Automobilių stovėjimo aikštelės rekonstrukcija Petrašiūnų elektrinėje adresu Jėgainės g. 12C, Kaunas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Edita Baltrėnaitė
Telefonas: +370 66010330
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=785331
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Automobilių stovėjimo aikštelės rekonstrukcija Petrašiūnų elektrinėje adresu Jėgainės g. 12C, Kaunas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45223300  -  Automobilių stovėjimo aikštelių statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Automobilių stovėjimo aikštelės rekonstrukcija Petrašiūnų elektrinėje adresu Jėgainės g. 12C, Kaunas
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 170000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233220  -  Kelių dangos darbai
45233226  -  Privažiavimo kelių statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jėgainės g. 12C, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkantysis subjektas numato įsigyti automobilių stovėjimo aikštelės rekonstrukciją Petrašiūnų elektrinėje adresu Jėgainės g. 12C, Kaunas. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 priede. Sutarties galiojimo terminas ir darbų atlikimo terminas nurodyti Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 ir 7 prieduose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 170000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei nei viena iš Šalių likus 30 (trisdešimt) dienų iki Sutarties galiojimo termino pabaigos raštu nepraneša apie nesutikimą pratęsti Sutarties galiojimo terminą, suėjus Sutarties galiojimo terminui Sutartis automatiškai pratęsiama 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui. Maksimali Sutarties trukmė su pratęsimu - 12 (dvylika) mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1.Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose.
2. Teisė verstis veikla:
Tiekėjui suteikta teisė būti neypatingojo statinio statybos rangovu:
statiniai:
1) pastatai;
2) inžineriniai statiniai;
statinių grupė:
1) negyvenamieji pastatai;
2) inžineriniai tinklai;
statinių pogrupis:
1) kitos paskirties pastatai;
2) nuotekų šalinimo tinklai;
3) elektros tinklai;
4) ryšių (telekomunikacijų) tinklai
Viešosios įstaigos Statybos sektoriaus vystymo agentūra (toliau – SSVA) ar uždarosios akcinės bendrovės Statybos produkcijos sertifikavimo centras (toliau – SPSC) ar Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos išduotas galiojantis kvalifikacijos atestatas arba teisės pripažinimo dokumentas.
Pirkimo vykdytojas nereikalauja pateikti dokumentų dėl atitikties šiam reikalavimui įrodymo.
Tiekėjas dokumente „Pasiūlymo forma“ (Specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede) turi nurodyti kvalifikacijos atestato arba teisės pripažinimo dokumento numerį.
Pirkimo vykdytojas tikrina duomenis apie tiekėją viešai ir nemokamai prieinamoje nacionalinėje duomenų bazėje: https://www.ssva.lt
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo/ tiekėjų grupės pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 3.000,00 Eur (trys tūkstančiai eurų ir 00 ct) sumai.
Rangovas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo dienos įsipareigoja pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą sutartyje nurodytomis sąlygomis.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Šalims pasirašius tarpinį priėmimo-perdavimo aktą Rangovas pateikia Užsakovui PVM sąskaitą-faktūrą. PVM sąskaita faktūra teikiama per SABIS. Jeigu PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per SABIS, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai ji bus gauta per SABIS.
PVM sąskaita faktūra apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jos pateikimo dienos. Jeigu PVM sąskaita-faktūra į SABIS sistemą pateikiama anksčiau nei yra pasirašomas tarpinis atliktų darbų priėmimo-perdavimo aktas Užsakovas neturi prievolės jos apmokėti. Jei priėmimo-perdavimo aktas yra pasirašomas vėliau nei pateikta sąskaita yra laikoma, jog PVM sąskaita-faktūra yra pateikta priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dieną.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas, laiku nesumokėjęs mokėtinų sumų, Rangovui raštu pareikalavus, įsipareigoja Rangovui mokėti 0,1 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Delspinigių taikomų Rangovui dydis:
1. Už galutinio Darbų įvykdymo vėlavimą - 0,1 proc. už kiekvieną dieną.
2. Už Darbų Tarpinio etapo vėlavimą - 0,05 proc. už kiekvieną dieną.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos Sutarties projekte.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-21
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-21
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai į vokų atplėšimo procedūrą nekviečiami,

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-09

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.