Dantų implantai, protezavimo dalys, dantų implantacijos pagalbiniai instrumentai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
191744287
Žalgirio g. 117
Vilnius
08217
LT
Asmuo ryšiams: Inga Sadukienė
Telefonas: +370 52045550
Faksas: +370 52728576
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.zalgirioklinika.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=653918
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Dantų implantai, protezavimo dalys, dantų implantacijos pagalbiniai instrumentai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33132000  -  Dantų implantai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas - dantų implantai, protezavimo dalys ir dantų implantacijos pagalbiniai instrumentai (toliau – prekės). Prekių sąrašas, preliminarūs lyginamieji prekių kiekiai bei reikalavimai joms nustatyti techninėje specifikacijoje. Pirkimas neskaidomas į dalis. Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis su peržiūra. Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti prekių įsigijimui. Pirkimo sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat pirkimo sutarties kaina, kurią Perkančioji organizacija (toliau - PO) turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami prekių kiekiai negali viršyti nustatytos planuojamos skirti maksimalios lėšų sumos, o išpirkti prekių už mažesnę sumą PO gali.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 590600.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33132000  -  Dantų implantai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekių sąrašas bei reikalavimai joms nustatyti pirkimo sąlygų 3 priede "Techninė specifikacija". Įsigyjamų prekių kiekiai nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti nurodytų prekių įsigijimui – 590600,00Eur be PVM. Pirkimo sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai, taip pat pirkimo sutarties kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami prekių kiekiai negali viršyti nustatytos planuojamos skirti maksimalios lėšų sumos, o išpirkti prekių už mažesnę sumą perkančioji organizacija gali.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija pašalins tiekėją iš pirkimo procedūros bet kuriame pirkimo procedūros etape, jei paaiškės, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš pirkimo procedūrą ar jos metu tiekėjas atitinka bent vieną pirkimo sąlygų 3.1 papunktyje pateiktoje 1 lentelėje nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų.
Tiekėjas privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo reikalaus pateikti pirkimo sąlygose nurodytus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Prekės turi būti pristatytos ne vėliau kaip per 10 darbo dienas nuo užsakymo gavimo dienos.
2. Tiekėjas, nepatiekęs prekės per Sutartyje nustatytą terminą ne dėl Pirkėjo kaltės, moka Pirkėjui 10 (dešimties) % nepatiektos prekės vertės dydžio baudą.
3. Perkančioji organizacija, uždelsusi sumokėti pirkimo sutartyje nustatyta tvarka, įsipareigoja tiekėjui pareikalavus mokėti tiekėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) % delspinigius nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
4. Jei perkančioji organizacija vienašališkai nutraukia pirkimo sutartį dėl tiekėjo kaltės, tiekėjas sumoka perkančiajai organizacijai 5 (penkių) % dydžio nuo maksimalios pirkimo dalies sutarties vertės (be PVM) baudą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-09-05
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-09-05
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-08-02
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.