Apskaitos duomenų surinkimo įranga, įrango montavimo paslaugos, duomenų rinkimo ir rūšiavimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Alytaus šilumos tinklai"
149947714
Pramonės g. 9
Alytus
62175
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Jalmokienė
Telefonas: +370 60103073
Faksas: +370 65736393
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.alytausst.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=517467
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Apskaitos duomenų surinkimo įranga, įrango montavimo paslaugos, duomenų rinkimo ir rūšiavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

31710000  -  Elektroninė įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įvadinių šilumos apskaitos prietaisų, įvadinių šalto vandens, skirto karšto vandens gamybai, apskaitos prietaisų, termofikacinio vandens papildymo apskaitos prietaisų, elektroninių karšto vandens skaitiklių apskaitos duomenų daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose ir kituose pastatuose surinkimo įrangos įsigijimo, įrangos montavimo ir duomenų surinkimo paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1050000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

51000000  -  Montavimo paslaugos (išskyrus programinės įrangos)
72314000  -  Duomenų rinkimo ir rūšiavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Alytus
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įvadinių šilumos apskaitos prietaisų, įvadinių šalto vandens, skirto karšto vandens gamybai, apskaitos prietaisų, termofikacinio vandens papildymo apskaitos prietaisų, elektroninių karšto vandens skaitiklių apskaitos duomenų daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose ir kituose pastatuose surinkimo įrangos įsigijimo, įrangos montavimo ir duomenų surinkimo paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1050000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 17
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Reikalavimai dėl Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir kvalifikacijos tikrinimo nustatomi ir patvirtinimo priemonės dėl jų teikiamos mutatis mutandis taikant VPĮ 46, 47, 50, 51 straipsnių nuostatas. Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai (jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė), subtiekėjai ir kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi įrodyti, kad nėra jo (jų) pašalinimo pagrindų. Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai ir visi subtiekėjai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas, teikiant Pasiūlymą, kartu su Pasiūlymu privalo pateikti užpildytus ir pasirašytus, pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, EBVPD patvirtinančius jų pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Tiekėjo pasiūlymas bus nevertinamas jeigu tiekėjas neatitinka minimalių patikimo mokesčių mokėtojo kriterijų, nustatytų LR mokesčių administravimo įstatymo 40 str. 1 d. ir dėl to laikomas padarius šiurkštų profesinį pažeidimą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo vertė – 10 000,00 Eur (dešimt tūkstančių eurų ir 00 ct) be PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantis dokumentas – deramai įformintas, atitinka Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, Užsakovui priimtino banko Sutarties įvykdymo garantija ar draudimo bendrovės Sutarties įvykdymo laidavimo raštas-garantijos/laidavimo suma – 10 % nuo Sutarties vertės be PVM.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Apmokėjimas už Prekes atliekamas pagal Tiekėjo pateiktą PVM sąskaitą-faktūrą (originalą), mokėjimo pavedimu į Sutartyje nurodytą Tiekėjo banko sąskaitą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos. PVM sąskaita-faktūra turi būti pateikiama ,,E. sąskaita“ priemonėmis.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo pareikalavimu, Užsakovas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui 0,05 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų nustatytu arba suderintu terminu Paslaugų teikėjas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05 procento nuo Sutarties vertės delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną bei atlygina Užsakovo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia netesybos. Užsakovui pareiškus reikalavimą atlyginti patirtus nuostolius, netesybos įskaitomos į nuostolių atlyginimą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-07-08
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-07-08
Vietos laikas:  12:45
Vieta:  
Pramonės g. 9, Alytus

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-06-03
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIII-1330 2018-06-28 XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31)
XIII-327 2017-05-02 XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.