Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

Druskininkų sav. vietinės reikšmės kelių (gatvių), pėsčiųjų ir dviračių takų, automobilių stovėjimo aikštelių ir kitų infrastruktūros statinių priežiūra, remontas, rekonstravimas ir statyba

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Kavaliauskienė, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +370 31353763
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772977
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Druskininkų sav. vietinės reikšmės kelių (gatvių), pėsčiųjų ir dviračių takų, automobilių stovėjimo aikštelių ir kitų infrastruktūros statinių priežiūra, remontas, rekonstravimas ir statyba
Nuorodos numeris:  730046
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233142  -  Kelių remonto darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tiekėjas turės: 1) Pagal pateiktą Užduotį ir projektinę techninę dokumentaciją atlikti Druskininkų sav. vietinės reikšmės kelių (gatvių), pėsčiųjų ir dviračių takų, automobilių stovėjimo aikštelių ir kitų infrastruktūros statinių priežiūros, remonto, rekonstravimo ir statybos darbus; 2) Parengti geodezinę išpildomąją dokumentaciją, kadastrinių matavimų bylą ir pateikti NT registrui, tais atvejais, kai nurodoma Užduotyje; 3) Parengti deklaracijos projektą apie statybos užbaigimą, kuri atitiktų išpildomosios geodezinės nuotraukos ir kadastrinių matavimų duomenis ir perduoti ją Užsakovui.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Druskininkų savivaldybės teritorija. Sudarius sutartį, konkrečias darbų vietas Perkančioji organizacija nurodys raštiškoje Užduotyje.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės: 1) Pagal pateiktą Užduotį ir projektinę techninę dokumentaciją atlikti Druskininkų sav. vietinės reikšmės kelių (gatvių), pėsčiųjų ir dviračių takų, automobilių stovėjimo aikštelių ir kitų infrastruktūros statinių priežiūros, remonto, rekonstravimo ir statybos darbus; 2) Parengti geodezinę išpildomąją dokumentaciją, kadastrinių matavimų bylą ir pateikti NT registrui, tais atvejais, kai nurodoma Užduotyje; 3) Parengti deklaracijos projektą apie statybos užbaigimą, kuri atitiktų išpildomosios geodezinės nuotraukos ir kadastrinių matavimų duomenis ir perduoti ją Užsakovui; 4) Numatomi darbai: kelių (gatvių), pėsčiųjų ir dviračių takų, automobilių stovėjimo aikštelių ir kitų infrastruktūros statinių priežiūros (išdaužų taisymas), remonto (kapitalinio ir paprastojo), rekonstravimo ir statybos (tiesimo) darbus: dangos iš asfaltbetonio mišinio, asfalto pagrindo iš asfaltbetonio mišinio, pagrindų išlyginamųjų, paruošiamųjų ir šalčiui atsparių sluoksnių iš smėlio, kelio bortų, skaldos pagrindo, dangos iš grindinio trinkelių įrengimas, kiti darbai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis sudaroma 12 mėn. Sutarties terminas gali būti pratęstas 2 (du) kartus po 12 mėn., arba kol bus pasiekta pradinė maksimali sutarties suma, atsižvelgiant į tai, kas įvyks ankščiau. Šalims pasirašant susitarimą (-us).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas privalo per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo dienos savo sąskaita pateikti ne mažiau kaip 80 000,00 Eur sumos dydžio banko išduotą Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo banko garantiją arba draudimo bendrovės besąlyginį ir neatšaukiamą laidavimo raštą arba Rangovo išduotą garantiją deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje. Jei Sutarties vykdymo laikotarpis yra pratęsiamas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-22
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-10-19
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-22
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Druskininkų savivaldybės administracija, Vilniaus al. 18, LT-66119 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2027
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1.Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37324164
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-10

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.