Atliekų teleskopiniai krautuvai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=675937Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=675937&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Atliekų teleskopiniai krautuvai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
43250000
-
Frontaliniai vienkaušiai krautuvai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
2.1. Perkančioji organizacija, siekia įsigyti įrangą, kurią panaudos bendrovės atliekų tvarkymo objektuose, atsižvelgiant į perdirbamų ir apdorojamų atliekų kiekius bendrovėje: į mechaninį atliekų rūšiavimo įrenginį priimamų/ perduodamų (t.y. kraunamų) atliekų bendras kiekis sudaro apie 220 000 tonų per metus, didžiųjų atliekų apdorojimo aikštelėje per metus sutvarkomas apie 15 000 tonų baldų ir medienos, žaliųjų atliekų tvarkymo aikštelėse per metus sutvarkoma apie 15 000 tonų žaliųjų atliekų.
2.2. Šio pirkimo objektas yra:
2.2.1. prekės: atliekų teleskopiniai krautuvai (3 vnt.), įskaitant kaušą (3 vnt.), šlavimo įrangos komplektą (1 vnt.), krovimo šakių komplektą (1vnt).
2.2.2. paslaugos – atliekų teleskopinių krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugos garantinio aptarnavimo laikotarpiu.
2.2. Šio pirkimo objektas yra:
2.2.1. prekės: atliekų teleskopiniai krautuvai (3 vnt.), įskaitant kaušą (3 vnt.), šlavimo įrangos komplektą (1 vnt.), krovimo šakių komplektą (1vnt).
2.2.2. paslaugos – atliekų teleskopinių krautuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugos garantinio aptarnavimo laikotarpiu.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
43250000
-
Frontaliniai vienkaušiai krautuvai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrieji reikalavimai, kurie keliami pirkimo objektui, nurodyti Konkurso sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“ bei 4 priede „Viešojo pirkimo sutarties projektas“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Automatinė centrinė tepimo taškų sutepimo sistema
/
Lyginamasis svoris:
3
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Padargų pajungimo jungties hidraulinio slėgio sumažinimo funkcija padargų pajungimui
/
Lyginamasis svoris:
1
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Ne mažesnis kaip 3m³ talpos kaušas pagamintas krautuvo gamintojo
/
Lyginamasis svoris:
3
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kabinos durų stiklas elektra valdomas (pakeliamas ir nuleidžiamas)
/
Lyginamasis svoris:
1
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kabinoje (informaciniame skydelyje) yra informavimo, signalizavimo apie Krautuvo darbo sutrikimus, gedimus priemonės lietuvių kalba
/
Lyginamasis svoris:
5
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Teleskopinio krautuvo variklis to paties gamintojo
/
Lyginamasis svoris:
8
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Paviršiaus šlavimo įranga su papildoma vandens talpa
/
Lyginamasis svoris:
2
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Paviršiaus šlavimo įranga pagaminta krautuvo gamintojo
/
Lyginamasis svoris:
1
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Automatinė kabinos klimato kontrolės sistema
/
Lyginamasis svoris:
1
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Krautuvo gamintojo strėlę sandarinanti apsauga nuo šiukšlių patekimo į strėlės vidų
/
Lyginamasis svoris:
1
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Triukšmo slopinimo lygis kabinoje mašinai stovint ne didesnis kaip, dB(A)
/
Lyginamasis svoris:
0-8
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Prekių pristatymo terminas
/
Lyginamasis svoris:
0-6
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
60
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai - delspinigiai ir baudos.
2. Prekių pristatymo terminas - per 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo dienos.
3. Už laiku pristatytas kokybiškas, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias Prekes Pirkėjas sumoka Pardavėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos – faktūros gavimo dienos. Pardavėjas PVM sąskaitą–faktūrą / sąskaitą–faktūrą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
4.Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas. Neatšaukiamas, besąlyginis pirmojo pareikalavimo Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija arba užstatas arba draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 13.2 p. papildymas), pateikiamas Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. (žr. Sutarties SD 6p.)
2. Prekių pristatymo terminas - per 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo dienos.
3. Už laiku pristatytas kokybiškas, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias Prekes Pirkėjas sumoka Pardavėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos – faktūros gavimo dienos. Pardavėjas PVM sąskaitą–faktūrą / sąskaitą–faktūrą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
4.Sutarties įvykdymo užtikrinimas: taikomas. Neatšaukiamas, besąlyginis pirmojo pareikalavimo Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija arba užstatas arba draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 13.2 p. papildymas), pateikiamas Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. (žr. Sutarties SD 6p.)
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Tomo g. 2 Klaipėda, viešųjų pirkimų skyrius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |