Šeštadienis, birželio 25 d.

Biologinių (maisto) atliekų surinkimo konteinerių individualioms valdoms pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "Telšių regiono atliekų tvarkymo centras"
171780190
J. Tumo-Vaižganto g. 91
Plungė
90143
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Miliūtė
Telefonas: +370 68501900
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.tratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=638605
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Uždaroji akcinė bendrovė
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Atliekų tvarkymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Biologinių (maisto) atliekų surinkimo konteinerių individualioms valdoms pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34928480  -  Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Mažeikių rajono savivaldybėje būtina įsigyti konteinerius maisto/žaliosioms atliekoms surinkti. Bus renkama iš namų ūkių, susidarančios biologinės atliekos. Būtinas kiekis 2000vnt. 240 litrų talpos konteinerių. Tikslas būtų atskirti iš bendro atliekų kiekio biologiškai skaidžias atliekas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34928480  -  Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekiami konteineriai turi būti pilnai sukomplektuoti, nauji (ne senesni kaip 2022 metų gamybos), nenaudoti, be išorinių pažeidimų. Konteineriai turi atitikti nacionalinius ir/arba ES standartus nustatytus tiekiamiems konteineriams bei jų dalims (LST-EN 840-1:2020, LST EN 840-5:2020, LST EN 840-6:2020 arba analogiškus jiems, neapsiribojant nurodytais), gamyklos gamintojos technines sąlygas ir pagaminti laikantis ISO 9001, ISO 14001 arba jiems analogiškų standartų reikalavimų. Tiekėjo pasiūlyme turi būti nurodyti konteinerių gamintojai, konteinerių tipai bei modeliai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Konteinerių pristatymo terminas – per 4 mėnesius nuo pirkimo – pardavimo sutarties pasirašymo dienos, su galimybe pratęsti sutartį dar 2 (dviem) mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir nurodytus kvalifikacijos reikalavimus (toliau – Reikalavimai) ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pardavėjas per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia Pirkėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą ne mažesnei sumai nei 5 % nuo bendros pasiūlymo kainos Eur be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimui pateikiamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko išduoto banko garantijos rašto originalas arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo rašto ir poliso originalas arba pervedama Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma į Pirkėjo banko sąskaitą. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti išduotas banko arba draudimo bendrovės bet kurioje šalyje tiekėjo pasirinkimu. Jei pasiūlymą užtikrinanti institucija yra ne Lietuvos Respublikoje, tiekėjas privalo įsitikinti, kad ji priimtina perkančiajai organizacijai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-05-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-05-30
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-17
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.