Automobilio šiukšliavežio su hidromanipuliatoriumi pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Ukmergės autobusų parkas"
182770817
Deltuvos g. 33, Ukmergė
Ukmergė
LT-20126
LT
Asmuo ryšiams:
Česlavas Mikelevičius
Telefonas:
+370 61493391
El. paštas:
inzinierius@ukmergesautobusai.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
https://www.ukmergesautobusai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2251
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722350Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=722350&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Automobilio šiukšliavežio su hidromanipuliatoriumi pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34144511
-
Atliekų rinkimo transporto priemonės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Automobilis – šiukšliavežis su hidromanipuliatoriumi ir jo techninis aptarnavimas garantiniu laikotarpiu, įskaitant jo priežiūrą ir remontą prekei suteiktų garantijų laikotarpiu (per 36 mėnesių laikotarpį nuo transporto priemonės perdavimo dienos arba kol transporto priemonė nuvažiuos 150 000 km, atsižvelgiant į tai, kas įvyks greičiau), t. y. garantiniai šiukšliavežės remontai, techninės priežiūros ir aptarnavimo paslaugos bei negarantiniai remontai, atsarginių dalių bei eksploatacinių medžiagų techniniams aptarnavimams bei negarantiniams remontams tiekimas, mokymas, reikalingas šiukšliavežės eksploatavimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50112200
-
Automobilių priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Automobilis – šiukšliavežis su hidromanipuliatoriumi ir jo techninis aptarnavimas garantiniu laikotarpiu, įskaitant jo priežiūrą ir remontą prekei suteiktų garantijų laikotarpiu (per 36 mėnesių laikotarpį nuo transporto priemonės perdavimo dienos arba kol transporto priemonė nuvažiuos 150 000 km, atsižvelgiant į tai, kas įvyks greičiau), t. y. garantiniai šiukšliavežės remontai, techninės priežiūros ir aptarnavimo paslaugos bei negarantiniai remontai, atsarginių dalių bei eksploatacinių medžiagų techniniams aptarnavimams bei negarantiniams remontams tiekimas, mokymas, reikalingas šiukšliavežės eksploatavimui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 59 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 dieną komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentų standartinė forma (OL 2016 L3, p.16).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
1. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrinamas tik vienu iš šių būdu:
1.1. užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija (originalas);
1.2. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu;
1.3. piniginis užstatas: į Perkančiojo subjekto atsiskaitomąją sąskaitą LT05 4010 0429 0009 0287 Luminor Bank AS, banko kodas 40100 pervesti pinigai. Kartu su pasiūlymu elektronine forma pateikiama skenuota pavedimo arba kvito kopija. Būtina nurodyti mokėjimo paskirtį: pasiūlymo galiojimo užtikrinimas atviram pirkimui „Šiukšliavežio su hidromanipuliatoriumi pirkimas. Pasiūlymo galiojimo garantija”.
2. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo užtikrinimo vertė – ne mažiau 3% (trys procentai) nuo bendros pasiūlymo vertės be PVM. Pasiūlymo užtikrinimas turi galioti visą pasiūlymo galiojimo laikotarpį.
1.1. užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija (originalas);
1.2. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu;
1.3. piniginis užstatas: į Perkančiojo subjekto atsiskaitomąją sąskaitą LT05 4010 0429 0009 0287 Luminor Bank AS, banko kodas 40100 pervesti pinigai. Kartu su pasiūlymu elektronine forma pateikiama skenuota pavedimo arba kvito kopija. Būtina nurodyti mokėjimo paskirtį: pasiūlymo galiojimo užtikrinimas atviram pirkimui „Šiukšliavežio su hidromanipuliatoriumi pirkimas. Pasiūlymo galiojimo garantija”.
2. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo užtikrinimo vertė – ne mažiau 3% (trys procentai) nuo bendros pasiūlymo vertės be PVM. Pasiūlymo užtikrinimas turi galioti visą pasiūlymo galiojimo laikotarpį.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
1. Sutarčiai taikoma mišri kainodara: prekėms - fiksuotos kainos kainodara; techninių aptarnavimų įkainiams - fiksuoto įkainio su peržiūra kainodara.
2. Tiekėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui PVM sąskaitą-faktūrą per 4 (keturias) darbo dienas nuo Prekių perdavimo-priėmimo akto, važtaraščio arba lygiaverčio dokumento (toliau bendrai – Perdavimo-priėmimo aktas) pasirašymo dienos, Paslaugų teikimo atveju – per 4 (keturias) darbo dienas nuo suteiktų paslaugų momento, vykdant Paslaugų teikimą pagal iš anksto suderintą užsakymą, bet abiem atvejais ne vėliau kaip sekančio mėnesio ketvirtą darbo dieną. Tiekėjas turi užtikrinti, jog PVM sąskaitą-faktūrą Pirkėjas gautų per informacinę sistemą „E. sąskaita“.
3. Pirkėjas atsiskaito už pristatytą kokybišką Prekę ir suteiktas Paslaugas ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Tiekėjo Sutartyje numatyta tvarka, sistemoje „E. sąskaita“ gautos ir patvirtintos PVM sąskaitos-faktūros dienos.
2. Tiekėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui PVM sąskaitą-faktūrą per 4 (keturias) darbo dienas nuo Prekių perdavimo-priėmimo akto, važtaraščio arba lygiaverčio dokumento (toliau bendrai – Perdavimo-priėmimo aktas) pasirašymo dienos, Paslaugų teikimo atveju – per 4 (keturias) darbo dienas nuo suteiktų paslaugų momento, vykdant Paslaugų teikimą pagal iš anksto suderintą užsakymą, bet abiem atvejais ne vėliau kaip sekančio mėnesio ketvirtą darbo dieną. Tiekėjas turi užtikrinti, jog PVM sąskaitą-faktūrą Pirkėjas gautų per informacinę sistemą „E. sąskaita“.
3. Pirkėjas atsiskaito už pristatytą kokybišką Prekę ir suteiktas Paslaugas ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Tiekėjo Sutartyje numatyta tvarka, sistemoje „E. sąskaita“ gautos ir patvirtintos PVM sąskaitos-faktūros dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutartis privalo būti pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu.
2. Sutartis gali būti pasirašoma fiziniu parašu (ranka) tik tais atvejais, kai neveikia elektroninio parašo sistema (-os) arba sutartį pasirašančios šalys (viena iš šalių) neturi elektroninio parašo ir nėra galimybių jį įsigyti.
3. Sutarčiai taikomas Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-95 patvirtintos kainodaros taisyklių nustatymo metodikos. Sutarčiai taikoma mišri kainodara: prekėms - fiksuotos kainos kainodara; techninių aptarnavimų įkainiams - fiksuoto įkainio su peržiūra kainodara. Detaliai aprašyta pirkimo sutarties projekte (4 priedas).
4. Su laimėjusiu tiekėju sudaromos sutarties kaina bus tiekėjo pasiūlyme nurodytos pasiūlymo vertės ir techninių aptarnavimų kainos suma Eur be PVM.
2. Sutartis gali būti pasirašoma fiziniu parašu (ranka) tik tais atvejais, kai neveikia elektroninio parašo sistema (-os) arba sutartį pasirašančios šalys (viena iš šalių) neturi elektroninio parašo ir nėra galimybių jį įsigyti.
3. Sutarčiai taikomas Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-95 patvirtintos kainodaros taisyklių nustatymo metodikos. Sutarčiai taikoma mišri kainodara: prekėms - fiksuotos kainos kainodara; techninių aptarnavimų įkainiams - fiksuoto įkainio su peržiūra kainodara. Detaliai aprašyta pirkimo sutarties projekte (4 priedas).
4. Su laimėjusiu tiekėju sudaromos sutarties kaina bus tiekėjo pasiūlyme nurodytos pasiūlymo vertės ir techninių aptarnavimų kainos suma Eur be PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-12-12
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-13
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Deltuvos g. 33, LT-20126 Ukmergė, Lietuva
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
UAB "Ukmergės autobusų parkas" direktoriaus 2023 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 75 paskirta Viešųjų pirkimų komisija.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |