Šeštadienis, gruodžio 21 d.

DPS Prevencinių programų vertintojų paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
K. Kalinausko g. 7
Vilnius
03107
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Nainienė
Telefonas: +370 65818131
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.nsa.smm.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=763557
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

DPS Prevencinių programų vertintojų paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79419000  -  Vertinimo konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos paslaugos – prevencinių programų vertintojų paslaugos
1. Numatoma vertinti šalies mokyklose įgyvendinamas prevencines programas, skirtas įvairių sričių prevencijai: savižudybių, smurto, patyčių, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, prekybos žmonėmis ir kt., o taip pat socialinių emocinių kompetencijų ugdymui. Prevencinės programos gali būti įvairios aprėpties – nuo programos, skirtos vienai mokinių amžiaus grupei, iki programos, apimančios visas mokinių amžiaus grupes, ar net visus mokyklos bendruomenės narius.
2. Ekspertinis prevencinių programų vertinimas bus atliekamas pagal Prevencinių programų kriterijų ir atitikties jiems vertinimo tvarkos apraše (toliau – Tvarkos aprašas) nustatytus kriterijus ir vertinimo procedūras (LR švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. kovo 19 d. įsakymas Nr. 317), nuoroda į dokumentą https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/d5b19e20b9c411ee9269b566387cfecb.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 76000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79419000  -  Vertinimo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos paslaugos – prevencinių programų vertintojų paslaugos
1. Numatoma vertinti šalies mokyklose įgyvendinamas prevencines programas, skirtas įvairių sričių prevencijai: savižudybių, smurto, patyčių, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, prekybos žmonėmis ir kt., o taip pat socialinių emocinių kompetencijų ugdymui. Prevencinės programos gali būti įvairios aprėpties – nuo programos, skirtos vienai mokinių amžiaus grupei, iki programos, apimančios visas mokinių amžiaus grupes, ar net visus mokyklos bendruomenės narius.
2. Ekspertinis prevencinių programų vertinimas bus atliekamas pagal Prevencinių programų kriterijų ir atitikties jiems vertinimo tvarkos apraše (toliau – Tvarkos aprašas) nustatytus kriterijus ir vertinimo procedūras (LR švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. kovo 19 d. įsakymas Nr. 317), nuoroda į dokumentą https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/d5b19e20b9c411ee9269b566387cfecb.
Prevencinę programą vertintojai turės įvertinti per 20 d. d. nuo jos gavimo. Įvertinimo rezultatas – užpildyta ir pasirašyta ekspertinio vertinimo forma pagal Tvarkos apraše pateiktą 2 priedą. Prevencinių programų vertinimo komisijos sprendimu, kai kurios prevencinės programos gali būti tikslinamos. Tokios prevencinės programos bus vertinamos pakartotinai; pakartotinio vertinimo trukmė – 10 d. d. Pakartotinį ekspertinį vertinimą atliks tas pats vertintojas, kuris programą vertino pirmą kartą.
3. Vertintojais negali būti asmenys, kuriuos su Agentūra ar jos savininko teises ir pareigas įgyvendinančia institucija sieja esami ar paskutinių 1 (vienų) metų laikotarpiu buvę darbo santykiai.
4. Dinaminės pirkimo sistemos sukūrimui netaikomi aplinkos apsaugos kriterijai, kadangi šiam pirkimui taikoma išimtis, kada gali būti nevykdomas žaliasis pirkimas: Vadovaujantis Tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymo Nr. D1-401 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini Aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ 4 punktu, Pirkimas laikomas žaliuoju, nes tenkina 4.4.3. punkte nustatytą sąlygą, t. y. perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) paslaugas, nesusijusi su materialaus objekto kūrimu, kurios teikimo metu nėra numatomas reikšmingas neigiamas poveikis aplinkai, nesukuriamas taršos šaltinis ir negeneruojamos atliekos, todėl Pirkimo objektui, tiekėjų kvalifikacijos reikalavimams, pasiūlymų vertinimo kriterijams, Pirkimo sutarties vykdymo sąlygoms ar kitiems reikalavimams kiti aplinkos apsaugos (žalieji) kriterijai nėra nustatomi.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 76000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat ir tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia teikėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jeigu Tiekėjas vėluoja suteikti Paslaugas ar ištaisyti jų trūkumus arba laiku nevykdo kitų sutartinių įsipareigojimų, Pirkėjas nuo kitos, nei nustatytas terminas, dienos Tiekėjui skaičiuoja 0,02 (dvi šimtosios) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Ribotas konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2027-05-17
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-08
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.