Šeštadienis, gegužės 04 d.

Dumblo tvarkymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "Plungės vandenys"
169845485
Noriškių k., Plungės r. sav.
Plungė
90103
LT
Asmuo ryšiams: Mindaugas Vaukas
Telefonas: +370 44851483
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=645045
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90510000  -  Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – UAB “Plungės vandenys“ (Pirkėjas/Atliekos turėtojas) veikloje susidariusių nepavojingų atliekų, t.y. susikaupusio ir specialioje aikštelėje laikomo dumblo (miesto komunalinių nuotekų valymo dumblas (kodas 19 08 05) sutvarkymas. Į pirkimo objektą įeina dumblo pasikrovimas, jo išvežimas, pristatymas galutiniam tvarkymui ir/arba apdorojimui. Laimėjęs konkursą dalyvis/Tiekėjas/Atliekų tvarkytojas privalės atlikti nurodytus veiksmus vadovaujantis dumblo tvarkymo paslaugų pirkimo dokumentuose iškeltais reikalavimais bei Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų numatyta tvarka.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 90000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90510000  -  Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – UAB “Plungės vandenys“ (Pirkėjas/Atliekos turėtojas) veikloje susidariusių nepavojingų atliekų, t.y. susikaupusio ir specialioje aikštelėje laikomo dumblo (miesto komunalinių nuotekų valymo dumblas (kodas 19 08 05) sutvarkymas. Į pirkimo objektą įeina dumblo pasikrovimas, jo išvežimas, pristatymas galutiniam tvarkymui ir/arba apdorojimui. Laimėjęs konkursą dalyvis/Tiekėjas/Atliekų tvarkytojas privalės atlikti nurodytus veiksmus vadovaujantis dumblo tvarkymo paslaugų pirkimo dokumentuose iškeltais reikalavimais bei Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų numatyta tvarka. Preliminarūs išvežamo dumblo kiekiai: orientacinis sausinto dumblo kiekis - 6800 tonų. Tikslus perduotino dumblo kiekis nėra žinomas, todėl galimas +/- 10 proc. svyravimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 90000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 11
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 6 mėnesių laikotarpiui. Sutartis bus laikoma pratęsta jeigu ne mažiau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų iki Sutarties termino pabaigos nė viena Šalis raštu nepareikš kitai Šaliai noro netęsti Sutarties.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą "Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)".
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Sutarties įvykdymą Tiekėjas per 10 (dešimt) dienų nuo sutarties pasirašymo, užtikrina 9.000,00 Eur (devynių tūkstančių Eur) suma, pateikdamas laidavimą (kartu su laidavimo draudimo apmokėjimą įrodančia dokumento kopija), išduotą draudimo bendrovės, arba garantiją, išduotą banko ar kredito įstaigos. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti iki galutinio Paslaugų priėmimo – perdavimo akto pasirašymo. Jei Paslaugų atlikimo terminas yra pratęsiamas arba sustabdomas, arba Tiekėjas vėluoja atlikti Paslaugas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkėjas už Paslaugas Tiekėjui sumoka po Paslaugų atlikimo rezultato perdavimo Pirkėjui bei sąskaitos faktūros už atliktas Paslaugas pateikimo „E. sąskaita“ priemonėmis Pirkėjui dienos. Pirkėjas už Paslaugas Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Paslaugų atlikimo rezultato perdavimo ir sąskaitos faktūros pateikimo Pirkėjui dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku neatliktų paslaugų kainos už kiekvieną neišvežtą toną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-23
Vietos laikas:  09:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-23
Vietos laikas:  10:00

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-06-13
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.