Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Regina Gasiūnienė
Telefonas:
+370 37326297
El. paštas:
regina.gasiuniene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=673170Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=673170&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48814000
-
Medicininės informacijos sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48814000
-
Medicininės informacijos sistemos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis, kurio funkcijas sudaro: Tyrimo registravimas, Makroskopinio tyrimo aprašymas, balso ir vaizdo įrašų dokumentavimas, Laboratorijos darbo automatizavimas ir monitoravimas, Tyrimo aprašymas ir išvados formulavimas, Patologijos tyrimo išvados išsiuntimas, Parafininių blokų ir stiklelių archyvo dokumentavimas, Biologinių išteklių centro mėginių inventorinei sistemai parengtų mėginių registravimas ir informacijos perdavimas; ir palaikančios funkcijos: Sąskaityba, Paieška, Ataskaitos, Pranešimai, Naudotojų administravimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas "Žmogaus biologinių išteklių centras", Projekto Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-16-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sut.įvykd.užtikr.Tiekėjas pateikia per 10 d.d.nuo Sut.pasiraš.Užtikr.vertė–5%nuo Prad.Sut.vertės su PVM.Sut.įvyk.užtikr.įsigal.ne vėliau kaip pateikimo Užsakovui d.,ir galioja nepertrauk.ir neatšauk.visą Sut.galiojimo laikot.
Pirk.,uždelsęs sumok.Pard-ui,privalo sumok.0,02%už kiekv.pavėluotą d.nuo neapmok.sumos.
Jei Pardav.neatlieka įsipareig.,Pirk.už kiekv. praleid.d.skaičiuoja delspinigius:
1.iki 15k.d–0,02 % nuo nepristatytos ir(ar) nepataisytos,ir(ar) nepakeistos Pr.kainos už kiekv.uždelstą d.iki atitinkamo įsipareig.įvykd.d.
2.nuo 16k.d.iki 30k.d–0,15 % nuo nepristatytos ir(ar) nepataisytos,ir(ar) nepakeistos Pr.kainos už kiekv.uždelstą d.iki atitinkamo įsipareig.įvykdymo d.
3. nuo 31k.d.iki atitink.įsipareig. įvykd.d.–0,2%nuo nepristatytos ir(ar)nepataisytos, ir(ar) nepak.Prekės kainos už kiekv.uždelstą d.iki atitinkamo įsipareig.įvykdymo d.
4.Pardavėjas,uždels.sumok.bet kokias Pirkėjui priklaus.sumas,privalo mok.0,02% už kiekv.pavėluotą d. nuo laiku neapmok.sumos be PVM.
Pirk.,uždelsęs sumok.Pard-ui,privalo sumok.0,02%už kiekv.pavėluotą d.nuo neapmok.sumos.
Jei Pardav.neatlieka įsipareig.,Pirk.už kiekv. praleid.d.skaičiuoja delspinigius:
1.iki 15k.d–0,02 % nuo nepristatytos ir(ar) nepataisytos,ir(ar) nepakeistos Pr.kainos už kiekv.uždelstą d.iki atitinkamo įsipareig.įvykd.d.
2.nuo 16k.d.iki 30k.d–0,15 % nuo nepristatytos ir(ar) nepataisytos,ir(ar) nepakeistos Pr.kainos už kiekv.uždelstą d.iki atitinkamo įsipareig.įvykdymo d.
3. nuo 31k.d.iki atitink.įsipareig. įvykd.d.–0,2%nuo nepristatytos ir(ar)nepataisytos, ir(ar) nepak.Prekės kainos už kiekv.uždelstą d.iki atitinkamo įsipareig.įvykdymo d.
4.Pardavėjas,uždels.sumok.bet kokias Pirkėjui priklaus.sumas,privalo mok.0,02% už kiekv.pavėluotą d. nuo laiku neapmok.sumos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-31
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-04-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-31
Vietos laikas:
11:45
Vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1.Vykdant Sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Pardavėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Pirkėjas elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus. Tokiu atveju, jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Pardavėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2.Pardavėjui pateikus ir Pirkėjui priėmus Prekę atsiskaitoma už licencijas patvirtinus tarpinį perdavimo–priėmimo aktą ir pateikus Pirkėjui tarpinę mokėjimo sąskaitą.
3.Tolesni mokėjimai atliekami tokia tvarka:
3.1. įgyvendinus Prekės 1-2 diegimo etapus– 25%nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
3.2.įgyvendinus Prekės 3-4 diegimo etapus – 25 %nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
3.3.įgyvendinus Prekės 5, 6, 8 diegimo etapus – 50 %nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
4.Realizavus integracinę sąsają su ligoninės informacine sistema, atsiskaitoma už integracinės sąsajos sukūrimą.
5.Tarpinis/galutinis mokėjimas atliekamas į nurodytą Pardavėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per:
5.1. 15 k.d.nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2020 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 1K-75 „Dėl finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymo Nr. 1K-316 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“, ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
5..2. 60 k.d.nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam Lietuvos Respublikos finansų ministro 2020 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 1K-75 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“, ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją;
6. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra
2.Pardavėjui pateikus ir Pirkėjui priėmus Prekę atsiskaitoma už licencijas patvirtinus tarpinį perdavimo–priėmimo aktą ir pateikus Pirkėjui tarpinę mokėjimo sąskaitą.
3.Tolesni mokėjimai atliekami tokia tvarka:
3.1. įgyvendinus Prekės 1-2 diegimo etapus– 25%nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
3.2.įgyvendinus Prekės 3-4 diegimo etapus – 25 %nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
3.3.įgyvendinus Prekės 5, 6, 8 diegimo etapus – 50 %nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
4.Realizavus integracinę sąsają su ligoninės informacine sistema, atsiskaitoma už integracinės sąsajos sukūrimą.
5.Tarpinis/galutinis mokėjimas atliekamas į nurodytą Pardavėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per:
5.1. 15 k.d.nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2020 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 1K-75 „Dėl finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymo Nr. 1K-316 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“, ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
5..2. 60 k.d.nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam Lietuvos Respublikos finansų ministro 2020 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 1K-75 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“, ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją;
6. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |