Trečiadienis, gruodžio 10 d.

Biuro įrangos techninės priežiūros, aptarnavimo ir jos valdymo programinės įrangos techninės priežiūros ir administravimo paslaugų viešasis pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams: Janina Taurienė
Telefonas: +370 52194286
El. paštas: j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vmi.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720368
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Biuro įrangos techninės priežiūros, aptarnavimo ir jos valdymo programinės įrangos techninės priežiūros ir administravimo paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50310000  -  Biurų įrangos priežiūra ir remontas
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Biuro įrangos techninės priežiūros, aptarnavimo ir jos valdymo programinės įrangos techninės priežiūros ir administravimo paslaugos.
Spausdinimo/dauginimo paslauga. Nespalvotas spaudas. - 400000 vnt. per vieną mėnesį;
Spausdinimo/dauginimo paslauga. Spalvotas spaudas. - 3000 nt. per vieną mėnesį.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50310000  -  Biurų įrangos priežiūra ir remontas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugą sudaro:
1. Eksploatacinių medžiagų (išskyrus popierių) tiekimas į UŽSAKOVO padalinius, remiantis UŽSAKOVO turimos ir eksploatuojamos spausdinimo valdymo ir apskaitos programinės įrangos PaperCut-MF pranešimais apie besibaigiančias eksploatacines medžiagas, mokant už faktiškai atspausdintus spaudinius;
2. UŽSAKOVO turimos ir eksploatuojamos biuro įrangos (spausdintuvai ir daugiafunkciniai įrenginiai) techninė priežiūra (negarantinis remontas) pagal gamintojo nurodytus normatyvus, incidentų/pakeitimų užsakymų/problemų valdymas ir sprendimas;
3. Periodinė spausdinimo apskaitos duomenų analizė UŽSAKOVO turimos ir naudojamos programinės įrangos PaperCut-MF priemonėmis, kaštų mažinimo politikų projektavimas ir taikymas dokumentų gamybos procesuose;
4. Spausdinimo apskaitos ir valdymo programinės įrangos PaperCut-MF techninė priežiūra, programinės įrangos versijų atnaujinimai ir administravimas, su sistema susijusių incidentų/pakeitimų užsakymų/problemų valdymas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Nurodyta Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už TIEKĖJO vėlavimą atlikti sutartinius įsipareigojimus numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamų atlikti sutartinių įsipareigojimų vertės, už kiekvieną pavėluotą dieną, bet ne daugiau kaip 5 procentai nuo SUTARTIES vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:  
Tai pakartotinai skelbiamas pirkimas, ankstesniame pirkime (skelbtas 2023-06-07 (pirkimo Nr. 672898) tiekėjo pasiūlymas atmestas dėl per didelės kainos, . Šiame pirkime iš esmės nekeičiamos ankstesnio pirkimo sąlygos, kurios buvo paskelbtos 2023-06-07 (pirkimo Nr. 672898), su kuriomis buvo susipažinę potencialūs tiekėjai, naujame pirkime tik sumažinti kiekiai. Pirkimo vertė ta pati. Vykdant pirkimą standartiniais atviro konkurso terminais, dėl užsitęsusių pirkimo procedūrų kiltų didelė grėsmė dėl savalaikio Konkurso objekto įgyvendinimo.
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-04
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-04
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
05129
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
SUTARTIES kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis su peržiūra. SUTARTYJE nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). SUTARTIES galiojimo metu joje nustatyti PASLAUGOS įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
Bet kuri SUTARTIES ŠALIS SUTARTIES galiojimo metu turi teisę inicijuoti SUTARTYJE numatytų įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo SUTARTIES įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta 2.14 punkte, viršija 5 procentus. Atlikdamos perskaičiavimą Šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
ŠALYS privalo keitime nurodyti indekso reikšmę laikotarpio pradžioje ir jos nustatymo datą, indekso reikšmę laikotarpio pabaigoje ir jos nustatymo datą, kainų pokytį (k), perskaičiuotus įkainius, perskaičiuotą pradinės SUTARTIES vertę.
Perskaičiuotieji įkainiai taikomi užsakymams, pateiktiems po to, kai ŠALYS sudaro susitarimą dėl įkainių perskaičiavimo.
Nauji įkainiai apskaičiuojami pagal formulę:
a_1=a+(k/100×a), kur
a – įkainis (Eur be PVM)) (jei jis jau buvo perskaičiuotas, tai po paskutinio perskaičiavimo).
a1 – perskaičiuotas (pakeistas) įkainis (Eur be PVM)
k – Pagal Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksą (Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) apskaičiuotas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (padidėjimas arba sumažėjimas) (%). „k“ reikšmė skaičiuojama pagal formulę:
k =〖Ind〗_naujausias/〖Ind〗_pradžia ×100-100, (proc.) kur
Indnaujausias – kreipimosi dėl kainos perskaičiavimo išsiuntimo kitai šaliai datą naujausias paskelbtas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla);
Indpradžia – laikotarpio pradžios datos (metų ketvirčio) Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla). Pirmojo perskaičiavimo atveju laikotarpio pradžia (metų ketvirtis) yra SUTARTIES įsigaliojimo dienos ketvirtis. Antrojo ir vėlesnių perskaičiavimų atveju laikotarpio pradžia (metų ketvirtis) yra paskutinio perskaičiavimo metu naudotos paskelbto atitinkamo indekso reikšmės metų ketvirtis.
Skaičiavimams indeksų reikšmės imamos keturių skaitmenų po kablelio tikslumu. Apskaičiuotas pokytis (k) tolimesniems skaičiavimams naudojamas suapvalinus iki vieno skaitmens po kablelio, o apskaičiuotas įkainis „a“ suapvalinamas iki dviejų skaitmenų po kablelio.
Vėlesnis kainų arba įkainių perskaičiavimas negali apimti laikotarpio, už kurį jau buvo atliktas perskaičiavimas.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-19

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.