Teikėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su socialinio draudimo įmokų mokėjimu pagal valstybės, kurioje jis registruotas, ar valstybės, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus.
Pateikiama: Jeigu teikėjas yra fizinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje pateikiama:
Valstybinio socialinio draudimo įstaigos išduota pažyma
arba
valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduota pažyma, patvirtinanti jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis.
Kitos valstybės teikėjas, kuris yra fizinis arba juridinis asmuo, pateikia šalies, kurioje jis yra registruotas, kompetentingos valstybės institucijos išduotą pažymą.
Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.
Jeigu teikėjas yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, iš jo nereikalaujama pateikti jokių šį reikalavimą įrodančių dokumentų. Perkančioji organizacija tikrina paskutinės paraiškų priėmimo termino dienos, nurodytos skelbime apie pirkimą, duomenis. Jeigu dėl „Sodros“ informacinės sistemos techninių trikdžių perkančioji organizacija neturės galimybės patikrinti neatlygintinai prieinamų duomenų apie teikėją (juridinį asmenį), ji turės teisę prašyti teikėjo (juridinio asmens) pateikti nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį atitiktį šiam reikalavimui: išrašą iš teismo sprendimo arba, jeigu tokio nėra, Valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis.
7. Teikėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su mokesčių mokėjimu pagal valstybės, kurioje jis registruotas, ar valstybės, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus. Teikėjas laikomas įvykdžiusiu įsipareigojimus, susijusius su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu, jeigu jo neįvykdytų įsipareigojimų suma yra mažesnė kaip 50 eurų.
Pateikiama: Valstybinės mokesčių inspekcijos išduota pažyma
arba
valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduota pažyma, patvirtinanti jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis
arba
atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas.
Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.
8. Teikėjas pirkimo procedūrų metu nenuslėpė informacijos ar nepateikė melagingos informacijos apie atitiktį nustatytiems reikalavimams, apie kurią perkančioji organizacija gali įrodyti bet kokiomis teisėtomis priemonėmis.
Šiuo pagrindu teikėjas taip pat šalinamas iš pirkimo procedūros, kai ankstesnių procedūrų, atliktų Įstatymo, Viešųjų pirkimų įstatymo, Pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka, metu nuslėpė informaciją ar pateikė šiame punkte nurodytą melagingą informaciją ir dėl to per pastaruosius vienus metus buvo pašalintas iš pirkimo procedūrų arba per pastaruosius vienus metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs teismo sprendimas. Šiuo pagrindu teikėjas taip pat pašalinamas iš pirkimo procedūros, kai, vadovaujantis kitų valstybių teisės aktais, ankstesnių pirkimo procedūrų metu jis nuslėpė informaciją ar pateikė melagingą informaciją ir dėl to per pastaruosius vienus metus buvo pašalintas iš pirkimo procedūrų arba per pastaruosius vienus metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs teismo sprendimas ar taikomos kitos panašios sankcijos.
Pateikiama: Tiekėjo deklaracija pagal pirkimo sąlygų 5 priedą „Tiekėjo deklaracija“.
9. Teikėjas turi atitikti įslaptintos informacijos apsaugos reikalavimus ir jo darbuotojai turi turėti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „RIBOTO NAUDOJIMO“.
Pateikiama: Duomenys apie teikėjo patikimumą .
1) Teikėjo patikimumą patvirtinantis pažymėjimas.
2) Leidimas teikėjui dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ne žemesne nei “RIBOTO NAUDOJIMO“.
3) Teikėjo darbuotojų, kurie vykdys sutartį, leidimai dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija arba teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ne žemesne nei “RIBOTO NAUDOJIMO“, patvirtinantys dokumentai.
Taip pat užpildomas ir pateikiamas Pirkimo sąlygų 6 priedas „Duomenys apie teikėjo (subteikėjo, subteikėjo, subrangovo) patikimumą“.
Ekonominis ir finansinis pajėgumas
Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:
1. Per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo teikėjo įregistravimo dienos (jeigu teikėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 metus, iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos), teikėjas turi būti tinkamai įvykdęs ir (ar) turi vykdyti bent 1 (vieną) ar kelias patalpų ir(ar) teritorijų valymo ir(ar) priežiūros paslaugų pirkimo-pardavimo sutartį (-is), kurios (-ių) apimtis – ne mažiau kaip 250 000 Eur be PVM.
Jei sutartis dar vykdoma, tai iki pasiūlymu pateikimo termino pabaigos turi būti suteikta pasalugų ne mažiau kaip už nurodytą sumą.
Jeigu sutartis pradėta vykdyti anksčiau nei per paskutinius 5 metus, tačiau pabaigta vykdyti per paskutinius 5 metus, tokiu atveju atsižvelgiama į visą sutarties vertę.
Pateikiama: 1. Pateikti per paskutinius 3 metus sėkmingai įvykdytų ir (ar) vykdomų sutarčių/ sutarčių dalių, susijusių su pirkimo objektu, sąrašas (užpildyti lentelę - pirkimo sąlygų 4 priedo priedėlį) nurodant: pirkėją (prekių pirkėjo pavadinimą), sutarties objektą (prekių pavadinimą), sutarties Nr., sutarties sudarymo datą, sutarties vykdymo laikotarpį, įvykdytos sutarties ar sutarties dalies sumą eurais, prekių gavėjų (tiek viešųjų, tiek privačių) adresus, kontaktinius asmenis (vardus, pavardes, tel. Nr.).
2. Įrodymui apie tinkamai įvykdytą sutartį pateikia: jei gavėjas buvo perkančioji organizacija, – jos patvirtintą pažymą, jei gavėjas – ne perkančioji organizacija, – gavėjo pažymą apie tinkamą/netinkamą sutartinių įsipareigojimų vykdymą.
*jei sutartis apima kelis objektus, kurių vienas yra pilnai užbaigtas ir atitinka keliamus reikalavimus, tokia sutartis yra tinkama
Paslaugų sutartims taikomos specialios sąlygos
Informacija apie tam tikrą profesiją
Už paslaugos teikimą atsakingi darbuotojai
IV dalis: Procedūra
Procedūros tipas
Procedūros tipas
Sutarties sudarymo kriterijai
Sutarties sudarymo kriterijai
Informacija apie elektroninį aukcioną
Administracinė informacija
Paraiškų dalyvauti pirkimo procedūroje priėmimo terminas
Kalba(-os), kuria(-iomis) gali būti parengti pasiūlymai ar paraiškos dalyvauti pirkimo procedūroje
VI dalis: Papildoma informacija
Informacija apie periodiškumą
Šio skelbimo išsiuntimo data:
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |