Aplinkosaugos leidimų informacinės sistemos (ALIS) priežiūros ir vystymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams: Sadonija Padarauskienė
Telefonas: +370 62032716
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.am.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689227
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Aplinkosaugos leidimų informacinės sistemos (ALIS) priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72253200  -  Sistemų palaikymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Aplinkosaugos leidimų informacinės sistemos (ALIS) priežiūros ir vystymo paslaugos, kurias sudaro informacinės sistemos (ALIS) smulkūs modifikavimai, avarinių sutrikimų likvidavimo ir konsultavimo paslaugos. Paslaugos turi būti teikiamos iki 2023 m. gruodžio 12 d., pratęsimas nenumatomas. Paslaugų apimtis – 2000,00 (du tūkstančiai) valandų. Paslaugos bus perkamos pagal perkančiosios organizacijos poreikį (neįsipareigojama, kad preliminarus paslaugų kiekis bus įsigytas) tiekėjo pasiūlyme nurodytu paslaugų fiksuotu valandiniu įkainiu už ne daugiau kaip 181 500,00 Eur (vienas šimtas aštuoniasdešimt vienas tūkstantis penki šimtai eurų 00 centų) su PVM (maksimali sutarties vertė). Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjo siūlomos paslaugos neturi kelti grėsmės nacionaliniam saugumui. Daugiau informacijos pateikiama paslaugų pirkimo sąlygose.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 150000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72253200  -  Sistemų palaikymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, 01105 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Aplinkosaugos leidimų informacinės sistemos (ALIS) priežiūros ir vystymo paslaugos, kurias sudaro informacinės sistemos (ALIS) smulkūs modifikavimai, avarinių sutrikimų likvidavimo ir konsultavimo paslaugos. Vykdytojas, gavęs perkančiosios organizacijos (toliau – Užsakovas) prašymą (telefonu arba el. paštu) dėl avarinės situacijos, programinės įrangos sutrikimo likvidavimo, informacinės sistemos funkcionalumo modifikavimo (toliau – vystymo paslaugos) ar konsultavimo einamaisiais sistemos eksploatavimo klausimais, turi įvertinti prašymui atlikti būtinas laiko sąnaudas. Užsakovui pritarus laiko sąnaudoms Vykdytojas turi suteikti paslaugas. Užsakovui įvertinus siūlomą sprendimą ir pateikus jam pritarimą, Vykdytojas turi suformuoti paketus diegimui į bandomąją Užsakovo aplinką. Užsakovui atlikus sprendimo testavimą bandomojoje aplinkoje ir nenustačius trūkumų, Vykdytojas turi atlikti diegimą į gamybinę aplinką. Sėkmingai įdiegus pakeitimus Vykdytojas turi atnaujinti vartotojo ir administratoriaus dokumentaciją. Suteiktoms paslaugoms turi būti suteikta 1 (vieno) mėnesio garantija nuo pakeitimo įdiegimo į ALIS gamybinę aplinką dienos. Paslaugos turi būti teikiamos iki 2023 m. gruodžio 12 d., pratęsimas nenumatomas. Paslaugų apimtis – 2000,00 (du tūkstančiai) valandų. Paslaugos bus perkamos pagal perkančiosios organizacijos poreikį (neįsipareigojama, kad preliminarus paslaugų kiekis bus įsigytas), tiekėjo pasiūlyme nurodytu paslaugų fiksuotu valandiniu įkainiu už ne daugiau kaip 181 500,00 Eur (vienas šimtas aštuoniasdešimt vienas tūkstantis penki šimtai eurų 00 centų) su PVM (maksimali sutarties vertė). Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjo siūlomos paslaugos neturi kelti grėsmės nacionaliniam saugumui. Daugiau informacijos pateikiama paslaugų pirkimo sąlygose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-01-11
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Į 2.7) sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų atlikimo terminas - iki 2023 m. gruodžio 12 d. ir atsiskaitymo už atliktas paslaugas terminas (30 dienų).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Reikalaujama, kad tiekėjai pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Atsiskaitymo už atliktas paslaugas tvarka: už tinkamai ir laiku faktiškai atliktas paslaugas Užsakovas sumoka Vykdytojui pagal šalių pasirašytus paslaugų perdavimo‒priėmimo aktus, ne vėliau kaip per 30 dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos, vadovaujantis Vykdytojo pateiktu paslaugų fiksuotu valandiniu įkainiu. Paslaugos bus perkamos pagal poreikį, už ne daugiau kaip 181 500,00 Eur su PVM (maksimali sutarties vertė). 2. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, jis privalo sumokėti Užsakovui 10 proc. sutarties vertės dydžio baudą. 3. Jei dėl Vykdytojo kaltės sugadinami ALIS esantys duomenys ar jos funkcionalumas ir Vykdytojas jų neatstato ilgiau kaip per 5 (penkias) darbo dienas arba per šalių sutartą protingą laiką, Vykdytojas sumoka Užsakovui 10 (dešimt) procentų sutarties vertės dydžio baudą ir sumoka Užsakovui už ALIS esančių duomenų ar jos funkcionalumo atstatymą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-06-28
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-30
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, LT-01105.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-27

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.