Biuro baldai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
190766619
Geležinio Vilko g. 3A
Vilnius
03131
LT
Asmuo ryšiams:
Indrė Lučauskienė
Telefonas:
+370 65878654
El. paštas:
indre.lucauskiene@uzt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.uzt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5603
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674037Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=674037&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Biuro baldai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39130000
-
Biuro baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti gaminamus biuro baldus (stalus ir jų elementus, lentynas, spintas, komodas, kabyklas, akustines sieneles, pertvaras) . Tikslesnis aprašymas nurodytas techninėje specifikacijoje. Prekes Pardavėjas savo lėšomis pristato adresu Loretos Asanavičiūtės g. 23, Vilnius, sumontuoja (surenka) ir perduoda Pirkėjui ne vėliau kaip per 90 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Stalai, spintos, stalčių spinteės
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39130000
-
Biuro baldai
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
39141300
-
Spintelės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti reguliuojamo aukščio darbo stalus - 170 vnt. Dokumentų spintas - 181 vnt. Stalčių spintelės -171 vnt. Lizdas laidams 171 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 30 k.d.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Multifunkciniai stalai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Viso 13 vnt. multifunkcinių stalų.
Prekės turi būti pristatytos ir sumontuotos (surinktos) adresu Loretos Asanavičiūtės g. 23, Vilnius, per 90 (devyniasdešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Prekės turi būti pristatytos ir sumontuotos (surinktos) adresu Loretos Asanavičiūtės g. 23, Vilnius, per 90 (devyniasdešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas ne daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Stalai, spintos komodos
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39143122
-
Komodos
39122000
-
Indaujos ir knygų spintos
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Viso:
Rašomas stalas - 1 vnt., Konferenciniai stalai 2 vnt, savarankiško darbo stotelė - 2 vnt., konferencijų sienelė 1 vnt, dokumentų spintelė 6 vnt, drabužių spinta 1 vnt.,virtuvės indauja - 1 vnt, dovanų spinta 1 vnt., konferencinė komoda 1 vnt, stalas/spintelė - 3 vnt.
Rašomas stalas - 1 vnt., Konferenciniai stalai 2 vnt, savarankiško darbo stotelė - 2 vnt., konferencijų sienelė 1 vnt, dokumentų spintelė 6 vnt, drabužių spinta 1 vnt.,virtuvės indauja - 1 vnt, dovanų spinta 1 vnt., konferencinė komoda 1 vnt, stalas/spintelė - 3 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas ne daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Pasitarimų stalai, stalai valgymui
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39121200
-
Stalai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Viso: Pasitarimų stalai - 8 vnt., stalai valgymui - 15 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas ne daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Drabužių kabyklos
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39136000
-
Drabužių kabyklos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Viso 19 vnt drabužių kabyklų, 19 vnt lentynų prie drabužių kabyklų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas ne daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Veidrodžiai
Pirkimo dalies Nr.:
6
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39299300
-
Stiklo veidrodžiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Veidrodžiai - 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas ne daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Akustinės pertvaros
Pirkimo dalies Nr.:
7
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32342400
-
Akustiniai įtaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Viso 111 vnt akustinių pertvarų (pastatomos 44 vnt ir montuojamos prie stalų 67 vnt)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 30 k.d.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Registratūros baldas
Pirkimo dalies Nr.:
8
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Registratūros baldas - 1 vnt, jam deranti stalčių spintelė 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šis terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 30 k.d.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Prekės perkamos įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Užimtumo tarnybos infrastruktūros kokybės ir prieinamumo gerinimas Vilniaus mieste“, projekto kodas Nr. 07.2.1-CPVA-V-409-01-0001“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi ūkio subjektų grupės nariai, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjai, privalo įrodyti, kad nėra pirkimo sąlygų 4 priede ir Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (toliau – EBVPD) (pirkimo sąlygų 5 priedas) nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų. Tiekėjas turi pateikti užpildytą 5 pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Tiekėjų pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą įrodantys dokumentai pateikti pirkimo sąlygų 4 priede.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą) (toliau – Sutarties įvykdymo užtikrinimas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 5 (penki) procentai nuo Sutarties 3.1 papunktyje nurodytos Sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-02
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-02
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Vilnius
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.2 papunktį (I tipo ekologinis ženklas)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |