Beržų g., Šveicarijos k., Šveicarijos sen., Jonavos r. kapitalinis remontas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams: Julija Tamošiūnienė
Telefonas: +370 34920727
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jonava.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688806
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Beržų g., Šveicarijos k., Šveicarijos sen., Jonavos r. kapitalinis remontas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Beržų g., Šveicarijos k., Šveicarijos sen., Jonavos r. sav. kapitalinio remonto darbai, išpildomosios geodezinės kontrolinės nuotraukos ir kadastrinės bylos parengimas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 390200.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Beržų g., Šveicarijos k., Šveicarijos sen., Jonavos r. sav. kapitalinio remonto darbai, išpildomosios geodezinės kontrolinės nuotraukos ir kadastrinės bylos parengimas.
Preliminarūs stambiausi darbai ir jų kiekiai:
1) 35 cm storio viršutinio šalčiui nejautraus sluoksnio dalies, surišto hidrauliniais rišikliais, įrengimas – apie 4570 m2;
2) 20 cm storio skaldos pagrindo sluoksnio iš nesurištojo mineralinio medžiagų mišinio (fr.0/45) – apie 755 m2;
3) 8 cm storio asfalto pagrindo sluoksnio iš mišinio AC 16 PD įrengimas – apie 3820 m2;
4) 8 cm storio pilkos spalvos betoninių trinkelių be nuožulų (100x200 mm) įrengimas – apie 1075 m2;
5) Apšvietimo atramų, gembių ir šviestuvų montavimas - 20 vnt;
6) Išpildomosios geodezinės kontrolinės nuotraukos parengimas - 1 vnt;
7) Statinio kadastrinės bylos atnaujinimas - 2 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 390200.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pašalinimo pagrindai taikomi t. y. atskirą EBVPD turi pateikti tiekėjas (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė - visi tos grupės nariai), kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t.y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Preliminariojoje sutartyje numatyta bauda - 19510 Eur.
Vykdant pagrindinę sutartį Užsakovas atsiskaitys su Rangovu ne vėliau nei per 60 k. d. nuo darbų atlikimo dienos.
Pagrindinėje sutartyje numatytas sutarties įvykdymo užtikrinimas: banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas (5proc. nuo pradinės sutarties vertės ar sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė) bei baudos ir delspinigiai (numatyti pagrindinės sutarties specialiosiose sąlygose).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  3
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-06
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-05-08
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-06
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais pradinis susipažinimas vyks elektroniniu būdu CVP IS priemonėmis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pradiniame susipažinime su pasiūlymais tiekėjų atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.