Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

ASMENS SU NEGALIA PAŽYMĖJIMO BLANKŲ IR ASMENS SU NEGALIA AUTOMOBILIŲ STATYMO KORTELIŲ GAMYBOS PASLAUGOS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
191676548
Švitrigailos 11E
Vilnius
LT-03228
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Mickuvienė
Telefonas: +370 69909974
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.anta.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765581
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Socialinė apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ASMENS SU NEGALIA PAŽYMĖJIMO BLANKŲ IR ASMENS SU NEGALIA AUTOMOBILIŲ STATYMO KORTELIŲ GAMYBOS PASLAUGOS
Nuorodos numeris:  723044
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79810000  -  Spausdinimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

ASMENS SU NEGALIA PAŽYMĖJIMO BLANKŲ IR ASMENS SU NEGALIA AUTOMOBILIŲ STATYMO KORTELIŲ GAMYBOS PASLAUGOS
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

1 pirkimo dalis – Asmens su negalia pažymėjimo blankas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79810000  -  Spausdinimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Švitrigailos g. 11E, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Detalus pirkimo dalies objekto aprašymas pateiktas pirkimo dokumentų 2 priede (2 priedas Techninė specifikacija 1 pirkimo dalis)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimo, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, nuostatomis
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

2 pirkimo dalis – Asmens su negalia automobilio statymo kortelė
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79810000  -  Spausdinimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Švitrigailos g. 11 E, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Detalus pirkimo dalies objekto aprašymas pateiktas pirkimo dokumentų 3 priede (3 priedas Techninė specifikacija 2 pirkimo dalis)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimo, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, nuostatomis

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Paslaugų gavėjas Sutartyje nustatytais terminais nesumoka už tinkamai suteiktas Paslaugas, tuomet moka Paslaugų teikėjui, pastarajam pareikalavus, 0,029 (dvidešimt devynias šimtąsias) proc. dydžio delspinigius nuo tinkamai suteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Paslaugų teikėjas vienašališkai ne Sutartyje numatytais pagrindais nutraukia Sutartį arba iš Paslaugų teikėjo veiksmų tampa akivaizdu, kad Paslaugų teikėjas negalės Sutartyje numatytomis sąlygomis vykdyti Sutarties ar neturės teisės verstis atitinkama veikla ir tai tampa Sutarties nutraukimo priežastimi, tuomet Paslaugų teikėjas moka Paslaugų gavėjui 10 proc. dydžio baudą nuo Sutarties kainos.
Už tinkamai ir faktiškai suteiktas paslaugas Paslaugų gavėjas su Paslaugų teikėju atsiskaito mokėjimo pavedimu, pinigus pervesdamas į Sutartyje nurodytą Paslaugų teikėjo atsiskaitomąją sąskaitą ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-06-06
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-06-06
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija reikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą 1 pirkimo daliai – Asmens su negalia pažymėjimo blankas. Detaliau žiūrėti pirkimo dokumentuose.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-23

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.