Dumblo tvarkymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Plungės vandenys"
169845485
Noriškių k., Plungės r. sav.
Plungė
90103
LT
Asmuo ryšiams:
Mindaugas Vaukas
Telefonas:
+370 44851483
El. paštas:
mindaugas.vaukas@plungesvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2788
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2788
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=645045Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=645045&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90510000
-
Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – UAB “Plungės vandenys“ (Pirkėjas/Atliekos turėtojas) veikloje susidariusių nepavojingų atliekų, t.y. susikaupusio ir specialioje aikštelėje laikomo dumblo (miesto komunalinių nuotekų valymo dumblas (kodas 19 08 05) sutvarkymas. Į pirkimo objektą įeina dumblo pasikrovimas, jo išvežimas, pristatymas galutiniam tvarkymui ir/arba apdorojimui. Laimėjęs konkursą dalyvis/Tiekėjas/Atliekų tvarkytojas privalės atlikti nurodytus veiksmus vadovaujantis dumblo tvarkymo paslaugų pirkimo dokumentuose iškeltais reikalavimais bei Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų numatyta tvarka.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90510000
-
Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – UAB “Plungės vandenys“ (Pirkėjas/Atliekos turėtojas) veikloje susidariusių nepavojingų atliekų, t.y. susikaupusio ir specialioje aikštelėje laikomo dumblo (miesto komunalinių nuotekų valymo dumblas (kodas 19 08 05) sutvarkymas. Į pirkimo objektą įeina dumblo pasikrovimas, jo išvežimas, pristatymas galutiniam tvarkymui ir/arba apdorojimui. Laimėjęs konkursą dalyvis/Tiekėjas/Atliekų tvarkytojas privalės atlikti nurodytus veiksmus vadovaujantis dumblo tvarkymo paslaugų pirkimo dokumentuose iškeltais reikalavimais bei Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų numatyta tvarka. Preliminarūs išvežamo dumblo kiekiai: orientacinis sausinto dumblo kiekis - 6800 tonų. Tikslus perduotino dumblo kiekis nėra žinomas, todėl galimas +/- 10 proc. svyravimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 6 mėnesių laikotarpiui. Sutartis bus laikoma pratęsta jeigu ne mažiau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų iki Sutarties termino pabaigos nė viena Šalis raštu nepareikš kitai Šaliai noro netęsti Sutarties.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą "Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)".
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutarties įvykdymą Tiekėjas per 10 (dešimt) dienų nuo sutarties pasirašymo, užtikrina 9.000,00 Eur (devynių tūkstančių Eur) suma, pateikdamas laidavimą (kartu su laidavimo draudimo apmokėjimą įrodančia dokumento kopija), išduotą draudimo bendrovės, arba garantiją, išduotą banko ar kredito įstaigos. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti iki galutinio Paslaugų priėmimo – perdavimo akto pasirašymo. Jei Paslaugų atlikimo terminas yra pratęsiamas arba sustabdomas, arba Tiekėjas vėluoja atlikti Paslaugas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už Paslaugas Tiekėjui sumoka po Paslaugų atlikimo rezultato perdavimo Pirkėjui bei sąskaitos faktūros už atliktas Paslaugas pateikimo „E. sąskaita“ priemonėmis Pirkėjui dienos. Pirkėjas už Paslaugas Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Paslaugų atlikimo rezultato perdavimo ir sąskaitos faktūros pateikimo Pirkėjui dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku neatliktų paslaugų kainos už kiekvieną neišvežtą toną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-23
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-23
Vietos laikas:
10:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |