Aptarnavimo ir maitinimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija
188675190
Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Sereikaitė
Telefonas:
+370 52391209
El. paštas:
dalia.sereikaite@zum.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zum.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4900
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=790244Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=790244&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Žemės ūkis
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aptarnavimo ir maitinimo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:
746361
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija perka aptarnavimo ir maitinimo paslaugas. Paslaugų apimtis per 12 mėn.: 1. posėdžių, pasitarimų, kitų renginių dalyvių (iki 50 asmenų) aptarnavimas ir maitinimas (kavos pertraukėlės) pagal poreikį (bet ne daugiau kaip 80 renginių); 2. posėdžių, pasitarimų, seminarų, konferencijų ir kitų renginių dalyvių (iki 160 asmenų) aptarnavimas ir maitinimas (kavos pertraukėlės, darbiniai pusryčiai, darbiniai pietūs, darbinės ir šventinės vakarienės) pagal poreikį (bet ne daugiau kaip 30 renginių); 3. Ministerijos rengiamų oficialių priėmimų, kitų šventinių renginių rengiamų įstaigos vadovo sprendimu aptarnavimas ir maitinimas (vaišės, pobūviai, banketai, svečių priėmimai) (iki 300 asmenų) pagal poreikį (bet ne daugiau kaip 3 renginiai).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija perka aptarnavimo ir maitinimo paslaugas. Paslaugų apimtis per 12 mėn.: 1. posėdžių, pasitarimų, kitų renginių dalyvių (iki 50 asmenų) aptarnavimas ir maitinimas (kavos pertraukėlės) pagal poreikį (bet ne daugiau kaip 80 renginių); 2. posėdžių, pasitarimų, seminarų, konferencijų ir kitų renginių dalyvių (iki 160 asmenų) aptarnavimas ir maitinimas (kavos pertraukėlės, darbiniai pusryčiai, darbiniai pietūs, darbinės ir šventinės vakarienės) pagal poreikį (bet ne daugiau kaip 30 renginių); 3. Ministerijos rengiamų oficialių priėmimų, kitų šventinių renginių rengiamų įstaigos vadovo sprendimu aptarnavimas ir maitinimas (vaišės, pobūviai, banketai, svečių priėmimai) (iki 300 asmenų) pagal poreikį (bet ne daugiau kaip 3 renginiai).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių, sutarties su pratęsimais galiojimo terminas nebus ilgesnis kaip 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos žemės ūkio ir kaimo plėtros 2023–2027 m. strateginis planas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą teikiantys tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jeigu pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiamasi, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi pateikti užpildytus Europos bendruosius viešųjų pirkimų dokumentus (EBVPD). Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymas užtikrinamas netesybomis.
1. Jeigu Paslaugų teikėjas nesuteikia Paslaugų pagal Užsakovo užsakymą ir tuo pagrindu sutartis nutraukiama dėl Paslaugų teikėjo kaltės, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti Užsakovui 3 800 Eur (trijų tūkstančių aštuonių šimtų eurų) dydžio baudą ir atlyginti Užsakovo patirtus nuostolius.
2. Užsakovui vėluojant sumokėti už tinkamai ir laiku ir kokybiškai atliktą Paslaugą, Paslaugos teikėjas turi teisę skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
1. Jeigu Paslaugų teikėjas nesuteikia Paslaugų pagal Užsakovo užsakymą ir tuo pagrindu sutartis nutraukiama dėl Paslaugų teikėjo kaltės, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti Užsakovui 3 800 Eur (trijų tūkstančių aštuonių šimtų eurų) dydžio baudą ir atlyginti Užsakovo patirtus nuostolius.
2. Užsakovui vėluojant sumokėti už tinkamai ir laiku ir kokybiškai atliktą Paslaugą, Paslaugos teikėjas turi teisę skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-25
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-25
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Susipažįstama su pasiūlymais bus nuotolinio posėdžio metu.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2027 m.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/Vasario 16-osios g. 1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vpt.lrv.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |