Biokuro katilų pakūrų remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė Palangos šilumos tinklai
152697886
Klaipėdos pl. 63, Palangos m., Palangos m. sav.
PALANGA
00148
LT
Asmuo ryšiams:
Monika Vidzgė
Telefonas:
+370 63641537
El. paštas:
monika.vidzge@palangosst.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.palangosst.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/25975
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703234Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703234&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Biokuro katilų pakūrų remonto darbai
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45259300
-
Katilinių remonto ir priežiūros darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas - biokuro katilų „WEISS DHF11“ 6 MW (toliau – VŠK-5) ir ‚Komforts AK5000P16T130“ 5MW (toliau – VŠK-7) pakurų remonto darbai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44621221
-
Centrinio šildymo katilų dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - biokuro katilų „WEISS DHF11“ 6 MW (toliau – VŠK-5) ir ‚Komforts AK5000P16T130“ 5MW (toliau – VŠK-7) pakurų remonto darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
12 mėn. su galimybe pratęsti sutartį du kartus po 12
mėn. Maksimlai darbų vykdymo trukmė 36 mėn.
mėn. Maksimlai darbų vykdymo trukmė 36 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja pasiūlymų galiojimo ar.ir sutarties įvykdymo užtikrinimo.
Rangovas, neužbaigęs darbų sutartyje numatytu laiku ir neįgijęs teisės į terminų pratęsimą, moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną.
Rangovui uždelsus pradėti darbus, nurodytus Sutarties 1.1. punkte, Sutartyje ir/ar užsakyme
nurodytais terminais, Rangovas privalo sumokėti Užsakovui 1000,00 eurų baudą už kiekvieną
pavėluotą dieną, pradedant skaičiuoti nuo sekančios dienos, kai Rangovui pagal Sutartį ir/ar
užsakymą kyla prievolė pradėti darbus.
Už neatliktus, netinkamai atliktus Darbų trūkumų (defektų) šalinimo darbus, įskaitant ir
garantiniu laikotarpiu, Rangovas Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti Užsakovui 500,00 eurų dydžio baudą už kiekvieną dieną už kiekvieną atvejį.
Rangovas, neužbaigęs darbų sutartyje numatytu laiku ir neįgijęs teisės į terminų pratęsimą, moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną.
Rangovui uždelsus pradėti darbus, nurodytus Sutarties 1.1. punkte, Sutartyje ir/ar užsakyme
nurodytais terminais, Rangovas privalo sumokėti Užsakovui 1000,00 eurų baudą už kiekvieną
pavėluotą dieną, pradedant skaičiuoti nuo sekančios dienos, kai Rangovui pagal Sutartį ir/ar
užsakymą kyla prievolė pradėti darbus.
Už neatliktus, netinkamai atliktus Darbų trūkumų (defektų) šalinimo darbus, įskaitant ir
garantiniu laikotarpiu, Rangovas Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti Užsakovui 500,00 eurų dydžio baudą už kiekvieną dieną už kiekvieną atvejį.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Nurodytos sutarties projekte.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Vokai su pasiūlymais bus atplėšiami adresu Klaipėdos pl. 63, Palanga, Komisijos
posėdyje – skelbime apie pirkimą nurodyta data ir laiku.
posėdyje – skelbime apie pirkimą nurodyta data ir laiku.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |